Sattuuko kenelläkään olla tietoa ECO autokoulun nettisivujen tekijästä? Nämä sivut on luotu varmastikin 90- luvun lopulla, eli on todelliset retrot.
Onko antaa vinkkejä mistä saisi samanlaiset myynnintappajat? Haluaisin ajaa liiketoimintani alas.
Autokoulu ECO - Espoo
7
670
Vastaukset
- Anonyymi
Piti käydä katsomassa nuo sivut. Kyllähän ne hymyn kasvoille tuo. Miten kenelläkään on tämmöiset käytössä?
Hei! Pahoittelemme, jos nettisivumme aiheuttivat pahaa mieltä ja voimme kehittää sivuja uusiksi. Autokoulu Econ nettisivut tulivat alunperin käyttöön jo 90-luvun puolivälissä, mutta nykyisten nettisivujen pohja on edellisen vuosikymmenen puolelta. Pidämme kustannuksia alhaisina, joten voimme tarjota laadukasta ja edullista ajo-opetusta.
Terveisin Sami- Anonyymi
Siis noiden sivujen takaa löytyy toimiva yritys ? En olisi uskonut. Kyllähän sivujen päivitys tonnin maksaa, eli ei niitä kannata päivittää. Turha kulu ns.
- Anonyymi
Hyvä Sami, nyt näyttää jo paljon paremmalta. Kotisivukone on laulanut ankarasti.
- Anonyymi
Lapseni kävi Autokoulu Econ opetuksessa ja sai inssin ensimmäisellä kerralla läpi. Emme valinneet autokoulua nettisivujen vaan maineen perusteella.
- Anonyymi
Sami, tällä sivustolla ei ole asiakkaat, vaan liikenneopettajat. Täällä ei ole järkevä mainostaa.
Ihan näin vinkkinä, sijoita muutama satanen sivujen raikastajalle.
- Anonyymi
Miksi ECOlla on alennusmyynnit? Mikä idea myydä kurssia satasia halvemmalla kuin muilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765884Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2745170Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453254Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052683Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään92619Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151575Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211370Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei131927