Joskus mietin

Anonyymi-ap

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisin, hyvässä tai huonossa, jossain elämän lukemattomista polunhaaroista, se olisi vienyt minut jollekin ihan toiselle reitille, enkä nyt edes tietäisi olemassaolostasi.

Maailma on niin valtavan suuri. On pieni ihme, että sain tavata sinut.

47

10768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä. Oli kiva nähdä 3 sekuntia ohimennen.

• Anonyymi

Olitko sähkökaapin takana?

• Anonyymi

Samaa minäkin miettinyt. Jos olisin valinnut toisin, ei oltaisi ainakaan silloin. Myöhemmin ehkä toisessa yhteydessä, mutta siinä olisi voinut saada toisesta toisenlaisen kuvan. Kiitän itseäni ja sua (koska olit!❤️) että tavattiin❤️😍

• Anonyymi

❤️
        ❤️

• Anonyymi

Ja nyt luulet kuuluvasi hänen elämmään,niin paljon,että voit murtautua hänen ja vaimonsa yhteiseen kotiin ja muuallekkin,hullu sä todellakin olet,oikee saatana kriminaali!Ei me olla käsketty tulla varastaa ja sua kulkemaan meidän perässä,tuohan jo näyttää,että et ole mieleltäsi terve alkujaankaan! 112

• Anonyymi

Tämä aloitus ei ollut minulta. (E) Älä hikeenny, olen lähdössä täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä aloitus ei ollut minulta. (E) Älä hikeenny, olen lähdössä täältä.

Lopeta jo se trollaus. Kukaan ei ole murtautunut kenenkään kotiin, muussa kuin mielikuvituksessasi. Paitsi ehkä sinä. Sinulta se itse itsellesi vastaaminen ja muista perättömän pahan puhuminen näyttää yhä onnistuvan, kuten aina ennenkin.

• Anonyymi

Kuka noin sairas on? Kysyy Mn

• Anonyymi

T nainen tuli minun uniin yli kahden vuoden jälkeen. Se hiukan ärsyttävää kun ajattelee päässeen vanhasta ihastuksesta yli.

• Anonyymi

Täällä sanani eivät sinua saavuta. Ehkä kirjoitan jatkossa kaipaukseni pienille paperilappusille. Kerään ne johonkin rasiaan ja annan ne sinulle luettavaksi, jos joskus tulevaisuudessa elämä kuitenkin, kaikesta huolimatta, meidät yhteen saattaa ja siihen tilaisuuden saan. Tai sitten hävitän ne kaikki kerralla, kun viimeinenkin toivon kipinä on sammunut.

Paperi kynän kärjen alla on todellisempaa kuin näkymättömistä nollista ja ykkösistä koostuva sana näytöllä. Jokaisessa piirretyssä kirjaimessa on tarkoituksenmukainen suunta, hellä kosketus ja johdonmukainen aie. Jokaisen kirjaimen muodostumisen aikana ajatus ja tunne ehtii siihen kiinnittyä ja siksi se paperinpala painaa kirjoitettuna niin paljon enemmän kuin tyhjänä.

Ei minulla ole tähän laittaa mitään hyvää loppukaneettia. Asunto odottaa siivoajaansa, pyykit pyykkääjäänsä ja keittiön kaapit järjestelijäänsä. Siinä menee tämä päivä. Ja sinä olet ajatuksissa koko ajan mukana, vaikka et edes muistaisi minua enää. Olen sinun olemassaolostasi niin kiitollinen. Hyvää viikonloppua.

• Anonyymi

💕💕

• Anonyymi

Homma jäi pienestä kiinni.

• Anonyymi

Mistä se jäi kiinni?

• Anonyymi

Minä en näitä kaipausviestejä täällä kirjoittele sitten. Haluan, että se poppoo tietää. OLEN OUT. Kyllä te minut tunnette.

• Anonyymi

Melkein 2 vuotta olen ollut täältä poissa
        enkä näy menettäneen mitään.

Palstasetä ja hänen hännystelijänsä kirjoittelevat yhä valheellisia viestejään ja vastaavat sitten itse niihin.

• Anonyymi

Olet ihana mies💋 Olisitpa kultaseni ❤️

• Anonyymi

No kukapa nyt mulle naiselle niitä tuhlaisikaan.
      Katsellaan vaan edelleen kun kohdalle tai näköetäisyydelle osutaan.
      Mukavaa kevättä siihen asti sulle Mies kuitenkin.

• Anonyymi

Vastasitko oikeaan ketjuun?

• Anonyymi

Seitsämäntoista ikävuoden jälkeen siihen olisi tarvittu kun että mulla olis ollu heikompi sydän ni en olis ollu olemassa enään reiluun kahteenkymmeneen vuoteen siinä ajassa olis ollu jo kolmas maailmansota aloitin sillä ihmisten suututtamisella se oli mielestäni kiva leikki

• Anonyymi

Hmm.. mietin samaa, ja olisi ehkä mahis puhua, ja lähteä liikkeelle mutta, mitenkö uskaltais …

• Anonyymi

Parempi kun et lähde ainakaan tämän anonyymipalstan viestien pohjalta kenellekään soittamaan tai viestiä lähettämään.

Täällä palstasetä ja hänen hännystelijänsä luovat todellisuudesta aivan uuden, valheellisen kuvan.

1)"Homma ei ole edennyt", koska mies muka kärsi luottamuspulasta.
        Ei. Mies kysyi naiselta puhelimessa, vieläkö tämä seurusteli? Kun intiimistä kanssakäymisestä kieltäytynyt nainen vastasi yhä seurustelevansa, vieras mies tokaisi :

"Homma ei etene. Ei kannata jatkaa jauhamista."

Äijä halusi ilmeisesti seksiä seurustelevalta naiselta ja nainen vain jutella.

2) Mies sanoi nuoruuden kihlatulleen useamman kerran vuosia sitten:

" Sä oot hyvön näkönen. Sähän saisit kenet vaan..."

Ja miehen kihlatustaan osoittama mustasukkuisuus oli tämän lausuman mukaista.

Mutta tällä palstalla totuus vääristyy yhä edelleen, kuten 2 vuotta sitten. Sellaista se on, kun uteliaat sivulliset koettavat tiedon muruista kyhätä yhtenäistä kerrontaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi kun et lähde ainakaan tämän anonyymipalstan viestien pohjalta kenellekään soittamaan tai viestiä lähettämään.

Täällä palstasetä ja hänen hännystelijänsä luovat todellisuudesta aivan uuden, valheellisen kuvan.

Ei. Mies kysyi naiselta puhelimessa, vieläkö tämä seurusteli? Kun intiimistä kanssakäymisestä kieltäytynyt nainen vastasi yhä seurustelevansa, vieras mies tokaisi :

Mutta tällä palstalla totuus vääristyy yhä edelleen, kuten 2 vuotta sitten. Sellaista se on, kun uteliaat sivulliset koettavat tiedon muruista kyhätä yhtenäistä kerrontaa.

Ja tietenkin jokainen koettaa oman kokemuksen kautta. Täällä jutellaan, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko mies minkä pituinen kuka halusi muuta kuin jutella?

• Anonyymi

❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

• En sitä tarkoittanut, kun vaan omaa ihannekohdetta vastakkaisia hymyjä lähtis edistämään:))

• Anonyymi

Haluan vain eroon kaivatustani. Hän onnen toi ja se jo vei.

Kuspää

• Anonyymi

Melkein 5 000 katselukertaa Suomi24:lla ja kommenttien ja keskustelun taso on tämä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen kiitollinen, että sain tavata ja kulkea hetken aikaa samaa tietä toisen kanssa. 💕💕 Hetken aikaa tie oli kevyempi.

Hän ei varmaan minua kaipaa. Hänellä on niin paljon kaikkea muuta, eikä juuri koskaan pysähdy .

• Anonyymi

Olet valtavan suuri ihminen kaikkeudessaan.

• Anonyymi

Oletko sinä tuo joka haluaa pyytää anteeksi? Mitä se on?

• Anonyymi

Et taida ymmärtää kuinka paljon kärsin tästä kaikesta. Sinulla on enemmän tilaa, minä riudun. Valjasta humaani puolesi ja tee asioita sitä kautta, vaikket ajattelisi tunteitasi💔

• Anonyymi

En valitettavasti ymmärrä mitä tarkoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En valitettavasti ymmärrä mitä tarkoitat.

En ymmärtänyt itsekään. Vedän omat johtopäätökset tilanteessani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärtänyt itsekään. Vedän omat johtopäätökset tilanteessani.

Toivon, että tilanteesi selviää, mikä se sitten onkaan.

Tiedän, miltä tuntuu kärsiä tunteiden takia. Itse itkin, kun kirjoitin tätä. Oli niin paha olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon, että tilanteesi selviää, mikä se sitten onkaan.

Tiedän, miltä tuntuu kärsiä tunteiden takia. Itse itkin, kun kirjoitin tätä. Oli niin paha olla.

Melkein kirjoitin tähän, että mitä minäkin valitan. Mutta jotenkin pitää tunteitaan pystyä purkamaan(vaikka kuulostaa jyrkemmältä kuin ajatus). Voimia sulle omassa tilanteessasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein kirjoitin tähän, että mitä minäkin valitan. Mutta jotenkin pitää tunteitaan pystyä purkamaan(vaikka kuulostaa jyrkemmältä kuin ajatus). Voimia sulle omassa tilanteessasi!

Etkö voi puhua ihmiselle näitä asioita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihana mies 💋

• Anonyymi

Ex kiusaajat ja tönijät saa katua ja maksaa

• Anonyymi

En tiennyt ennen tätä, mitä rakkaus oikeasti on❤️

• Anonyymi

Mmm a

• Anonyymi

Montako miestä on jo llut?

• Anonyymi

Kymmeniä vai satoja?

• Anonyymi

Melko outo ja turhankin ongelma aloittajalta. Märehtijät märehtii. Jossittelemaan hamaan loppuun asti🍀🌱🌱🌱🌱🤮

• Anonyymi

😂😂😂😂😂Ei näytä elämässä painavan kovinkaan raskaat ongelmat👏👏👏👏😂😂😂😂😂on se niin surinaa tuo hentoinen ongelma kenttä?
      Puhkase kupla! Tääl on nyt suuremmat ongelmatkin jotka kuuluis ansaita tilaa

• Anonyymi

Ja suuri Onni erota🙏

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe