Se häiritsee kun en tiedä missä mennään
Siihen asti tämä
29
374
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastetaan.
- Anonyymi
Rakastetaan mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastetaan mitä?
Toisianne. Siinä mennään.
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä vanhusta?
- Anonyymi
Ei ollut vanhalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut vanhalle
Sivusta - nuorempi mies voisi olla sitten reilu myös vanhemmalle naiselle eiks nii?
- Anonyymi
Rakastan sua. Ikävä sua.🫶
M>N- Anonyymi
Minä en rakasta sinua😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en rakasta sinua😥
Miksi sanot jollekin noin rumasti ja jos et tätä jotain ihmistä rakasta. Miksi kirjoitat täällä.
- Anonyymi
Oletko varma
- Anonyymi
Minäkin sinua. Ikävä 🫶.
N->M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sanot jollekin noin rumasti ja jos et tätä jotain ihmistä rakasta. Miksi kirjoitat täällä.
Minkä tosiasialle voi. Olen narsisti mies kai sitten. Sanon suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä tosiasialle voi. Olen narsisti mies kai sitten. Sanon suoraan.
Vastaat jollekin miehelle kun hän kertoo että rakastaa jotakin naista, että et rakasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaat jollekin miehelle kun hän kertoo että rakastaa jotakin naista, että et rakasta?
Olen nainen enkä rakasta. En tiedä kuka vastasi väliin.
- Anonyymi
Palstalla monet etsii vastauksia, toivitaan että tämä on vielä 30 vuotta eteenpäinkin toiminnassa niin ei tuu vierotusoireita.
- Anonyymi
Ei tästä tule mitään niin kauan kun et tee mitään. Sinun pitäisi lähestyä. Tiedät syyn miksi itse en enää voi. Harmillista että ylpeys taitaa estää sinua ja luulet että haluaisin kostaa töksäyttää jotain että eikös ollu niin ja niin... En ole semmoinen mutta et taida luottaa minuun ja siksi et lähesty. Vastakysymyksenä aloitukseen haluaisin kysyä että eikös tuommoinen pohtiminen ole pitkällä tähtäimellä kuluttavaa? Kyllä minä sinua rakastan kunpa luottaisit ja uskoisit ja lähestyisit.
- Anonyymi
Niin miksi et voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin miksi et voi.
Ei tämä varmaan minulle ollut mutta vastasin kuin hänelle. Kyse on tekstarista missä hän kielsi minua enää vaivaamasta häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä varmaan minulle ollut mutta vastasin kuin hänelle. Kyse on tekstarista missä hän kielsi minua enää vaivaamasta häntä.
Sanoisin, että sinun tilanteessasi ei kannata enää kaivata kyseistä henkilöä tai haikailla hänen peräänsä palstalla. Eiköhän tuo ole täysin toivoton tilanne. Henkilö ei ilmiselvästi ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että sinun tilanteessasi ei kannata enää kaivata kyseistä henkilöä tai haikailla hänen peräänsä palstalla. Eiköhän tuo ole täysin toivoton tilanne. Henkilö ei ilmiselvästi ole kiinnostunut.
Totta... Ei kannatakaan.
- Anonyymi
Sinun se pitää lähestyä. Tein jo pyynnön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun se pitää lähestyä. Tein jo pyynnön
Minkä pyynnön teit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä pyynnön teit?
Ei kuulu sinulle
- Anonyymi
Aloittaja, onko tämä mieheltä naiselle ? Tilanteestani johtuen häiritsee vai?
- Anonyymi
löysin tuon erään kala-laulun koneelta:
Accept - Fast As A Shark
... kokeilen linkkiä vai juuhuutajasta
oen pysty joo mutta itse löytää johtuukun tällä koneella noiin korkealla palomuurit. - Anonyymi
Mennään just siinä, mihin olet laittanut menemään.
- Anonyymi
Mihin olen laittanut? En mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin olen laittanut? En mihinkään
No niin just.
- Anonyymi
idea niin voi olla varastossakin, niin miksiköhän työt kutsuvat meikkilaput, putkilolo niitä valkoisia pehmeitä juttuja eivät kalliita sellainen putkilo niitä juttuja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855