Ettei hän riittäisi naiselle? Mitä on taustalla...
Mistä miehelle tulee olo
87
610
Vastaukset
- Anonyymi
Jos nainen hommailee muiden miesten kanssa samaan aikaan.
- Anonyymi
Nainen ei harrasta irtosuhteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei harrasta irtosuhteita.
Kahvittelut ja treffaillut riittää osoittamaan, että nainen etsii vielä parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvittelut ja treffaillut riittää osoittamaan, että nainen etsii vielä parempaa.
Muiden kanssa? Vastaisin, että nainen on sinkku ennen kuin sormus on sormessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muiden kanssa? Vastaisin, että nainen on sinkku ennen kuin sormus on sormessa.
No sitten koen, että en riitä hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten koen, että en riitä hänelle.
Eli toisin sanoen nainen on sinkku ennen kuin on parisuhteessa. Mies varmaan tekee jotain jos haluaa naisen pois sinkkumarkkinoilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen nainen on sinkku ennen kuin on parisuhteessa. Mies varmaan tekee jotain jos haluaa naisen pois sinkkumarkkinoilta?
En jaksa kilpailla. Haluan naisen joka tykkää minusta. Sinä et selvästi tykkää. Olen huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa kilpailla. Haluan naisen joka tykkää minusta. Sinä et selvästi tykkää. Olen huomannut.
Eli toisin sanoen mies kyllä varmaan tekee jotain ilmaistakseen kiinnostuksensa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen mies kyllä varmaan tekee jotain ilmaistakseen kiinnostuksensa?
Olen osoittanut kiinnostuksen, mutta jos nainen osoittaa olevansa h*rop*rse niin lopahtaa kiinostus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen osoittanut kiinnostuksen, mutta jos nainen osoittaa olevansa h*rop*rse niin lopahtaa kiinostus.
Jos treffailee ihmisiä ja viettää aikaa ihmisten kanssa se ei tarkoita tuota. Mulle seksi kuuluu vasta parisuhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä anonyymi palstalla kannattaa olla yhteinen tunnus jolla tunnistatte toisenne.
Mä huomasin, että tänne on tullut uutta porukkaa ketkä puhuu samoin mä ja sä ja oliskohan ihan muutama henkilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole kilpailua vaan panostamista. Kai sä harrastat jotain ja käyt kavereiden kanssa jossain, soittelet heille ja pidät ystävyyssuhteita yllä?
Mikään parisuhde ei toimi jos siihen ei panosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä anonyymi palstalla kannattaa olla yhteinen tunnus jolla tunnistatte toisenne.
Mä huomasin, että tänne on tullut uutta porukkaa ketkä puhuu samoin mä ja sä ja oliskohan ihan muutama henkilö.Mitä tulee palstasetä tähän porukkaan, niin ne on tasan niitä jotka seuraa tätä yksinkeskusteluasi into piukassa
- Anonyymi
Ihminen joka on kohdannut paljon vastoinkäymisiä ja jonka uskoa hyvään on koeteltu monella tapaa, heistä tulee epävarmempia, pelokkaampia ja epäilevämpiä vähän kaikkea kohtaan. Onko mahdollista kohdata vielä hyvää ihmistä, johon voisi uskaltaa luottaa?
Aika sen näyttää, mut uskaltaako itseä kuinka haastaa uskomaan hyvää vielä itselle tuntemattomasta? Erehtynyt ihminen käy aina jonkinlaista kamppailu itsensä kanssa suhteessa muihin? Uskallusta punnitaan monella tavoin. Vaikka haluaisin kuinka toivoa hyvää itselle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen joka on kohdannut paljon vastoinkäymisiä ja jonka uskoa hyvään on koeteltu monella tapaa, heistä tulee epävarmempia, pelokkaampia ja epäilevämpiä vähän kaikkea kohtaan. Onko mahdollista kohdata vielä hyvää ihmistä, johon voisi uskaltaa luottaa?
Aika sen näyttää, mut uskaltaako itseä kuinka haastaa uskomaan hyvää vielä itselle tuntemattomasta? Erehtynyt ihminen käy aina jonkinlaista kamppailu itsensä kanssa suhteessa muihin? Uskallusta punnitaan monella tavoin. Vaikka haluaisin kuinka toivoa hyvää itselle?"Onko mahdollista kohdata vielä hyvää ihmistä, johon voisi uskaltaa luottaa? "
Kaikki lähtee luottamuksesta itseesi. Onnesi ei ole kiinni siitä mitä muut tekevät. Et voi ripustautua tiettyyn henkilöön ja vaatia häntä olemaan kanssasi ikuisesti. Jokaisena päivänä on mahdollisuus valita jääkö vai lähteä. Rakkaus on vain vapaudessa. Ja katoaa heti kun vaadit jotain toiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko mahdollista kohdata vielä hyvää ihmistä, johon voisi uskaltaa luottaa? "
Kaikki lähtee luottamuksesta itseesi. Onnesi ei ole kiinni siitä mitä muut tekevät. Et voi ripustautua tiettyyn henkilöön ja vaatia häntä olemaan kanssasi ikuisesti. Jokaisena päivänä on mahdollisuus valita jääkö vai lähteä. Rakkaus on vain vapaudessa. Ja katoaa heti kun vaadit jotain toiselta.Epäluotettavan naisen puheita.
- Anonyymi
Varmaan totta sitten, jos noin itse kokee.
- Anonyymi
Jos on osoittanut kiinnostuksen häneen, eikä nainen halua selvästi osoittaa kiinnostustaan.
- Anonyymi
Naisella voi olla vaikea elämäntilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miehellä ei vai voi? Miehenä totean, et jos omat asiat eivät ole hyvällä tolalla, silloin helppoa kokea olevansa riittämätön toiselle? On paljon naisia, joilla on se ihanne mies jotain sellaista, mihin kriteereihin harva mies yltää? Nämä naiset ovat myös niitä, joita harva mies haluaa kohdata arjessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä "vaikea elämäntilanne" on niin vitun rasittava tekosyy että ei hyvää päivää.
Miksi sitten kysellä miehen taustoja jos ei tee peliliikkeitä naisen suhteen jos naisella onvaikea elämäntilanne?
Ehkä mies aistii että naisen elämä on sekaisin eikä halua olla osa sitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä "vaikea elämäntilanne" on niin vitun rasittava tekosyy että ei hyvää päivää.
Miksi sitten kysellä miehen taustoja jos ei tee peliliikkeitä naisen suhteen jos naisella onvaikea elämäntilanne?
Ehkä mies aistii että naisen elämä on sekaisin eikä halua olla osa sitä?Se on miehen oma päätös. Mutta kertoo miehestä paljon. Ei hyvää eikä pahaa mutta riittävästi. Vaikea elämäntilanne kun tulee omalle kohdallesi niin mieti omaa vastaustasi, onko se tekosyy? Oma perheenjäsen jos kuolee sen surun läpikäyminen vie aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Hän” on siis täysin järjiltään mikäli homma ei lähde luistamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Hän” on siis täysin järjiltään mikäli homma ei lähde luistamaan?
Joskus ei ole voimavaroja aloittaa seurustelua.
- Anonyymi
Jos naiseen täytyy täytyy tehdä vaikutus.
- Anonyymi
Eikö mies halua tehdä vaikutuksen luonnostaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mies halua tehdä vaikutuksen luonnostaan?
Minä haluan kelvata naiselle ilman yliyrittämistä tällaisenaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse siitä ettet kelpaisi vaan tekosi osoittaa naiselle kuinka tosissaan olet kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse siitä ettet kelpaisi vaan tekosi osoittaa naiselle kuinka tosissaan olet kiinnostunut.
Jos tapailet muita osoittaa sen, ettet ole kiinostunut minusta vaan muista. Piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tapailet muita osoittaa sen, ettet ole kiinostunut minusta vaan muista. Piste.
Voi olla kiinnostunut monesta samaan aikaan. Käydä treffeillä useiden kanssa. Ei se ole lupaus vielä mistään. Se on tutustumista. Eikä se ole seksiä jos sitä mietit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on minusta terve asenne. Paremmat lähtökohdat suhteelle, kun molemmat voivat olla sellaisia kuin ovat alusta asti eikä tarvi ruveta esittämään mitään.
Nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on minusta terve asenne. Paremmat lähtökohdat suhteelle, kun molemmat voivat olla sellaisia kuin ovat alusta asti eikä tarvi ruveta esittämään mitään.
Nainen sivustaTottakai. Mutta kiinnostus on osoitettava silti jotenkin. Mistä toinen voi muuten tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai. Mutta kiinnostus on osoitettava silti jotenkin. Mistä toinen voi muuten tietää.
Sinun länkytykset voi jättää omaan arvoon jos sinun panostus on juosta muiden miesten kanssa treffeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen sivustaOlet paljon järkevämpi ja terveempi ajatusmaailmaltasi kuin aloittaja. Olisit minun miehen mieleen ehdottomasti. Sinusta olisi pitkään luotettavaan loppuelämän kestävään tasapainoiseen ja tasavertaisen suhteeseen.
Yksinäiseltä mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun länkytykset voi jättää omaan arvoon jos sinun panostus on juosta muiden miesten kanssa treffeillä.
Olet selvästi mustasukkainen ja liian omistushaluinen . Fiksu nainen treffailee miehiä kunnes löytää sen oikean. Se ei ole sänkyyn hyppäämistä vaan tutustumista muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et osaa ilmaista kiinnostusta naiselle niin nainen olettaa ettet ole tarpeeksi kiinnostunut hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin se kertoo että olen kiinnostunut mutta sun käytös osoittaa sen ettei nainen voisi vähempää kiinnostaa. Siksi tapaan muita enkä jää paikalleni odottamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panostan mieheen joka panostaa muhun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ny tuskin toimii jos ei mitään edes yritä mistä nainen sen enempää voi tietää kui mieskään näkeekö toinen pientäkään vaivaa parisuhteessa edes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla kiinnostunut monesta samaan aikaan. Käydä treffeillä useiden kanssa. Ei se ole lupaus vielä mistään. Se on tutustumista. Eikä se ole seksiä jos sitä mietit.
No jos treffailee useita samaan aikaan tuskin on valmis seurustelemaan saati edes pariauhteeseen eikä tiedä mitä millaisen ihmisen elämäänsä edes haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos treffailee useita samaan aikaan tuskin on valmis seurustelemaan saati edes pariauhteeseen eikä tiedä mitä millaisen ihmisen elämäänsä edes haluaa
Väärin. Tuolloin tiedät mitä haluat ja tutustut moniin löytääksesi itsellesi sopivimman. Jos joku mies ei osoita kiinnostusta ei kun eteenpäin vain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet paljon järkevämpi ja terveempi ajatusmaailmaltasi kuin aloittaja. Olisit minun miehen mieleen ehdottomasti. Sinusta olisi pitkään luotettavaan loppuelämän kestävään tasapainoiseen ja tasavertaisen suhteeseen.
Yksinäiseltä mieheltäEhkä se erilainen lähtökohta kumpuaa siitä, että aloittaja vaikuttaa etsivän parisuhdetta ja siksi tapailee monia miehiä löytääkseen sen itselleen sopivimman joukosta. Eli parisuhteen halu tulee ensiksi, sitten vasta se mies.
Itse en etsi parisuhdetta. Joskus harvoin (todella harvoin) vain universumi tuo kohdalle miehen, jonka haluan elämääni. Ei minua kiinnosta tapailla muita eikä kokeilla kuka olisi sopiva, koska se on se yksi ja ainoa mies, joka kiinnostaa. Eli minulla mies tulee ensin, parisuhteen halu vasta sen jälkeen, juuri hänen takiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se erilainen lähtökohta kumpuaa siitä, että aloittaja vaikuttaa etsivän parisuhdetta ja siksi tapailee monia miehiä löytääkseen sen itselleen sopivimman joukosta. Eli parisuhteen halu tulee ensiksi, sitten vasta se mies.
Itse en etsi parisuhdetta. Joskus harvoin (todella harvoin) vain universumi tuo kohdalle miehen, jonka haluan elämääni. Ei minua kiinnosta tapailla muita eikä kokeilla kuka olisi sopiva, koska se on se yksi ja ainoa mies, joka kiinnostaa. Eli minulla mies tulee ensin, parisuhteen halu vasta sen jälkeen, juuri hänen takiaan.Jos etsisi parisuhdetta silloin kuka vain kävisi eikö? Mutta jos etsii itselleen sopivinta myös luonne,arvot ja muut ratkaisee. Miehen sopivuus edellä ei parisuhde. Jos aviomiestä etsii sitä suuremmalla syyllä laatu ja sopivuus ratkaisee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se erilainen lähtökohta kumpuaa siitä, että aloittaja vaikuttaa etsivän parisuhdetta ja siksi tapailee monia miehiä löytääkseen sen itselleen sopivimman joukosta. Eli parisuhteen halu tulee ensiksi, sitten vasta se mies.
Itse en etsi parisuhdetta. Joskus harvoin (todella harvoin) vain universumi tuo kohdalle miehen, jonka haluan elämääni. Ei minua kiinnosta tapailla muita eikä kokeilla kuka olisi sopiva, koska se on se yksi ja ainoa mies, joka kiinnostaa. Eli minulla mies tulee ensin, parisuhteen halu vasta sen jälkeen, juuri hänen takiaan.Ei aloittaja mitään parisuhdetta etsi. Haluaa vain jakaa likaista onkaloaan kaikille. Käy päivittäin treffeillä syömässä ilmaiset ruuat ja juomat, joita rakkauden kipeät miehet maksaa, koska haluaa tehdä herrasmiesmäisen vaikutuksen. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aloittaja mitään parisuhdetta etsi. Haluaa vain jakaa likaista onkaloaan kaikille. Käy päivittäin treffeillä syömässä ilmaiset ruuat ja juomat, joita rakkauden kipeät miehet maksaa, koska haluaa tehdä herrasmiesmäisen vaikutuksen. 😂
Tekisit sinäkin jos olisi varaa.😜
Seksi kuuluu vasta tulevalle aviomiehelleni. Likaisesta mielikuvituksesta vastauksesi kertoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aloittaja mitään parisuhdetta etsi. Haluaa vain jakaa likaista onkaloaan kaikille. Käy päivittäin treffeillä syömässä ilmaiset ruuat ja juomat, joita rakkauden kipeät miehet maksaa, koska haluaa tehdä herrasmiesmäisen vaikutuksen. 😂
Ei onkalo likainen ole ellei kaltaisesi sitä tahraa. Eikä tahraa.
- Anonyymi
Oisko jotain että vaikka hänellä ois mies jo vierellään, täytyy silti hakea huomiota myös muilta miehiltä?
- Anonyymi
Ei koska en harrasta tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koska en harrasta tuollaista.
Entäs sosioekonominen status liian erilainen?, tämä edelliseltä
- Anonyymi
Tämä ainakin ja se antaa sivumiehelle kuvan, että kyseinen nainen ei ole koskaan tyytyväinen. Nainen ei ole tyytyväinen vuorovaikutukseen, seksiin ja arkeensa ylipäätään. Hänelle ei riitä se, mitä on sillä hetkellä ja ei tule riittämään jatkossakaan. Sivumiehen vinkkelistä surulliseksi tekee se, että huolimatta tunteista naista kohtaan mies tajuaa reaaliteetit eli sen, että hän ei voi tarjota riittävästi.
- Anonyymi
Kissa jäi
- Anonyymi
Ei kyllä se tässä on.
- Anonyymi
no toivottavasti kukaan poika siellä nyt ei ainakaan pohdi että on pipulin pituuesta kiinni. ei ole,
- Anonyymi
Ei mulla ole semmonen olo. Oltais hieno pari, kun jännitys olisi ohi ja oltaisiin luonnollisesti toistemme kanssa.
- Anonyymi
Liian pieni molo.
- Anonyymi
Koulutustaso parempi palkka
- Anonyymi
Irvistyksestä.
- Anonyymi
Katsooko hän alas kuin mielisairaaseen?
- Anonyymi
Rakkaus vaan on, tunteilleen ei voi mitään❤️
Pyytäisitkö jäämään?
🤗🤭- Anonyymi
Jos pyytää eikä jää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pyytää eikä jää?
Jos mies antanut kuvan itsestään, ettei ole valmis sitoutumaan vaan haluaa olla vapaa niin silloinhan asia menee ihan pelleilyksi.
- Anonyymi
Kyllä sen katseesta huomaa ja suhtautumisesta, sitä sai taas todistaa aitiopaikalta eilen.
- Anonyymi
Mikäs raati se tällainen on?
- Anonyymi
Itselle vastaan tullut, ikäero, liian kaunis, liian varakas, liian lady, kerään lisää riittämättömyyden tunteita tästä kesän mittaan jahka ehdin 😁
- Anonyymi
Miten liian kaunis vaikuttaa?
- Anonyymi
En mielestäni ansaitse että minua rakastetaan. No en kiellä naista rakastamasta.
- Anonyymi
Sinä väännät edestakaisin. Jos ja jos ja jos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä väännät edestakaisin. Jos ja jos ja jos.
Täällä on monia kommentoimassa. Tämäkin oli joku randomi sivusta.
- Anonyymi
Monia syitä, aikuisena tarkastellaan suhde kuvioita monesta näkövinkkelistä. Nykyajan miehet ja naiset poikkeavat monilta tavoin aikaisemmista, on hyvä miettiä sopivatko ne tavat ja ominaisuudet omiin toiveihin. Riittämättömyyden tunteita saattaa syntyä näistäkin, mikäli ne sitouttavat toista ihmistä tai toisen ajatukset ovat jatkuvasti aivan muualla kun suhteessa. Tietysti muuten kaikki normeista poikkeavat, ne joista kokee etteivät ne sovi "hänenlaiselleen naiselle", joskus ihmiset myös tekevät olettamuksia toisesta, ne saattavat olla harhaanjohtavia ja toinen onkin ymmärtäväinen ja ihana aito ihminen. Mutta ihmiset ovat epävarmoja silloin kun itseänsä tarvitsisi markkinoida toiselle sukupuolelle, vaikka suhteeseen haluavat ovat jo hyvin varmoja päätöksestään, ja tunteista toista kohtaan.
- Anonyymi
Se on niin miehillä kuin naisillakin kummallakin jos ei itse riitä itselleen niin kuinka voisi edes kuvitella riittävänsä jollekin jollekulle
- Anonyymi
Hyvin sanottu tuo.
- Anonyymi
Miehen riittämättömyys tulee hänen omasta mielestä ja huonosta Itseluottamuksesta. Jos mies on kiinnostunut naisesta hän tekee sen selväks👍
- Anonyymi
Huonot geenit vaikka?
- Anonyymi
Eikö kukaan kaikesta pillittävä öyhöttäjä ole koskaan kuullut rotuopista ja vastaavasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kukaan kaikesta pillittävä öyhöttäjä ole koskaan kuullut rotuopista ja vastaavasta?
Ei mutta kun tämä nk arjalaisten hommahan menee niin, että itse saa kirjoitella hervotonta törkyä kohdennetusti ja sitten yrittää polpottaa tällaisista yleisistä heitoista krokotiilin kyyneltä väkisin pusertaen👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta kun tämä nk arjalaisten hommahan menee niin, että itse saa kirjoitella hervotonta törkyä kohdennetusti ja sitten yrittää polpottaa tällaisista yleisistä heitoista krokotiilin kyyneltä väkisin pusertaen👍
Huonot geenit- vihapuhetta miehiä kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonot geenit- vihapuhetta miehiä kohtaan
Noin kuusikymmentä päiväsakkoa ai saakeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kuusikymmentä päiväsakkoa ai saakeli
Siihen kimppuun kiinni vielä esim chilumin soitto, niin tulee kiinteetä
- Anonyymi
Jos on vaikka arka ja herkkä, niin sitten. Mies ei voi varmuudella tietää mitä nainen ajattelee jos mies on herkkä ja pelokaskin. Tällaisen miehen on oltava varovainen, mutta on myös vaikea uskoa että hänestä tykätään, koska arkuus ja herkkyys on monien mielestä pelkkiä heikkouksia. Mieheltä sivusta, kaverin puolesta pohdin.
- Anonyymi
Mies ei tuolloin itse tiedä mitä haluaa tai uskaltaa. Tuossa tapauksessa keskittyisin oman hyvinvoinnin parantamiseen enkä etsisi sitä naisesta
- Anonyymi
Naisen korkeasta bodycountista se johtuu. Jos on itse ihan tavistyyppi ja naisella on kymmenittäin miehiä, niin sen tietää, ettei pysty vastaamaan kaikkiin niihin kokemuksiin tai ylittämään niitä, koska siellä on kuitenkin ollut jotain mahtisonneja joukossa. Sitä haluaa olla naiselleen jotain erityistä, mutta se ei ole mahdollista, jos nainen on käynyt läpi komppanian verran miehiä.
- Anonyymi
Sama toisinkin päin. Kyllä. Myös miehen body countilla on väliä. Mitä pienempi sen parempi.
- Anonyymi
no kun jokapaikassa toitotetaan että vaan isolla munalla pärjää
- Anonyymi
Missä niin toitotetaan? Kuka niin toitottaa?
- Anonyymi
Joo, ei tarvitse olla iso. Eikä tarvitse olla yleisellä tasolla komea. Ihan hyvin riittää ulkoisilta ominaisuuksilta tavallinen. Silmät ja hymy ulkoisista kiinnittää oman huomion, mutta ei niidenkään tarvitse olla just. Ei tarvitse olla rikas tai muoti-ikoni. Tärkeintä on sisin, se miten kohtelee muita ja se henkinen pääoma. Ja erityisesti: se miten paljon rakastaa juuri minua.
Naiselta, joka on ollut nuorena aika nätti ja jolla on ollut paljon vientiä (huom. vientiä ei tarkoita suhteiden lukumäärää vaan kiinnostuneita/lähestyneitä miehiä, ja naisia)- Anonyymi
Kyllä rahaa pitää miehellä olla jotta pärjätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rahaa pitää miehellä olla jotta pärjätään.
Ei tarvitse. Ehkä joku nuori tyttö tarvitsee. Aikuinen nainen ei tarvitse miesten rahoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539