Ministerin avustaja päästelee typeryyksiä haukkuenssaa tukien saajia luusereiksi.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011208129.html
Kauanko Purra olikaan elänyt tuilla?
Persujen typeryys jaksaa hämmästyttää
14
155
Vastaukset
- Anonyymi
Asiaahan toi puhuu. Pitäskö sunki mennä töihin ja alkaa osake-säästämään? 😁💶
- Anonyymi
Minä olen osake säästäjä , mutten viitsi töitä tehdä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen osake säästäjä , mutten viitsi töitä tehdä .
Et oo vaan kelapummi, samanlainen mitä toi artikkeli käsitteli. 🫣
- Anonyymi
Niinpä tuo äärioikeisto hallitus leikkasi heti vammaisilta 36 miljoonaa euroa ja myöhemmin leikkasi vielä lisää . Eliitille on kivasti annettu lisää rahaa .
- Anonyymi
No kannattaako olla sisäsiittonen?
Ja millä tavalla annettu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millä tavalla annettu?Persuissa meillä näyttää yksi sukunimi hallitsevan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millä tavalla annettu?On leikattu rikkaiden veroja, siten on annettu valtion kassasta suoraan ja ilman välikäsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On leikattu rikkaiden veroja, siten on annettu valtion kassasta suoraan ja ilman välikäsiä.
Pitäs leikata lisää veroja ja myös tukia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs leikata lisää veroja ja myös tukia.
Pitäisi leikata kaikki veroedut pois, johan alkaisi viimein talouskasvua syntymään, nyt oikeiston loiset pääsevät liian helpolla.
- Anonyymi
Ei mene häävisti Orpollakaan:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/abf79141-4c0a-439a-b3c5-034fb62adeee - Anonyymi
46#51#Seisomme vahvasti Talson sanojen takana🌈💦💦💦
- Anonyymi
Milloin Heicci on persuihin muuttanut.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Heicci on persuihin muuttanut.?
Albino Sika/joelta jaksaa itleä.
- Anonyymi
Lulu Ranne, oikea älämölön päästäjä, YLEN - seuraajasta, ei tarvitse olla journalistista taustaa, eikä poliittista.
No, se poliittinen, sen voi jättää, kuka pystyy tekemään pääjohtajan pestin ilman journalistin kokemusta.
On niin pöllö kommentti Lululta, ettei sanat riitä, menee samaan pötköön Mikko Talson reopiikkien tuotannossa.
PerusS on hävitettävä Suomesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2641977- 421791
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1011699Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631419Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791294- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031243Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2171122- 571115
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?166981