Aina ennen vaaleja valtapuolueet tarjoavat samaa sillisalaattia ja typerykset menevät halpaan.
Tolloja koijataan
9
128
Vastaukset
- Anonyymi
Kölin alta mennen tullen vaalikarjaa vedetään.
- Anonyymi
Tyhmät luulevat, että vaalit tarkoittavat demokratiaa. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät ovat tyhmiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät ovat tyhmiä!
Edelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen
Yksi viesti poistettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät myös luulevat ilmaston muuttuvan pääosin hiilidioksidin vaikutuksesta. Kuitenkaan ei ole voitu osoittaa, että hiilidioksidi ja ilmaston lämpötila korreloisivat. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät myös luulevat ilmaston muuttuvan pääosin hiilidioksidin vaikutuksesta. Kuitenkaan ei ole voitu osoittaa, että hiilidioksidi ja ilmaston lämpötila korreloisivat. HO HOO, HO HOO!
Ei ole vieläkään osoitettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vieläkään osoitettu
Ei edelleenkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei edelleenkään
Ei tänäänkään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228