Kuinka monta henkeä tarvitaan leikkaamaan puusta oksia? No esim jollain kiinteistöhuollolla näkyy yksi mies tikkaiden kanssa riittävän tämmöiseen. Entäpäs sitten kaupungilla? Yksi sahaa oksaa, toinen ptää oksasta kiinni ja kolmas vielä valvoo puun juurella tätä vaativaa tapahtumaa. Niin ja tietysti siihen tarvitaan vielä Visurin nostoauto. Ei hyvää päivää.. Sitte ihmetellään ku kaupungilla ei oo rahaa.
Kaupungin ahertajat
11
657
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on työttömiä ja miks sua kiinnostaa kaupungin rahat? Etkö osaa ite säästää?
- Anonyymi
Kuule työsuojelu määräykset vaatii ja niiden valvojia on monta.. jotka joutais kans risusavottaan
- Anonyymi
niinpä eikö yksi jo menettänyt sormensa kun ei oltu opetettu halkomaan puita,
- Anonyymi
Yks kahtoo ku kaks ei tee mitään+kuorma-auto.
- Anonyymi
Ylihinnoiteltu nostokoriauto pörrää, ja vie kaupungilta tuhkatkin pesästä.
- Anonyymi
Mutta missä on se kaupungin pesä?
- Anonyymi
Tuossahan se on oulaistenkadun varressa, viinakauppaa vastapäätä... pesä
- Anonyymi
Mitenhän teknisessä toimessa oikein menee muuten..
- Anonyymi
Nämä puiden leikkaukset kannattaisi teettää tuolla nostokori auto yrittäjällä alihankintana. Kai siellä joku osaa oksia napsia.
- Anonyymi
No ei osaa, siihen pitää olla puutarhurin/hortonomin koulutus.
Muuten ei oksat katkea oikesta kohin.- Anonyymi
onsevaan nyt kommee tuo kataoja kun panivat kasvit piiloon tuolla ressulla,oikein ilosilmälle,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752