Jockstrapit

Anonyymi-ap

Onko muita kavereita, joita käyttävät jockstrappeja? Millaiset teillä on ja missä pidätte? Itse käytän perinteisiä valkoisia leveällä vyötäröllä ja vehkeille hyvin joustava pussi.

13

908

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiihottavan oloisia ovat ja tuovat peppua kivasti esille kun värikontrastia siinä ympärillä.

• Anonyymi

Tuleee kyllä käytettyä varsinkin kesäisin

• Anonyymi

Samoin, kesäisin tulee käytettyä

• Anonyymi

Kyllä silloin tällöin, sellaiset joissa on kunnon kalupussi eikä purista, puuvillaisia. Eri värisiä. Nuorempana käytin useammin..

• Anonyymi

Kesällä tulee käytettyä

• Anonyymi

Välillä lenkillä tulee pidettyä lycra-housujen alla. Joko lyhytlahkeisten tai pitkälahkeisten alla. Pitävät hyvin pallit ja kyrvän paikoillaan.

Joskus tsekkaan lähtiessä peilin edessä, että näkyykö strapsien nauhat perseen päällä ulkopuolisille. Todennäköisesti vain jos pyllistää kovasti ja eikä sekään haittaa.

Kivat pitää päällä ja kiihottavat myös jonkin verran, kun laitan ne päälle. Sitten ne unohtuvat ja ovat kuin mitkä tahansa alushousut.

• Anonyymi

Ostin ensimmäiset Jocksit pari vuotta sitten. Ne oli heti mun juttu. Oon käyttänyt niitä säännöllisesti ja varsinkin aluksi ne sai mut liiankin kiimaiseksi. Useesti piti runkata kesken työpäivänkin. Nykyään hieman laimentunut ja laajentunut tuo alkkari valikoima. Kun hankin uudet niin vedän aina spegut niihin ennen käyttöönottoa. Sellainen fetissi mulla. Melkein aina runkkaan alkkareissa.

• Anonyymi

Kans kiihottaa tosi kovasti jocksit. Seisoo heti, kun vedän jalkaan. Myös muut alusasut aivan hirveän kiihottavia. Usein tulee hankittua uusia ja aina kiima päällä, kun laittaa uudet jalkaan. Ei tarvitse ketään muuta olla näkemässä, vaan itselle esiinnyn. Tätä on jatkunut kauan. Kumma fetissi.

• Anonyymi

jockit ja stringit

• Anonyymi

Tänään valkoiset Calvin Kleinit Levis farkkujen alla.

• Anonyymi

Kyllä kesällä tulee pidettyä ja kyllä ne vähän kiihottavatkin

• Anonyymi

Huomenna otetaan aurinkoa pelkissä jockseissa. Tulee hienot rajat hanuriin 👌

• Anonyymi

Mulla samanlaiset jocksit pojan kanssa. Kivannäköiset.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe