Tynnyri se vaan kasvaa.
Näytit taas lihoneen.
28
1316
Vastaukset
- Anonyymi
Meneekö miehelle? Naisilla harvoin tynnyrivatsaa.
- Anonyymi
Sellaiselle kaljavatsa-sedälle.
- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
Penis oli jo valmiiks pieni mutta kohta ei näy enää 😂
- Anonyymi
Totuus on että pieni pyöreys on kauniimpaa kuin laihuus.
Typerä provo, vaikken omi sitä.- Anonyymi
Hieno tynnyri 🤣 Näkee mitä on juotu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hieno tynnyri 🤣 Näkee mitä on juotu.
Samaa mieltä. Rantaleijonat huhkii, että on kesällä tikissä. Minä käyn ostamassa six bagin kaupasta.
- Anonyymi
Se on tavoite joten hyvä että näkyy.
- Anonyymi
Joo, mulla on ollut terveyshuolia ja muutenkin ei ole ollut voimia. Nukkuu huonosti ja terve kiinnostus tekemiseen (ylisuorittaminen) on ollut kadoksissa.
Mutta kyllä mä yritän pysyä rivissä. - Anonyymi
Pitäköön jokainen huolen omasta tynnyristään.
- Anonyymi
Mene sinä siitä sinne punttisalillesi, äläkä huolehdi toisten kehoista. Tuo pullukka taitaa olla jotenkin sinua parempi, kun niin pitää haukkua.
- Anonyymi
Tämä oli kyllä aika osuva kommentti. Kyse on varmaankin kateellisesta miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli kyllä aika osuva kommentti. Kyse on varmaankin kateellisesta miehestä.
Onko miehet toisilleen kateellisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko miehet toisilleen kateellisia?
Mikseivät olisi? Kilpailevat keskenään vielä enemmän, kuin naiset.
- Anonyymi
Missä näit?
- Anonyymi
Kiitos paljon, yritän kyllä.
- Anonyymi
Sinua sen ei pitäisi millään tavalla kiinnostaa. 🙂
- Anonyymi
Olen raskaana.
- AnonyymiUUSI
Kuin myös ja lisää kasvaa. Kaksoset tulossa🫄👶👶
- AnonyymiUUSI
Kaikki ei välttämättä edes varsinaisesti liho raskaana paljon mitään vauva lapsivesi ja istukka painaa ja rinnat kasvaa kun tulee maitua. Mutta muuten ei välttämättä kerry painoa yhtään sen enempää kuin muulloinkaan.
- Anonyymi
Sä oot kyllä itte ihan hirveä läskiperse ja lyhyt tappi. Puutarhatontun näköinen nainen. 🤣 Ootko kokeillut koskaan meikata.
- Anonyymi
Voi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi
En halua tehdä sitä.
- AnonyymiUUSI
Jep. Ruoka on vaan niin hyvää herkkuineen. Rakastan syömistä niin paljon että poistin kaikki rajoitukset pois tieltä syömisen suhteen.
Kerran täällä eletään. Mielummin syön hyvin ja turpoan kuin elän huonossa suhteessa esi. sinun kanssa. - AnonyymiUUSI
🧔🍺JEPSIS
🟡🤌
🩳
🧦 - AnonyymiUUSI
Kiitos paljon huomionosoituksesta. Ihanaa, kun jaksat kirjoitella tänne.
- AnonyymiUUSI
Sinä olet päästäsi yksi pullataikina
- AnonyymiUUSI
Kerran yks nuorehko nainen taputti rannalla loikoilevaa mahakasta miestä vatsaan ja sanoi - No mut siin onkin oikee sikspäkki,, onks se ihan Fostersia, vai Karjalaa, mihin mies vastasi - Siin on hana alla, voit maistaa ihan ite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain1651385- 281316
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611239- 781184
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031143Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751142Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!651131- 54978
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans17872Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per174824