Miksi elämän eväät kantaa säkkikaupalla tavaraa sellaisille ihmisille,joilla olisi varaa ostaa tavarat itse. Monet, jotka vaivautuvat tulemaan paikalle ja jonottavat kylmässä ilmassa, jäävät täysin ilman. Siellä on pienituloisia eläkeläisiä ja työttömiä, jotka tarvitsisivat ruokaa, mutta ruokaa kannetaan kotiinkuljetuksena rikkaille. Toiminta alkaa muistuttaa Orpon hallitusta, jossa rikkaille annetaan verohelpotuksia ja köyhiltä otetaan se vähänkin pois, mitä heillä on.
Elämän eväiden toiminnasta
6
315
Vastaukset
- Anonyymi
Toisivat vain kaikille halukkaille tavarat kotiin, jotta ei tarvitsisi kallista bensaa kuluttaa. Tänä iltana kun viimeksi tulleet joutuivat lähtemään tyhjin käsin pois. Voisitteko ensin jakaa niille, jotka vaivautuvat sinne tulemaan ja sitten jos jää, vietäisiin kotiinkuljetuksena? Ne kenelle viedään tavarat kotiin, eivät suinkaan ole vähävaraisia.
- Anonyymi
Sitä en ymmärrä kun monet tulevat autoilla ja varsin uusillakin niin miten se raha riittää sen käyttämiseen, mutta ei ruokaan kuitenkaan? Lisäksi ulkomaalaisten määrä jonossa on kasvannut räjähdysmäisesti. Ei paljoa suomea kuule enää siellä.
- Anonyymi
Ajan uudella Teslalla komeasti soppajonoon 🤠
- Anonyymi
Tilaan kotiikuljetuksen!
- Anonyymi
Täyttä totta on aloittajan kirjoitus, lopettaa joutaisi koko jakelu. Menevätkö pussit oikeisiin kohteisiin.Nälkä kasvaa syödessä ,ahneus sen myötä..
- Anonyymi
Tilaa ja maksa kaupasta ruoka kotiin toimitettuna, niin ei tarvitse valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225506
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723