Pohjois -Texasin yliopisto ja Notre Damen yliopisto tutki 355 nuorta naista, tulokset - joissa tutkittiin myös muita seksuaalisia ja aggressiivisia fantasioita, itsetuntoa, sukupuoliasenteita ja muita persoonallisuustestauksia - ovat, että naisten kuvitelmia olivat joutuminen:
52% miehen pakottamaksi seksiin
32% miehen raiskaamaksi
28% miehen pakottamana suorittamaan suuseksiä
24% sidotuksi/kahlituksi (being incapacitated)
17% naisen pakottamaan seksiin(?)
16% miehen(?) pakottamana anaaliyhdyntään
9% naisen raiskaamaksi(?)
9% naisen pakottamana suorittamaan suuseksiä
Kaiken kaikkiaan 62% ilmoitti, että hänellä on ollut ainakin yksi edellä mainituista fantasioista.
Pohjois-Texasin yliopistossa Jenny Bivonan johtama tutkijaryhmä havaitsi, että kaiken kaikkiaan 62% osallistujista kertoi omaavansa jonkin tyyppisen raiskauskuvitelman.
Niistä naisista, jotka ilmoittivat omaavansa yleisimmän raiskauskuvitelma: ''mies on ylivoimainen tai pakottanut antautumaan seksuaalisesti tahtoani vastaan'' oli tämä kuvitelma 40 prosentilla vähintään kerran kuukaudessa ja 20 prosentilla vähintään kerran viikossa.
Tutkijat päättelivätkin, että nämä tulokset osoittavat raiskauskuvitelmien olevan merkittävässä roolissa monien naisten seksuaalisessa kuvitelmissa.
https://www.psychologytoday.com/us/blog/slightly-blighty/201508/womens-sexual-fantasies-the-latest-scientific-research
Naisten seksuaaliset kuvitelmat - viimeisin tieteellinen tutkimus
Anonyymi-ap
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
Itse tutkimus "The Nature of Women's Ràpë Fantasies: An Analysis of Prevalence, Frequency, and Contents" 48€ on täällä, julkaisija "The Journal of Šëx Research": https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/00224490802624406
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185408
- 715148
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713