On ollut sinä aikana kun olet ikävöinyt?
Montako naista
24
335
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoit että sitä on uitettu kun vetosit kokemukseesi
- Anonyymi
15 kpl, yli puolet näistä lihavia.
- Anonyymi
Kaipaatko seksin aikanakin kaivattaisiin vai unohdatko silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatko seksin aikanakin kaivattaisiin vai unohdatko silloin?
Unohtuu silloin.
- Anonyymi
Aika sonni. Wau. Montako sp tautia?
- Anonyymi
3 joista 2 hoidettavissa.
- Anonyymi
Osaat varmaan hyvin rakastella🤭🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
😂😂👍
- Anonyymi
0. Eli nolla.
- Anonyymi
Olet siis nolla
- Anonyymi
Pitääkö kauankin odottaa että uitat mussa sitä?
- Anonyymi
Haluan heti sinua laita sitten mies latexit ja verrosukkahousut jalkaan kun tulen. Muista myös tehdä ruoka valmiiksi. Kylmää ruokaa en halua. Sänky pitää olla tuuketettu ja puhdas! Tai sitten saat etsiä toisen naisen.
- Anonyymi
Haittaako jos toinen nainen tekee ne ruuat? Minä en ämmiä ruoki 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten lähet helvettiin en tee huonolla miehellä mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot h*rra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot h*rra
Olen, hyvä sellainen.
- Anonyymi
Minulla ei ole ollut ketään. En halua kuin yhden naisen ikinä. Yksi ainoa kiltti, lempeä ja uskollinen nainen minulle kiitos, jonka kanssa olla aina, mutta olen itse liian hankala ja vaikeasti ymmärrettävä ja puhuminen on vaikeaa.
- Anonyymi
Osaatko viittomakieltä? Yritä sitä.
- Anonyymi
Kyllä kuppiloissa ihmisiä käy, parempi keskittyä kuitenkin olennaiseen
- Anonyymi
Nolla
- Anonyymi
Ei yhtään ketään eli nolla. T. Humaltuva mies
- Anonyymi
en harrasta yhden yön juttusia
- Anonyymi
Olen harrastanut elämän aikana kahden naisen kanssa seksiä.
- Anonyymi
Minulla oli viime yönä kaksi. Nyt joudun tyytymään yhteen 🥲
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502234Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖24889- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51831Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me118819Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733