Orpon hallituksen kasvutyöryhmää on vetänyt työeläkeyhtiö Varman toimitusjohtaja Risto Murto. Millaista etua eläkeyhtiö on saamassa muuttuessaan pankkiiriksi? Kaikki konstit käytössä, ettei Suomi vaan joutuisi kykypuolueen johdolla EU:n alijäämämenettelyyn? Mikä on hintalappu veronmaksajille eri tuloluokissa etenkin kun suurituloisten verohuojennuksia on kuluvalla kaudella lisätty merkittävästi?
Ensin Orpon hallitus itse tilaa Suomelle tiukemmat talousraamit ja nyt sitten ollaan kerjäämässä niihin helpotuksia. Melkoista omaan maaliin sutimista, etenkin kun EU ei edes vaatinut eikä ehdottanut Suomelle raamien kiristämistä vaan kyseessä on Orpon hallituksen oma valinta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4db415ba-43cc-4ee3-acc8-83a43ecd4baf
Eivätkö Orpon ja Kokoomuksen sekä myös Purran ja Perussuomalaisten vaalipuheet ole kääntyneet irvokkaasti itseään vastaan? Velkalaivan suuntaa piti lähteä kääntämään, mutta poliittiset valinnat vaikuttavat enemmänkin ideologiselta venkoilulta kuin linjakkaalta valtion talouden hoitamiselta. Velka kasvaa, työttömyys kasvaa, eriarvoisuus kasvaa....... Kasvaako korruptiokin, kun nyt on toistettu sama temppu, minkä Sipilän hallituskin teki eli leikattiin poliisin harmaan talouden tutkinnasta sekä verottajan toiminnasta?
Haiskahtaako hallituksen suunnitelmassa korruptio suunnitellessaan lainanottoa Murron poppoolta?
Anonyymi-ap
3
63
Vastaukset
- Anonyymi
Veikö kissa koksujen kielet?
- Anonyymi
Se on täysin rosvousta. Pikkukikkeli Petteriltä ei voi muuta odottaa.
- Anonyymi
Valheilla varastetulla vallalla voi tehdä mitä vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809