Tosiaan olen 11 vuotias poika kangasalta ja käyn talvisin joka päivä ulkojäillä jos ne on ja yleisövuoroilla jäähallissa kolme kaveriani pelaa jääkiekkoa ja haluaisin itsekin mutta onko liian myöhäistä tulla huippu kiekkoilijaksi olen erittäin hyvä luisteleen ja laukomaan ja syöttämään olen erittäin valmis antamaan kaikkeni jotta pystyisin tulla huippukiekkoilijaksi ja jos en alota tuntuu että elämä menee hukkaan
Ja ei varmaan rahat riitä vanhemmilla että pystyisin harrastamaan joten jos uskot minuun niin voiko joku luoda mobilepay keräyksen ja kerätä minulle rahaa jääkiekon aloittamiseen auttaisi erittäin paljon ja olisin erittäin kiitollinen
Jääkiekon alottaminen 11 vuotiaana
Anonyymi-ap
1
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole liian myöhäistä kunhan vaan olet valmis harjoittelemaan todella paljon. Joukkueen reenit ei riitä mihinkään, omalla ajalla pitää harjoitella todella paljon jos haluat huipulle. Rahasta en osaa sanoa enkä keräyksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2233130Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa131826Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4171381Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1211360Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2151335Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5021178- 1061176
- 1111173
- 46954
- 66944