Kuntosali buumi

Anonyymi-ap

Miksi ihmeessä ihmiset pakkaantuu kuntosaleille? Maksaa kuntosalikortin kun ilmaiseksi voi lenkkeillä.
Lenkillä käydessään voi askeltaa jonkin korokkeen päälle ja tehdä etunojapunnerruksia ja kyykkyjä yms.

21

368

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on niin trendikästä hih

• Anonyymi

Aivan, nykyään akat reenaa vain pers..takapuoltaan suuremmaksi. Sitten ei yksi tuoli riitä ja polkupyörän satula katoaa täysin.

• Anonyymi

Mitä se sulle kuuluu, että mihin ihmiset rahansa törsäävät?

• Anonyymi

Kyllä kuuluu kun saa kuunnella valitusta että rahat ei riitä ja kaikki on niin kallista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kuuluu kun saa kuunnella valitusta että rahat ei riitä ja kaikki on niin kallista

Vittu, että sä olet varmasti maailman typerin ihminen.

• Anonyymi

Siksi nekään Salilla kynsi on trendikästä.
      Joka näkemässä pitää muistaa kertoa että kävin Salilla. Jos joku ajaa sata kilometriä viikossa salille ja näyttää että ei se edes tuota tulosta. Kuhan jynkyttää joissain laitteissa vailla minkäänlaista suunnitelmaa tai tavoitetta.

• Anonyymi

Lespo!

• Anonyymi

Kynsi, korjaan käynti.

• Anonyymi

Onpa hyvä, kun kerroit! Oot ilmeisesti joku idiootti, joka ei tiedä, että Suomen sää ei ole aina sovelias lenkkeilyyn ja etunojapunnerruksiin ulkona

• Anonyymi

Jaa..kyllä minä lenkkeilen säästä riippumatta, satoi tai paistoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa..kyllä minä lenkkeilen säästä riippumatta, satoi tai paistoi.

Kyllä me tiedetään, että minne sen lenkin päivittäin työnnät.

• Anonyymi

Kaveri käy kuntonyrkkeilyssä ja kehuu kovasti miten on päässyt eroon hartiasäryistä.

• Anonyymi

Käyhän ihmiset baareissakin, vaikka voisi ryypätä kotonakin.

• Anonyymi

Huvittaa kun kehuvat vielä lääkärillekkin että olen hyväkuntoinen koska käyn salilla 3 kertaa viikossa,sit kun tarvii kävellä 100 metriä niin ovat aivan loppu😂 Itse en ole koskaan salilla käyny mutta 10km lenkki ei tunnu missään,ja yli 100kg menee penkistä koska vain,sen verran olen ohi joutunu kävelee nuitten laitteiden että voinu kokeilla.ikää 64v ja raskaat työt jo takanapäin.

• Anonyymi

Näkeehän sen näissä tosi TV sarjoissa, osallistujat harrastaneet ja harrastaa kaikennäköistä salitreeniä, crossfittiä ym niin kunto loppuu hyvin lyhyeen.
        Eräs sukulainen postaa salilta kuvia kun 10min treenannut niin että kova hiki ja naama punoittaa, kyllä kai siellä salin 24 asteen lämmössä hiki tulee ja mama alkaa punoittamaan, salitreenin jälkeen syömään aina pizzaa ja iso tuoppi olutta😂

• Anonyymi

Perceitä ei viitti edes vikuilla.

• Anonyymi

Nättejä ja hyvin pukeutuneita punavihreitä miesoletettuja voi kyllä katsella, mutta heillä on jo poikaystävät.

• Anonyymi

Paukkuu!

• Anonyymi

Turha sinne on mennä parempi kun menee vuorokaudeksi metsää koska poliisin mukaan usein sieltä löytyneet vanhukset ovat hyväkuntoisina löydetty

• Anonyymi

Tämän palstan "lenkkeilijät" ovat mustaa makkaraa vailla sisäisesti.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe