Onko muita kavereita, joita käyttävät jockstrappeja? Millaiset teillä on ja missä pidätte? Itse käytän perinteisiä valkoisia leveällä vyötäröllä ja vehkeille hyvin joustava pussi.
Jockstrapit
11
768
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottavan oloisia ovat ja tuovat peppua kivasti esille kun värikontrastia siinä ympärillä.
- Anonyymi
Tuleee kyllä käytettyä varsinkin kesäisin
- Anonyymi
Samoin, kesäisin tulee käytettyä
- Anonyymi
Kyllä silloin tällöin, sellaiset joissa on kunnon kalupussi eikä purista, puuvillaisia. Eri värisiä. Nuorempana käytin useammin..
- Anonyymi
Kesällä tulee käytettyä
- Anonyymi
Välillä lenkillä tulee pidettyä lycra-housujen alla. Joko lyhytlahkeisten tai pitkälahkeisten alla. Pitävät hyvin pallit ja kyrvän paikoillaan.
Joskus tsekkaan lähtiessä peilin edessä, että näkyykö strapsien nauhat perseen päällä ulkopuolisille. Todennäköisesti vain jos pyllistää kovasti ja eikä sekään haittaa.
Kivat pitää päällä ja kiihottavat myös jonkin verran, kun laitan ne päälle. Sitten ne unohtuvat ja ovat kuin mitkä tahansa alushousut. - Anonyymi
Ostin ensimmäiset Jocksit pari vuotta sitten. Ne oli heti mun juttu. Oon käyttänyt niitä säännöllisesti ja varsinkin aluksi ne sai mut liiankin kiimaiseksi. Useesti piti runkata kesken työpäivänkin. Nykyään hieman laimentunut ja laajentunut tuo alkkari valikoima. Kun hankin uudet niin vedän aina spegut niihin ennen käyttöönottoa. Sellainen fetissi mulla. Melkein aina runkkaan alkkareissa.
- Anonyymi
jockit ja stringit
- Anonyymi
Tänään valkoiset Calvin Kleinit Levis farkkujen alla.
- Anonyymi
Kyllä kesällä tulee pidettyä ja kyllä ne vähän kiihottavatkin
- Anonyymi
Huomenna otetaan aurinkoa pelkissä jockseissa. Tulee hienot rajat hanuriin 👌
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057064
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404369- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247