Meneekö Pyhäjärvellä hyvin? Mikä on parantunut Cescustan toimesta? Väki vähenee ,työpaikkoja ei ole , Caivoksen uusiokäytön toteutus ei ole saanut muuta aikaan kuin rahan menoa ….hyvin Jucca ja Cepu hoitaa! Vai mitä Heicci???
Cescusta johtaa ja miten menee???
4
149
Vastaukset
- Anonyymi
Coittaako Cicero celloa vai koittaako kikero kelloa?
- Anonyymi
Kepu tappaa kunnassa ja puutarhassa kaiken elollisen...
- Anonyymi
Mikä ihmisiä vaivaa? Eivätkö ihmiset ole saaneet minkäänlaista kotikasvatusta? Näiden tarinoiden ankeat ihmiset ovat iältään 35-75 vuotiaita. Ainakin ikäjakauman loppupään edustajat ovat saaneet käytösoppeja myös koulussa, jos koti ei riittäviä eväitä kyennyt antamaan.
Tiedättekö, mä tulen tällaisesta aivan sairaan vihaiseksi. Tässä on olemassa yksi hyvä asia. Ne ihmiset, jotka joutuvat näiden hävyttömien ihmisten tavoista kärsimään, eivät parhaassa tapauksessa ikinä itse toimi niin, vaan juuri päinvastoin
Paikallisesti Keskusta ja vasemmisto hallitsevat niin viraston, kuin yhteisömme ilmapiiriä, joko hyvällä tai pahemmaksi johtavalla käytöksellään.
Tunnusmerkkejä hegemoniasta on riittämiin- ja valitettavasti asiat ovat kuten "suu sanoo" (poliittisesti) ja esiintyvät ryhmissä johtavien myötä .
Pääkohdat kiteytyvät kahteen huoneen tauluun
1) Osaat kaiken parhaiten, vika on muissa
2) Maailmasi on mustavalkoinen
- Anonyymi
Tärkeintä on että sijoittajilla menee hyvin ei niin väliä työttömistä ja huonosti voivilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013