Haiskahtaako hallituksen suunnitelmassa korruptio suunnitellessaan lainanottoa Murron poppoolta?

Anonyymi-ap

Orpon hallituksen kasvutyöryhmää on vetänyt työeläkeyhtiö Varman toimitusjohtaja Risto Murto. Millaista etua eläkeyhtiö on saamassa muuttuessaan pankkiiriksi? Kaikki konstit käytössä, ettei Suomi vaan joutuisi kykypuolueen johdolla EU:n alijäämämenettelyyn? Mikä on hintalappu veronmaksajille eri tuloluokissa etenkin kun suurituloisten verohuojennuksia on kuluvalla kaudella lisätty merkittävästi?

Ensin Orpon hallitus itse tilaa Suomelle tiukemmat talousraamit ja nyt sitten ollaan kerjäämässä niihin helpotuksia. Melkoista omaan maaliin sutimista, etenkin kun EU ei edes vaatinut eikä ehdottanut Suomelle raamien kiristämistä vaan kyseessä on Orpon hallituksen oma valinta.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4db415ba-43cc-4ee3-acc8-83a43ecd4baf

Eivätkö Orpon ja Kokoomuksen sekä myös Purran ja Perussuomalaisten vaalipuheet ole kääntyneet irvokkaasti itseään vastaan? Velkalaivan suuntaa piti lähteä kääntämään, mutta poliittiset valinnat vaikuttavat enemmänkin ideologiselta venkoilulta kuin linjakkaalta valtion talouden hoitamiselta. Velka kasvaa, työttömyys kasvaa, eriarvoisuus kasvaa....... Kasvaako korruptiokin, kun nyt on toistettu sama temppu, minkä Sipilän hallituskin teki eli leikattiin poliisin harmaan talouden tutkinnasta sekä verottajan toiminnasta?

3

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikö kissa koksujen kielet?

• Anonyymi

Se on täysin rosvousta. Pikkukikkeli Petteriltä ei voi muuta odottaa.

• Anonyymi

Valheilla varastetulla vallalla voi tehdä mitä vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6535
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1794
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1578
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      38
      953
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      933
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      859
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      241
      835
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe