Joskus mietin

Anonyymi-ap

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisin, hyvässä tai huonossa, jossain elämän lukemattomista polunhaaroista, se olisi vienyt minut jollekin ihan toiselle reitille, enkä nyt edes tietäisi olemassaolostasi.

Maailma on niin valtavan suuri. On pieni ihme, että sain tavata sinut.

13

2833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Niinpä. Oli kiva nähdä 3 sekuntia ohimennen.

• Anonyymi
      UUSI

Samaa minäkin miettinyt. Jos olisin valinnut toisin, ei oltaisi ainakaan silloin. Myöhemmin ehkä toisessa yhteydessä, mutta siinä olisi voinut saada toisesta toisenlaisen kuvan. Kiitän itseäni ja sua (koska olit!❤️) että tavattiin❤️😍

• Anonyymi
        UUSI

❤️
        ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Ja nyt luulet kuuluvasi hänen elämmään,niin paljon,että voit murtautua hänen ja vaimonsa yhteiseen kotiin ja muuallekkin,hullu sä todellakin olet,oikee saatana kriminaali!Ei me olla käsketty tulla varastaa ja sua kulkemaan meidän perässä,tuohan jo näyttää,että et ole mieleltäsi terve alkujaankaan! 112

• Anonyymi
        UUSI

Tämä aloitus ei ollut minulta. (E) Älä hikeenny, olen lähdössä täältä.

• Anonyymi
      UUSI

T nainen tuli minun uniin yli kahden vuoden jälkeen. Se hiukan ärsyttävää kun ajattelee päässeen vanhasta ihastuksesta yli.

• Anonyymi
      UUSI

Täällä sanani eivät sinua saavuta. Ehkä kirjoitan jatkossa kaipaukseni pienille paperilappusille. Kerään ne johonkin rasiaan ja annan ne sinulle luettavaksi, jos joskus tulevaisuudessa elämä kuitenkin, kaikesta huolimatta, meidät yhteen saattaa ja siihen tilaisuuden saan. Tai sitten hävitän ne kaikki kerralla, kun viimeinenkin toivon kipinä on sammunut.

Paperi kynän kärjen alla on todellisempaa kuin näkymättömistä nollista ja ykkösistä koostuva sana näytöllä. Jokaisessa piirretyssä kirjaimessa on tarkoituksenmukainen suunta, hellä kosketus ja johdonmukainen aie. Jokaisen kirjaimen muodostumisen aikana ajatus ja tunne ehtii siihen kiinnittyä ja siksi se paperinpala painaa kirjoitettuna niin paljon enemmän kuin tyhjänä.

Ei minulla ole tähän laittaa mitään hyvää loppukaneettia. Asunto odottaa siivoajaansa, pyykit pyykkääjäänsä ja keittiön kaapit järjestelijäänsä. Siinä menee tämä päivä. Ja sinä olet ajatuksissa koko ajan mukana, vaikka et edes muistaisi minua enää. Olen sinun olemassaolostasi niin kiitollinen. Hyvää viikonloppua.

• Anonyymi
      UUSI

💕💕

• Anonyymi
      UUSI

Homma jäi pienestä kiinni.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä se jäi kiinni?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se jäi kiinni?

Siitä pienestä tietenkin 🥹 nyt tajusin.

• Anonyymi
      UUSI

Minä en näitä kaipausviestejä täällä kirjoittele sitten. Haluan, että se poppoo tietää. OLEN OUT. Kyllä te minut tunnette.

• Anonyymi
      UUSI

No kukapa nyt mulle naiselle niitä tuhlaisikaan.
      Katsellaan vaan edelleen kun kohdalle tai näköetäisyydelle osutaan.
      Mukavaa kevättä siihen asti sulle Mies kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      86
      3528
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      656
      2904
    3. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      13
      2833
    4. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      43
      2691
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      53
      2560
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      40
      2393
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      29
      2147
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      146
      2139
    9. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      160