Tosiaan olen 11 vuotias poika kangasalta ja käyn talvisin joka päivä ulkojäillä jos ne on ja yleisövuoroilla jäähallissa kolme kaveriani pelaa jääkiekkoa ja haluaisin itsekin mutta onko liian myöhäistä tulla huippu kiekkoilijaksi olen erittäin hyvä luisteleen ja laukomaan ja syöttämään olen erittäin valmis antamaan kaikkeni jotta pystyisin tulla huippukiekkoilijaksi ja jos en alota tuntuu että elämä menee hukkaan
Ja ei varmaan rahat riitä vanhemmilla että pystyisin harrastamaan joten jos uskot minuun niin voiko joku luoda mobilepay keräyksen ja kerätä minulle rahaa jääkiekon aloittamiseen auttaisi erittäin paljon ja olisin erittäin kiitollinen
Jääkiekon alottaminen 11 vuotiaana
2
463
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole liian myöhäistä kunhan vaan olet valmis harjoittelemaan todella paljon. Joukkueen reenit ei riitä mihinkään, omalla ajalla pitää harjoitella todella paljon jos haluat huipulle. Rahasta en osaa sanoa enkä keräyksistä.
- Anonyymi
11-vuotiaana voi kyllä aloittaa ja voi tulla kyllä huippukiekkoilijaksi. Varmasti olet todella paljon takamatkalla verrattuna pelaajiin jotka ovat pelanneet jo monta vuotta. Kovalla työllä, omistautumisella ja itseesi uskomalla kaikki on mahdollista. Aseta itselesi tavoitteet siten että taso kerrallaan pyrit lähestymään kärkeä. Siihen menee vuosia, mutta ei sinulla ole kiire. Nauti pelaamisesta.
Pyydä vanhempiasi ottamaan rohkeasti yhteyttä seuraan ja keskustelkaa ikäluokan valmennuspäällikön kanssa. Jääkiekko on kallis harrastus, mutta seuroilla ja jääkiekkoliitolla on erilaisia tukijärjestelmiä vähävaraisia varten ja valmennuspäällikkö voi varmasti näissä asioissa auttaa. Kisa-Eagles kangasalla tekee hyvää työtä, ja on Ilveksen sateenvarjoseura, joten Kotkiin vaan yhteyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142056
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421533Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91467Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201016Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949