Onko muita kavereita, joita käyttävät jockstrappeja? Millaiset teillä on ja missä pidätte? Itse käytän perinteisiä valkoisia leveällä vyötäröllä ja vehkeille hyvin joustava pussi.
Jockstrapit
13
908
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottavan oloisia ovat ja tuovat peppua kivasti esille kun värikontrastia siinä ympärillä.
- Anonyymi
Tuleee kyllä käytettyä varsinkin kesäisin
- Anonyymi
Samoin, kesäisin tulee käytettyä
- Anonyymi
Kyllä silloin tällöin, sellaiset joissa on kunnon kalupussi eikä purista, puuvillaisia. Eri värisiä. Nuorempana käytin useammin..
- Anonyymi
Kesällä tulee käytettyä
- Anonyymi
Välillä lenkillä tulee pidettyä lycra-housujen alla. Joko lyhytlahkeisten tai pitkälahkeisten alla. Pitävät hyvin pallit ja kyrvän paikoillaan.
Joskus tsekkaan lähtiessä peilin edessä, että näkyykö strapsien nauhat perseen päällä ulkopuolisille. Todennäköisesti vain jos pyllistää kovasti ja eikä sekään haittaa.
Kivat pitää päällä ja kiihottavat myös jonkin verran, kun laitan ne päälle. Sitten ne unohtuvat ja ovat kuin mitkä tahansa alushousut. - Anonyymi
Ostin ensimmäiset Jocksit pari vuotta sitten. Ne oli heti mun juttu. Oon käyttänyt niitä säännöllisesti ja varsinkin aluksi ne sai mut liiankin kiimaiseksi. Useesti piti runkata kesken työpäivänkin. Nykyään hieman laimentunut ja laajentunut tuo alkkari valikoima. Kun hankin uudet niin vedän aina spegut niihin ennen käyttöönottoa. Sellainen fetissi mulla. Melkein aina runkkaan alkkareissa.
- Anonyymi
Kans kiihottaa tosi kovasti jocksit. Seisoo heti, kun vedän jalkaan. Myös muut alusasut aivan hirveän kiihottavia. Usein tulee hankittua uusia ja aina kiima päällä, kun laittaa uudet jalkaan. Ei tarvitse ketään muuta olla näkemässä, vaan itselle esiinnyn. Tätä on jatkunut kauan. Kumma fetissi.
- Anonyymi
jockit ja stringit
- Anonyymi
Tänään valkoiset Calvin Kleinit Levis farkkujen alla.
- Anonyymi
Kyllä kesällä tulee pidettyä ja kyllä ne vähän kiihottavatkin
- Anonyymi
Huomenna otetaan aurinkoa pelkissä jockseissa. Tulee hienot rajat hanuriin 👌
- Anonyymi
Mulla samanlaiset jocksit pojan kanssa. Kivannäköiset.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741