Mitä Etelä-Pohjanmaalla tapahtuu / uhrit

Anonyymi-ap

Tämän kaappasin henkiön Facebook sivulta, kun kirjoitus kosketti. Jotenkin yhdistän tämän puskaradio talon vuokraus yms juttuihin joita olen seurannut tapauksen tiimoilta. Tämän äidin tuska satuttaa ja on käsin koskeltavaa. Millaisen ajojahdin kohteeksi on joutunut ja miten koko elämän ovat onnistuneet henkilöt tuhota.
Millaiset viranomaiset Meillä on?

Kirjoitus
Henkilö, joka on tehnyt kunnianloukkauksen tytärtäni kohtaan sai sitten 3 kk ehdollista tuomiota. Lisää rikosprosesseja on tulossa. Henkilö kokee muuttuneensa ja pyytäneensä ihmisiltä anteeksi - tytärtäni hän nimitteli vain vajaa viikko sitten äpäräksi. Poliisi on vaatinut meitä vaikenemaan kaikesta asioihin liittyvistä jutuista ja ikäänkuin suojelemaan tätä julmuuksia tehnyttä ihmistä vankilaan joutumisesta.
Uskomatonta.

Kyseessä on valtiovallan epätoivonen yritys estää rikokset ja jatkuvien rikosilmoitusten tulva - käräjäoikeuden työllistäminen ja syyttäjälaitoksen paine.
Samaan aikaa kukaan ei välitä uhreista ja heidän oikeuksistaan. Kahden henkilön hakema lähäri käännettiin sovinnoksi. Molemmille julkaisu kielto, sekä antoivat missä ei saa ajella ikäänkuin he olisivat ajelleet? Käräjäoikeus teki siitä rikollisen eduksi molemminpuolisen lähärin ( sopimuksen) ?

Sanoin henkilölle miksi suostuit? Sinun henkeäsi on uhattu? Miksi rikosoikeudellisen turvan ( laissa säädetty ) käännettiin näin ja menetit sen suojan.
En ikinä olisi suostunut moiseen pelleilyyn tämän naisen ja miehen osalta.
Poliisi on toiminut tässä osin laittomasti .. samoin käräjäoikeus.
Minä en ala suojelemaan minun elämäni ja työurani tuhonnutta ihmistä. Se, että poliisi soittaa ja pyytää suojelemaan rikollisia on outoa. He pyytävät pidättämään sanomisen vapautesi rikollisten takia on kornia.

Uhrit suojelee rikollisia on Pohjanmaan poliisilaitos mennyt sekaisin toki heidän sekaisin olo on jo näkynyt selvien rikosten torpedoimisesta.
Minulla on kaksi valitusta Poliisihallituksessa ja yksi valtakunnansyyttäjällä.
Työurani saattaa hoitajana olla ohitse näiden tekemien julkaisujen ja videoiden takia, eikä sitä korvaa minulle mikään.
Minun koko elämäni ja maineeni on liattu. Lastani jo alaikäiseltä nämä ovat mustamaalanneet milloin mitenki aikuinen 50 mies ja nainen ! Sairasta.
Nyt puhun suoraan tunteistani, eikä mikään viranomainen voi sitä estää onhan tunteet meillä jo vauvasta asti, eikä tunteita saa padota. Kaikki tunteet ovat elämässä normaaleja, kun joutuu tuollaisen kohteeksi.
Anteeksi antoa minulta on turha tulla pyytämään IKINÄ.
Ei ole pyydetty, eikä tarvitse tulla ja jos kehtaa tulla saa karkoituksen. Itse pirun kanssa sanoi mummoni ei koskaan saa tehdä kauppoja.

Uhrilla on oikeus kertoa oma tarinansa. Minun tarinani oksennuksineen päivineen ja kotini vankilassa ikkunoista ulos katsoen - koska julmien videoiden jälkeen en pysynyt astua kotini ovesta ulos. Millaisen prosessin ollenkaan käynyt peläten katseita ? Peläten arvosteluja ? Peläten puheluja? Peläten henkeni edestä! Peläten lapseni puolesta ? Peläten mitä ihmiset ajattelevat ? Mitä jos miehet pitävät minua huorana ja lutkana. Mitä jos minulle soittaa usea mies henkilön laittaessa numeroni julkiseksi puskaradioon ? Se yksi seksuaalinen puhelu jossa nainen nauroi taustalla sai minut oksentamaan ja vapisemaan !
Mitä jos tyttäreni työharjoittelu paikassa he luulevat hänen olleen seksuaalirikoksen uhri? Mitä jos he uskovat näiden valheisiin että tytär olisi aineiden sekakäyttäjä -etsin käteeni rauhoittavat jotka hain koska romahdus, jonka koin tyttäreeni kohdistuvista julkisista valheista sai minut kokemaan paniikki kohtauksia - millainen äiti ei pysty suojelemaan lastaan rikollisista ! Millainen - ja kyyneleet valuu.
Koin sellaista tuskaa näiden henkilöiden kohdalta, että henkisestä väkivallasta pitäisi olla kovat tuomiot. Olen kuullut olevani linttavittu, tekokyrpä pitäisi laittaa takapuoleen vinottain, huora, lutka, jne tie on loputon.

Suojeleeko viranomaiset rikollista vaiko uhreja ?
Viranomaiset vähättelevät uhrien kokemuksia - koska haluavat taparikollisista eroon, mutta eivät ymmärrä ettei luonnehäiriöinen henkilö muutu koskaan.

Tässä vain osa tunteistani - on oikeus kertoa tunteista sanoo tämä rikollinen nainen ! On nyt on minun oikeuteni alkanut sinun avattua sen oikeuden.

#minäpuhun#

9

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästä ei ota selvää, käräjöivät kilpaa toisiaan vastaan.

• Anonyymi

Onko hanskassa asiat- kuka käräjöi ketä vastassaan?
        Kiusaaja tappouhkauksia. Vetäkää ittenne kiukkuun kiusaaja kansa Etelä-Pohjanmaan !

• Anonyymi

Jos toinen osapuoli lopettaisi paasaamisen. Koko typerä vääntö loppuisi. Helppoa olisi lopettaa

• Anonyymi

Sepä - A- L kun jättäisi ihmiset rauhaan viimeinkin !?

• Anonyymi

IP on myös ammattikiusaaja. Levittää valheita ihmisistä, kiusaa ja on kuitenkin itte täysin epärehellisen ihmisen maineessa. Joutuu lopulta vastuuseen teoistaan, vaikka yrittää syyttää muita omista tekemisistään.

• Anonyymi

Kyllä minä ainakin, jos alkaisi lähiseudunihmiset oikein raakasti vit..tamaan, niin nostaisin kytkintä ja jättäisin taakse nämä seudut. Mitä täällä palstoilla itkemään, se siitä mihinkään parane.

• Anonyymi

Kuka on tuo IP?

• Anonyymi

Vaikea sanoa. Epäilisin Ingua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea sanoa. Epäilisin Ingua.

Osuit oikeaan 👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe