Tuo sopii meidän kekustalaisten rehelliseen toimeen.
>”Varoitimme tästä älyttömyydestä etukäteen” – Ulkomaisista opiskelijoista ja heidän perheistään tuli kasvava sosiaalinen ongelma, nyt hallitus aikoo puuttua
Valtiovarainministeri Riikka Purra : ”Viime hallituskauden pieleen mennyttä opiskeluperäisen maahanmuuton löysentämistä tarkastellaan puoliväliriihen päätöksin uudelleen”.<
Olen kyllä Riikan kannalla
16
228
Vastaukset
- Anonyymi
Kansainvälisten opiskelijoiden ja heidän perheenjäsentensä viime vuosina nähty vyöry synnyttää kasvavassa määrin sosiaalisia ongelmia.
Iltalehti uutisoi viime lokakuussa
, että Hurstin avussa on törmätty ilmiöön, jossa ulkomaiset opiskelijat ovat alkaneet tulla ruokajakeluun suurin joukoin.
Useat heistä kertoivat Iltalehdelle tulleensa Suomeen vasta hiljattain. Osalla oli jonossa mukanaan lapsia.
Suomeen tulleiden maahanmuuttajien keskuudesta paljastui paha ongelma – ”Olemme ottaneet takapakkia”
Suomen Punainen Risti arvioi äskettäin Ylelle
,että Tampereella ulkomaisten opiskelijoiden osuus ruokajonoissa
on jo noin 30–40 prosenttia.
Moni kansainvälisistä opiskelijoista on lähtöisin EU:n ulkopuolelta. Heidän määränsä räjähti kasvuun, kun Sanna Marinin (sd) hallitus helpotti ulkomaisten opiskelijoiden ja heidän perheenjäsentensä pääsyä Suomeen.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/varoitimme-tasta-alyttomyydesta-etukateen-ulkomaisista-opiskelijoista-ja-heidan-perheistaan-tuli-kasvava-sosiaalinen-ongelma-nyt-hallitus-aikoo-puuttua/458293ee-a17c-47f8-8536-2ea0333e254b - Anonyymi
Hyvä olisi , jos ruokajonoissa olisi vain suomalaisia pilvin pimein . No monet tekee itsarin .
- Anonyymi
Suomessa on nyt saatu 1930 luvun lama ja paheneeee.....
- Anonyymi
Olette toverit sanoneet Rikunkin olevan palkkakuopassa-
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nain-tienasivat-tyomarkkinapomot-ay-johtajalle-yli-25-000-kk/d7964909-4584-4c29-98db-4b4f9c29499a
Ei lamaa ole, rahaa on ihmisisllä säästötileillaankin 1000 miljardia, raha josta kaikki ei edes tiedä. Pankit sanoo ettei kaikki tilejä ole käsitelty aikaan. Meillä pankeilla kuitenkin rehellinen toiminta, ei virkailija demari pääse niitä itselleen ottaan yleensä, ihan muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. - Anonyymi
"Suomessa on nyt saatu 1930 luvun lama ja paheneeee....."
Kun katsoo tilastoja, se alkoi vuonna 2020!!!! Kiitos Demarit!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Suomessa on nyt saatu 1930 luvun lama ja paheneeee....."
Kun katsoo tilastoja, se alkoi vuonna 2020!!!! Kiitos Demarit!!!!!Mitäs vuonna 2020 tapahtuikaan? Väitä nyt vielä salaliittoteoreetikkopersu, että demarit olisivat muka tuoneet koronapandemian Suomeen?
- Anonyymi
Arviolta 5miljardia menee noiden 210000 2019-2023 maahansaapuneen elämiseen duunareiden verovaroja!!!! Odottavat kovan työvoimapulan alkavan, joskus 2040-2050!!!
- Anonyymi
Riikka onkin fiksu nainen!
Jostain käsittämättömästä syystä, idiootti äärivihervasudemarit luulevat Riikan/Perussuomalaisten yksin päättävän kaikesta, ihan siis samoin, kuin Demarit päätti 2019-2023. Näin ei kuitenkaan Orpon hallituskaudella tilanne ole, vaan hallitus YHDESSÄ päättää mahdollisista korotuksista ja leikkauksista, kuin kevennyksistä ja helpotuksista. Se on sitä DEMOKRATIAA, josta äärivihervassareilla ei ole mitään käsitystä. - Anonyymi
Äärivassarit lakkoilee jatkuvasti, heille tärkeää saada epäjärjestystä.
- Anonyymi
No empä ole tavannu nähny yhtään ainoaa rehellistä keskustan edustajaakaan jos ny ihan alkuun jätätte sanan rehellinen puheistanne pois vähintäänkin siihen asti kunnes osaatte itse olla rehellisiä
- Anonyymi
Tämä ketju on persutrollin spämmäystä.
- Anonyymi
Jumankauta, keskustalainen mainittu Suomen Keskustan palstalla.
Jo on aikoihin eletty!!
- Anonyymi
Persutrolli, vasemsmito ja kommunsitit unohtui.
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.
- Anonyymi
Millos tällä palstalla sallitaan keskustelua tämän palstan aiheesta?
- Anonyymi
Valtiovarainministeri Riikka Purra : ”Viime hallituskauden pieleen mennyttä opiskeluperäisen maahanmuuton löysentämistä tarkastellaan puoliväliriihen päätöksin uudelleen”.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750