Iisalmen tunnettu
festivaali Oluset jää
väliin tänä kesänä –
uusi tapahtuma
tulossa syksyllä
Oluset tulee uudistettuna
9
278
Vastaukset
- Anonyymi
Onpahan vähempi melua kun yhdet festarit poissa.
- Anonyymi
Voi itku
- Anonyymi
Onkohan peeässällä ja olvilla menneet sukset ristiin heti alussa kun ei peeässä ole enää mukana?
- Anonyymi
Aivan mahtava uutinen, Oluset on jämähtäneet paikoilleen ja meno ollut aivan kuolutta . Toivottavasti koko kaupunki lähtisi tuohon mukaan, niin kuin ennen vanhaan. Oluset oli ennen koko Iisalmen kaupungissa ja oli vaikka millaista kojua pystyssä.
- Anonyymi
Mene vittu.n näiden turhien juttujesi kanssa, suomalaisten on otettava osaa keskusteltaessa suomalaisiin kohdistuneista rikoksista, tälläiset turhat jutut ei kuulu tänne, keskustele huuhaa jutuista tuttujesi kanssa.
- Anonyymi
Se on iisalmelainen rattijuoppo tappanut kuopiolaisen miehen. Olikohan juonut Kohvia vaiko Olvia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on iisalmelainen rattijuoppo tappanut kuopiolaisen miehen. Olikohan juonut Kohvia vaiko Olvia?
…nainen.
- Anonyymi
Siirsit turhamaisesti maalin suomalaisiin rikoksiin?
- Anonyymi
Ompahan joku karnevaali ees iisalmen rupsahtaneille kaappijuoppomummoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308