miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisin, hyvässä tai huonossa, jossain elämän lukemattomista polunhaaroista, se olisi vienyt minut jollekin ihan toiselle reitille, enkä nyt edes tietäisi olemassaolostasi.
Maailma on niin valtavan suuri. On pieni ihme, että sain tavata sinut.
Joskus mietin
13
2833
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niinpä. Oli kiva nähdä 3 sekuntia ohimennen.
- AnonyymiUUSI
Samaa minäkin miettinyt. Jos olisin valinnut toisin, ei oltaisi ainakaan silloin. Myöhemmin ehkä toisessa yhteydessä, mutta siinä olisi voinut saada toisesta toisenlaisen kuvan. Kiitän itseäni ja sua (koska olit!❤️) että tavattiin❤️😍
- AnonyymiUUSI
❤️
❤️
- AnonyymiUUSI
Ja nyt luulet kuuluvasi hänen elämmään,niin paljon,että voit murtautua hänen ja vaimonsa yhteiseen kotiin ja muuallekkin,hullu sä todellakin olet,oikee saatana kriminaali!Ei me olla käsketty tulla varastaa ja sua kulkemaan meidän perässä,tuohan jo näyttää,että et ole mieleltäsi terve alkujaankaan! 112
- AnonyymiUUSI
Tämä aloitus ei ollut minulta. (E) Älä hikeenny, olen lähdössä täältä.
- AnonyymiUUSI
T nainen tuli minun uniin yli kahden vuoden jälkeen. Se hiukan ärsyttävää kun ajattelee päässeen vanhasta ihastuksesta yli.
- AnonyymiUUSI
Täällä sanani eivät sinua saavuta. Ehkä kirjoitan jatkossa kaipaukseni pienille paperilappusille. Kerään ne johonkin rasiaan ja annan ne sinulle luettavaksi, jos joskus tulevaisuudessa elämä kuitenkin, kaikesta huolimatta, meidät yhteen saattaa ja siihen tilaisuuden saan. Tai sitten hävitän ne kaikki kerralla, kun viimeinenkin toivon kipinä on sammunut.
Paperi kynän kärjen alla on todellisempaa kuin näkymättömistä nollista ja ykkösistä koostuva sana näytöllä. Jokaisessa piirretyssä kirjaimessa on tarkoituksenmukainen suunta, hellä kosketus ja johdonmukainen aie. Jokaisen kirjaimen muodostumisen aikana ajatus ja tunne ehtii siihen kiinnittyä ja siksi se paperinpala painaa kirjoitettuna niin paljon enemmän kuin tyhjänä.
Ei minulla ole tähän laittaa mitään hyvää loppukaneettia. Asunto odottaa siivoajaansa, pyykit pyykkääjäänsä ja keittiön kaapit järjestelijäänsä. Siinä menee tämä päivä. Ja sinä olet ajatuksissa koko ajan mukana, vaikka et edes muistaisi minua enää. Olen sinun olemassaolostasi niin kiitollinen. Hyvää viikonloppua. - AnonyymiUUSI
💕💕
- AnonyymiUUSI
Homma jäi pienestä kiinni.
- AnonyymiUUSI
Mistä se jäi kiinni?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se jäi kiinni?
Siitä pienestä tietenkin 🥹 nyt tajusin.
- AnonyymiUUSI
Minä en näitä kaipausviestejä täällä kirjoittele sitten. Haluan, että se poppoo tietää. OLEN OUT. Kyllä te minut tunnette.
- AnonyymiUUSI
No kukapa nyt mulle naiselle niitä tuhlaisikaan.
Katsellaan vaan edelleen kun kohdalle tai näköetäisyydelle osutaan.
Mukavaa kevättä siihen asti sulle Mies kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863528
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa6562904Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi132833Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313432691- 532560
- 402393
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne292147- 1462139
- 1601953
- 311865