Pyörtymisiä injektioista

Anonyymi-ap

Minä ja veljeni saamme kumpikin neurolepti-injektioita. Kumpikin pyörrymme usein niiden takia. Sattumaako? Ei, vaan injektioiden takia pyörtyillään. Hävyttömiä injektiot, eivätkä lääkärit välitä.

30

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ettei vaan olis taas keksitty juttu?

• Anonyymi

Ikävä kyllä ei ole. Olen rehellinen ihminen. Kaikkein lainsyojattomimpia ihmisiä ovat terveydenhuollossa mielenterveysongelmaiset. Laki ei ole heidän puolellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä ei ole. Olen rehellinen ihminen. Kaikkein lainsyojattomimpia ihmisiä ovat terveydenhuollossa mielenterveysongelmaiset. Laki ei ole heidän puolellaan.

Sanoi mitä tahansa, ei uskota. Ei muissakaan sairauksissa. Kävin tutkimuksissa pyörtymisten takia. Mitään vikaa ei löytynyt sydämestä. Joten injektio on syynä. Odottelen lääkärin epikriisiä. Tiesin jo ennakolta, että injektiot ovat syynä pyrtymisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi mitä tahansa, ei uskota. Ei muissakaan sairauksissa. Kävin tutkimuksissa pyörtymisten takia. Mitään vikaa ei löytynyt sydämestä. Joten injektio on syynä. Odottelen lääkärin epikriisiä. Tiesin jo ennakolta, että injektiot ovat syynä pyrtymisiin.

mulla on mt-diagnoois ja mä en ole koskaan saanut injektiota. miksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla on mt-diagnoois ja mä en ole koskaan saanut injektiota. miksen

Varmaan samasta syystä kuin minä.
        En kieltäytynyt tabletti lääkkeistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin minä.
        En kieltäytynyt tabletti lääkkeistä.

niin ja mulla on menossa unilääkkeiden purku ja ei ole injektiota ehdotettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin ja mulla on menossa unilääkkeiden purku ja ei ole injektiota ehdotettu

Ei tietenkään ehota jos ei ole tarvetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään ehota jos ei ole tarvetta.

no aloittajalla ja sen veljellä näköjään on tarvetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laki suojelee kyllä kaikkia, mutta mielenterveysongelmaiset ovat siinä heikossa asemassa, että heitä harvemmin uskotaan. Se on ongelma.
        Laki suojaa kyllä, jos pystyy tuomaan toteen kohtaamansa epäkohdat, pelkkä puhe harvemmin riittää.

• Anonyymi

miksi saitte injektioita ? Ja että vielä sisarukset saa näitä. ei niitä injektioita tosta vaan pistellä terveeseen ihmiseen

• Anonyymi

Menin psykoosiin kovan stressin seurauksena.

• Anonyymi

Sisrusten injektoiminen on yleisempää kuin uskotkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi edelleen injektioita, jos tilanne on parantunut ? Vai onko edelleen psykoottisuutta ?
        Selvästi psykoosiin on ollut altistavana tekijänä stressi. Jos stressitekijä saadaan/on saatu poistettua, niin tuleeko psykoosia enää uudestaan ? Ei välttämättä. Voihan olla, jos ei enää tule uutta stressiä, ei tule uutta psykoosiakaan.
        Ja tässäkin taas nähdään, että lääkitys jatkuu joka tapauksessa, vieläpä oikein injektion muodossa.
        Mikä psykiatriassa on pielessä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja sun veli meni samaan aikaan psykoosiin sun kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi edelleen injektioita, jos tilanne on parantunut ? Vai onko edelleen psykoottisuutta ?
        Selvästi psykoosiin on ollut altistavana tekijänä stressi. Jos stressitekijä saadaan/on saatu poistettua, niin tuleeko psykoosia enää uudestaan ? Ei välttämättä. Voihan olla, jos ei enää tule uutta stressiä, ei tule uutta psykoosiakaan.
        Ja tässäkin taas nähdään, että lääkitys jatkuu joka tapauksessa, vieläpä oikein injektion muodossa.
        Mikä psykiatriassa on pielessä ?

Ensikertalaiset ei taida saada injektiota...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensikertalaiset ei taida saada injektiota...

Kyllä saa jos tabletti lääkkeistä kieltäytyy.

• Anonyymi

onko vanhemmat kuitenkin ihan täysjärkisiä kun lapsilla molemmilla on injektiot käytössä

• Anonyymi

Jahas, taas tultiin vanempien syyllistämiseen.
        On se omituista, kun yleensä otetaan vanhemmat silmätikuiksi, kun lapsilleen tulee jotain.
        Itselläni tosin ei lapsia. Ei mulla muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se omituista, kun yleensä otetaan vanhemmat silmätikuiksi, kun lapsilleen tulee jotain.

en syyllistä vaan onko perinnöllien sairaus. Kun molemmilla sisaruksilla on injektio ja sama sairaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jotkut mt sairaudet on perinnöllisiä jos et tiennyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jotkut mt sairaudet on perinnöllisiä jos et tiennyt

Tässä nyt ei ole kyse perinnöllisyydestä. Kyse on herkkyydestä. Yksi reagoi stressiin vatsahaavalla, toinen menemällä psykoosiin jne. Veljeni ja minä olemme kumpikin herkkiä ihmisiä. Suvussa ei muilla ole mitään vastaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä nyt ei ole kyse perinnöllisyydestä. Kyse on herkkyydestä. Yksi reagoi stressiin vatsahaavalla, toinen menemällä psykoosiin jne. Veljeni ja minä olemme kumpikin herkkiä ihmisiä. Suvussa ei muilla ole mitään vastaavaa.

Okei. ja onko näistä injektioista ollut apua psykoosiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikö tablettihoito tehoa?

• Anonyymi

Kannattaa muuttaa laitokseen, siellä voi rauhassa siirtyä pillereihin, ja apu on lähellä jos vielä pyörryttää.

• Anonyymi

Mihinkään laitokseen ei noin vain muuteta.

• Anonyymi

Odotan kuolemaa. Sekin on parempi kuin injektiot. Eihän me veljen kanssa tykätä mt-lääkkeistä. Siinä syy, miksi injektioita väkisin annetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan kuolemaa. Sekin on parempi kuin injektiot. Eihän me veljen kanssa tykätä mt-lääkkeistä. Siinä syy, miksi injektioita väkisin annetaan.

Et sitte hoksannut sitä ratkaisua että olisit ostanut ne lääkkeet mutta et olisi käyttänyt niitä.
        Tälllä tavalla moni on välttynyt injektioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolemaa odotellessa voi tehdä kaikenlaista, erilaisia asioita, joista tykkää.
        On hyvä keskittyä elämään, kun sitä on vielä jäljellä. Kuolema kyllä tulee sitten kun aika on, turhaa sitä on odotella sen kummemmin, voi käydä aika pitkäksi.
        Suosittelen, tehkää sitä mistä tykkäätte ja nauttikaa elinvuosista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolemaa odotellessa voi tehdä kaikenlaista, erilaisia asioita, joista tykkää.
        On hyvä keskittyä elämään, kun sitä on vielä jäljellä. Kuolema kyllä tulee sitten kun aika on, turhaa sitä on odotella sen kummemmin, voi käydä aika pitkäksi.
        Suosittelen, tehkää sitä mistä tykkäätte ja nauttikaa elinvuosista.

Injektioissa ei nautita elmästä ja elinvuosista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Injektioissa ei nautita elmästä ja elinvuosista.

Miksi ei ?
        Tunnen muutaman ihmisen, jotka käyvät injektiolla ja elävät ihan hyvää elämää, yksi käy säännöllisessä työssäkin asiakaspalvelutehtävissä.
        Itsekin vuosia sitten kävin injektiolääkkeen hakemassa kuukauden välein, ja elin elämääni samalla tavalla kuin ennen sitä lääkitystäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17223
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      5042
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      301
      2803
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      153
      2129
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      32
      1756
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1658
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      20
      1647
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      408
      1591
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1387
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      12
      1347
    Aihe