...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain siksi että luulet että niin kuuluu toimia tai velvollisuudesta. Olet jo sen ikäinen että sinun pitäisi osata valita oma onnellisuutesi ensisijassa.
Minävain
Olet toisen kanssa
165
1395
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta sinäkin olet varattu.
- Anonyymi
En ole, mitä oikein puhut?
- Anonyymi
Me taas ollaan molemmat..
Sivusta - Anonyymi
En ole ollut varattu yli kahteen vuoteen.
Minävain (nainen)
- Anonyymi
Yksin minä olen täällä kotona
- Anonyymi
Jep, yksin yksiössä. 😁
- Anonyymi
Miten voisit tietää?
- Anonyymi
Intuitio ❤️🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intuitio ❤️🙏
Hohhhhoijakkaa. Sulla on vain harhat.
- Anonyymi
Nimenomaan valitsen ensimmäisenä onnellisuuden. Ajattelepa sitä.
- Anonyymi
Sen vanhuksen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen vanhuksen kanssa?
Ei ole minua vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minua vanhempi.
Miksi haluat ilkeillä täällä, jos et jotain itse kaipaa tai ei ole kaivattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen vanhuksen kanssa?
Onko +40v vanhus? Ymmärrätköhän että haukut ihmistä josta toinen pitää? Pitäisikö sinuakin alkaa nimittelemään ja kiusaamaan? Sitäkö kaipaat? Olet niin ilkeä ja itsekäs ettei kukaan voi sinua aidosti rakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko 40v vanhus? Ymmärrätköhän että haukut ihmistä josta toinen pitää? Pitäisikö sinuakin alkaa nimittelemään ja kiusaamaan? Sitäkö kaipaat? Olet niin ilkeä ja itsekäs ettei kukaan voi sinua aidosti rakastaa.
No ei ole. Anna nimittelijän nimittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko 40v vanhus? Ymmärrätköhän että haukut ihmistä josta toinen pitää? Pitäisikö sinuakin alkaa nimittelemään ja kiusaamaan? Sitäkö kaipaat? Olet niin ilkeä ja itsekäs ettei kukaan voi sinua aidosti rakastaa.
Ei mutta 60+ on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo, et tiedä kenelle puhut, äläkä luule tietäväsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta 60 on.
Joo ja 58v on myös tosi vanha!
- Anonyymi
Olet siis onnellinen nyt. Ehkä minäkin löydän vielä onneni.. 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen vanhuksen kanssa?
Ei kyllä minulla on nuorempi mies. Mutten viitsi kertoa miten nuori. Siitä tulis sota. Täällä huipulla tuulee😁pidämme low profile🌬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta 60 on.
Olen + 60 tuntuu että olen vanhus . Että näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta 60 on.
Ei voi olla, koska ovat vielä töissä. Ei mrne kauaa aikaa, kun 90v on nuori, kun täytyy töitä tehdä.
- Anonyymi
Jos asia olisi noin et olisi lähestynyt minua silloin. Älä maalaile asioita kauniimmaksi kuin mitä ne todellisuudessa ovat. Et pysty fuulaamaan ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoko siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta 60 on.
Ja 30 v täys pentu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 30 v täys pentu.
Kyllä.😠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoko siellä?
On mua vaimoksi kutsuttu mutta ei hän minua ole koskaan vaimoksi kutsunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen vanhuksen kanssa?
Se vanhus"on varattu toiselle! Joten voisitko sinäkin tranu käyttäytyä kunnolla!
- Anonyymi
Yksin yksiössäni, mutta onneksi olen lähdössä kaverin synttäreille. Olen ollut väsähtänyt keväällä.
- Anonyymi
Aloittaja huijaa itseään, kun tunne on niin vahva.
- Anonyymi
Ja mistä sinä sen tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä sinä sen tiedät.
Palkomielteisyys on yleensä yksipuoleista mutta voi sairaan mielestä näyttää molemminpuoliselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkomielteisyys on yleensä yksipuoleista mutta voi sairaan mielestä näyttää molemminpuoliselta.
Mikä sen limerenssin ja molemminpuolisen rakkauden erottaa?
Puhumalla selviäisi sekin niin se toinen pääsisi eteenpäin. Kurja jättää toinen roikkumaan tunteisiinsa. 😐 Aina pitäisi puhua nää.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos puhutaan pakkomielteestä. Joskus rakkaus voi vain tehdä sokeaksi, eikä se aina ole sanottua, että toinen ei tuntisi samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos puhutaan pakkomielteestä. Joskus rakkaus voi vain tehdä sokeaksi, eikä se aina ole sanottua, että toinen ei tuntisi samoin.
Tuo ei ole rakkautta mutta tiedän mitä tarkoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole rakkautta mutta tiedän mitä tarkoitat.
Et voi tulla sanomaan toisen tunteista että se ei ole rakkautta. Enkä ole henkilö joka tuon kirjoitti. Rakkaus on monimutkainen asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pakkomielle enää rakkautta.. Itse en ole sokaistunut vaan näen oikeasti realistisesti toisen ja pidän hänestä täysin itsenään. Olen myös hyväksynyt etten saa häntä.
Limerenssi muuttuu normaaliksi tilaksi jos se on molemminpuolista.. Molemmat osapuolet voivat myös kokea limerenssiä tahoillaan ja se tekee yleensä siitä niin dramaattista. Kyllä noille kannattaa oman pääkopan vuoksi tehdä stoppi ja puhua asiat selväksi. Olin yksipuolista tai ei..
Minusta normaalin hullaantumisen ja limerenssin erottaa se että toinen sokaisee, toinen ei.
Itse en ole sokaistunut saati tehnyt mitään sellaista toisen takia mitä en muutoin tekisi. Kaiken teen välittämisen vuoksi, jos teen jotain toisen eteen.
T. Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tulla sanomaan toisen tunteista että se ei ole rakkautta. Enkä ole henkilö joka tuon kirjoitti. Rakkaus on monimutkainen asia.
Rakkaus on monimutkainen asia todella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on monimutkainen asia todella.
Ja rakastaa voi monin tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sen limerenssin ja molemminpuolisen rakkauden erottaa?
Puhumalla selviäisi sekin niin se toinen pääsisi eteenpäin. Kurja jättää toinen roikkumaan tunteisiinsa. 😐 Aina pitäisi puhua nää..Nimenomaan tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan tämä
Miksi sille toiselle ei voi sanoa mitään sen sijaan että sanois suoraan.. Nätisti. Paitsi jos ei osaa sanoa nätisti. Mitä se pelkää se jonka pitäisi sanoa? Esim. Itse tilanteessa jossa joudumme olemaan tekemisissä. Sitten ollaan kuin ei mitään olisi koskaan tapahtunutkaan, kun tunteeni kerroin tässä tän vuoden puolella..
T. Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sille toiselle ei voi sanoa mitään sen sijaan että sanois suoraan.. Nätisti. Paitsi jos ei osaa sanoa nätisti. Mitä se pelkää se jonka pitäisi sanoa? Esim. Itse tilanteessa jossa joudumme olemaan tekemisissä. Sitten ollaan kuin ei mitään olisi koskaan tapahtunutkaan, kun tunteeni kerroin tässä tän vuoden puolella..
T. NainenPiti muotoilla toisin. Miksi toinen on sanomatta mitään, kun reilumpi olisi olla suora, jos ei tosiaan kiinnosta.. Missä selkäranka?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Piti muotoilla toisin. Miksi toinen on sanomatta mitään, kun reilumpi olisi olla suora, jos ei tosiaan kiinnosta.. Missä selkäranka?
Hyvä pointti
- Anonyymi
Olet väärässä. Olen valinnut onnellisuuden. En ole koskaan rakastanut ketään näin paljon.
- Anonyymi
Hei aloittaja, kenelle halusit viestisi osoittaa? Oikeassa olet. Olen pitkään miettinyt tätä.
n - Anonyymi
Kiitos ja mukavaa lauantaita ❤️
- AnonyymiUUSI
Kiitos sinulle 😘❤️.
- Anonyymi
Sydämeni on jo hänellä,ja puolisoni aistii sen. Naiselle
- Anonyymi
😭💔 Voi ei.. Miten meinasitte selvitä tilanteesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😭💔 Voi ei.. Miten meinasitte selvitä tilanteesta?
Arvostamalla toisiamme ja hyväksymällä tilanteen, silloinkin jos päädymme eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostamalla toisiamme ja hyväksymällä tilanteen, silloinkin jos päädymme eroon.
Niin sen kuuluu ollakin.
- Anonyymi
Ovatko he tavanneet?
- Anonyymi
Tiedän rakas sen. Älä kiduta itseäsi enää vaan vapaudu siitä mikä pitää sinut siellä negatiivisuudessa jumissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän rakas sen. Älä kiduta itseäsi enää vaan vapaudu siitä mikä pitää sinut siellä negatiivisuudessa jumissa.
Miks haluat toisen omaa noin paljon? 🤔 Mikä saa sut luulemaan että se onni olis sun kanssa? Aina itseriittoinen oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluatte jollekin naiselle porukalla noin paljon pahaa? Olette ihan hirveitä ihmisiä ja se näkyy läpi.
Minua pidetään hyväuskoisena naisena, mutta siinäpä juopot näette, me ei haluta viettää aikaa enää teidän kanssanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks haluat toisen omaa noin paljon? 🤔 Mikä saa sut luulemaan että se onni olis sun kanssa? Aina itseriittoinen oot.
Toisen omaa?? Mikäs teini siellä puhuu? Ketään ei voi omistaa eikä varata. Ihminen tekee itse päätöksen elämästään ja rakkauden pitäisi olla kaiken lähtökohta. Jos pelkäät kumppanisi puolesta, roiku vähemmän internetissä ja keskity häneen
SivustA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vain tiedän sen asian. Tekisin hänet onnelliseksi koska tunnen ja tiedän itseni. Eikä hänen tarvitse luokseni tulla kunhan irrottautuisi ihmisestä joka hakee vain taloudellista hyötyä hänestä. Tämä ihminen on hyvin toksinen ja pikkusieluinen. Toivon hänen, ihanan miehen valitsevan onnellisuutensa ja vapautensa, vaikka se ei olisikaan kanssani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse erota. Tee kaikkesi parisuhteesi eteen.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse erota. Tee kaikkesi parisuhteesi eteen.
SivustaHulluja neuvoja ilman mitään kokemusta! Ei onnettomassa suhteessa kannata tai edes kuulu olla!
SivustA - Anonyymi
Olet kirjoitellut monen naisen kanssa ja silloin ei vaimo aistinut mitään ? ja nyt aistii. Ei ihan mene jutut yks yhteen.
- AnonyymiUUSI
Kenelle naiselle ? Olemmeko vuosia sitten nähneet ja jutelleet vai onko lähipäivinä täältä läheltä ?? Jos alkukirjaimet molempien. Mulla on jotai aavistusta. n
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hulluja neuvoja ilman mitään kokemusta! Ei onnettomassa suhteessa kannata tai edes kuulu olla!
SivustAJoo samalle linjalla 🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hulluja neuvoja ilman mitään kokemusta! Ei onnettomassa suhteessa kannata tai edes kuulu olla!
SivustAJoo, mutta on ihan fiksua ensin erota ennenkun alkaa toisen knssa säätämään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toisen omaa?? Mikäs teini siellä puhuu? Ketään ei voi omistaa eikä varata. Ihminen tekee itse päätöksen elämästään ja rakkauden pitäisi olla kaiken lähtökohta. Jos pelkäät kumppanisi puolesta, roiku vähemmän internetissä ja keskity häneen
SivustATarkoitat siis että minulla on oikeus tulla aina kumppaniesi elämään keinoja kaihtamatta ja selkäsi takana jos vain haluan. No kiitos, tämähän on oikein antelias tarjous sinulta. Minäpä alankin panostamaan tähän asiaan oikein kunnolla. Käytän kaiken mahdollisen aikani ja energiani että saan asiat haluamalleni mallille toisin kuin tähän mennessä. Voin aina jokaisen vuoden jälkeen kysyä että oletko vielä samaa mieltä ja haluatko että jatkan? Ehkä sillon ymmärrät miksi ihmiset eivät toimi noin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä vain tiedän sen asian. Tekisin hänet onnelliseksi koska tunnen ja tiedän itseni. Eikä hänen tarvitse luokseni tulla kunhan irrottautuisi ihmisestä joka hakee vain taloudellista hyötyä hänestä. Tämä ihminen on hyvin toksinen ja pikkusieluinen. Toivon hänen, ihanan miehen valitsevan onnellisuutensa ja vapautensa, vaikka se ei olisikaan kanssani.
Si näyttää se olet,joka haet hyötyä toisista,kyllä me avioparina pelaamme samaan pussiin,sinä et tiedä meidän asioista mitään!vien sut oikeuteen noista sanoista!Se mies ei todellakaan sua hyväksikäyttäjää halua!Olet todella läpinäkyvä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat siis että minulla on oikeus tulla aina kumppaniesi elämään keinoja kaihtamatta ja selkäsi takana jos vain haluan. No kiitos, tämähän on oikein antelias tarjous sinulta. Minäpä alankin panostamaan tähän asiaan oikein kunnolla. Käytän kaiken mahdollisen aikani ja energiani että saan asiat haluamalleni mallille toisin kuin tähän mennessä. Voin aina jokaisen vuoden jälkeen kysyä että oletko vielä samaa mieltä ja haluatko että jatkan? Ehkä sillon ymmärrät miksi ihmiset eivät toimi noin.
Sinun ei kannata puuttua toisten parisuhteisiin,pakkomielteinen olet ja se johtuu sun mielisairaudesta!
- Anonyymi
Harmin paikka ettei olla livenä ikinä juteltu kunnolla. Voisin nytkin olla juuri siellä sinun kanssasi. Arvailut ja luulemiset ei ikinä ole hyvä asia kun tykätään toisista ihmisistä. Se aloituksessa on totta, että olen aivan helvetin surullinen. Vastasin kuin hänelle.
- Anonyymi
Surullinen parisuhteessa vai jostain muusta syystä?
Miksette ole jutelleet? - Anonyymi
Pitäisi tosiaan puhua. Minulla myös sellainen tilanne. Mutta kun siihen on ollut mahdollisuuksia, mun sanat takertuu kurkkuun. 💔 Ei yksinkertaisesti pysty. Pelottaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullinen parisuhteessa vai jostain muusta syystä?
Miksette ole jutelleet?Ei ole mitään parisuhdetta, ei ole ollut aikoihin, asiat vaan kestää kun kaikkeen ei pysty itse vaikuttamaan vaikka kuinka yrittää. Mikään muu ei kuulu kellekään, edes livenä. Paitsi tunteideni kohteelle olisin niin kovin halunnut kertoa kaiken. Surullinen olen koska en saa hänelle näyttää rakastumistani ja välittämistäni. Yritän tietysti olla iloinen hänestä muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi tosiaan puhua. Minulla myös sellainen tilanne. Mutta kun siihen on ollut mahdollisuuksia, mun sanat takertuu kurkkuun. 💔 Ei yksinkertaisesti pysty. Pelottaa!
No niin se oli itselläkin. Nyt se taitaa olla myöhäistä, kun ei ole minusta kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin se oli itselläkin. Nyt se taitaa olla myöhäistä, kun ei ole minusta kiinni.
Me puhutaan vielä!❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me puhutaan vielä!❤️
En muuta voi toivoa. 🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me puhutaan vielä!❤️
Kiitos ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me puhutaan vielä!❤️
Kiitos ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei nyt top tykkänään pois tuollainen asenne älä pelkää yhtään ja luota itseesi. God bless you 🙏
.
- Anonyymi
Ei se ole niin yksinkertaista
- Anonyymi
Huomattavasti vaikeampaa kuin muilla. Jos on vain hetken huuma
- Anonyymi
Ajattelet siis että vain sinun kanssa voisi olla onnellinen. Aika itseriittoista.
- Anonyymi
Sanoinko jossain kohdassa niin?
- Anonyymi
Hänvai kuka vain minä vain etukirjain?
- Anonyymi
Mitä tapahtui kun....
- Anonyymi
Etukirjain montako kirjainta?
- Anonyymi
Vaihtoehtoisesti sukunimen etukirjain riittää
- Anonyymi
Nimet muistetaan...
- Anonyymi
Ei tule etukirjainta vaikka voissa paistaa
- Anonyymi
Sittenkö sukunimi onko K?
- Anonyymi
Sinua rakastan, ja meidän kuuluu olla yhdessä.
- Anonyymi
Hän on parasta mitä mulle on sattunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on parasta mitä mulle on sattunut.
Kiitos vaan, olet ystävällinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vaan, olet ystävällinen.
Sinulle aina, muista se.
- AnonyymiUUSI
Näin on päässyt käymään. Love 🩷
- Anonyymi
En olisi ikinä onnellinen sinun kaltaisen ala-arvoisen ihmisen kanssa. Älä muutenkaan luule mitään. Minä olen onnellinen juuri hänen kanssaan, nyt ja tästä eteenpäinkin.
- Anonyymi
Näin on horot kuuseen
- Anonyymi
Tää selvästi naiselta. 🫣🤣 Näkee kilometrin päähän tän mustasukkaisuuden.
- Anonyymi
👂👂🛌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. Ei ole syytä mustasukkaisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja nämä ylemmät kommentit mieheltä ja tämä myös. Mustasukkainen olet. Muutama vuosi sinne tai tänne. Paljon sinua ja kaltaistasi kauniimpi niin sisältä kun ulkoa. Ollut aina. Lisäksi fiksu ja järkevä. Kaikkea, mitä sinä nainen et ole koskaan. Olet vain rupsahtunut ja halpa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja nämä ylemmät kommentit mieheltä ja tämä myös. Mustasukkainen olet. Muutama vuosi sinne tai tänne. Paljon sinua ja kaltaistasi kauniimpi niin sisältä kun ulkoa. Ollut aina. Lisäksi fiksu ja järkevä. Kaikkea, mitä sinä nainen et ole koskaan. Olet vain rupsahtunut ja halpa.
Eikö mennytkään käsikirjoitusten mukaan näytelmänne. Voit pissittää muita kuinka paljon haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👂👂🛌
Ylläpidolla tähän viestinä tuosta.Nämä sänky ja korva emojit on stalkkaus viestintää minusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpidolla tähän viestinä tuosta.Nämä sänky ja korva emojit on stalkkaus viestintää minusta.
Myös mua stalkataan ja salakuvataan joten kaikki nää ei aina edes välttämättä ole sulle. Ihmettelen myös että miksi olet usein mulle vihamielinen kun kärsin ihan samoista asioista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on horot kuuseen
Mies horo!luulee olevansa nainen,ku vetää sukkahousut ja mekon ylleen ja paljon meikkiä,pitkät tekripset,pitkät hiukset jne!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei käytös muutuniin hommataan suljetulle toi gubbe! Täällä se ei rehentele!
- Anonyymi
Toki myös auttais että onko aloittaja mies vai?
- Anonyymi
Oon kyl sinkku vaik täs tää tilanne. En ees tiedä kuka oot.
- Anonyymi
Jos todella kaipaisit, sen mulle suoraan kertoisit..
- Anonyymi
Olen onneton kun en saa olla oman rakkaani kanssa.
Sun kanssa olisi niin kivaa hassutella yhdessä livenä❤️Tiedän että olet mulle se oikea.- AnonyymiUUSI
Saanko kysyä kuka oot vaik etunimi alkukirjain
- Anonyymi
oon sinkku ja valmiina rakastuun ja se kenet haaveissani haluisin on ollu jo pitkään sama
- Anonyymi
Mitä sillä on väliä tä?
- AnonyymiUUSI
On sillä väliä. Älä PusKe hukkaan aitoa rakkautta.
Marika
- Anonyymi
Kerro Kuu Ukolle tunteista
- Anonyymi
Vitsailet pidät narut käsissä....
- Anonyymi
Täällä mitään sanota
- AnonyymiUUSI
No entäs wa: ssa?
- Anonyymi
Ja minä kaipaan sinua, en halua hukata enää sinua.
- AnonyymiUUSI
Odotan sinua, niinkuin olen tämän koko ajan tehnyt ❤️.
- Anonyymi
Sinua haluaisin panna ja rakastaa ajasta ikuisuuteen. Ota vaan mut jos haluat mä haluaisin että tekisit niin. Rakastat mua ja koulutat vähän niin luulen että selvitään hyvässä hengessä vuosia sitten. En voi ajatellakaan pikkusta hiirtä vierelleni. Olet mun unelma tänäänkin. Eikä meidän tarvii elää saman katon alla edes jos et halua. Ollaan sillain kun halutaan muillehan se ei kuulu muutenkaan. Minä olen alusta saakka sun takana enkä sua tuomitse mistään vaikka tiedän että olen perjaatteissas vahva niinkun minäkin. Keskustellaan sitten tai riidellään silti oisin siinä. Sun kanssa.
- Anonyymi
Olisin sun kanssa kun olisin ei ole muita olioita.
- Anonyymi
Nainen älä alennu kerjäämään tai maanittelemaan miehen tehtäviä molemmat. Ellet sitten satu olemaan reggalesbo.
- Anonyymi
Never.
- Anonyymi
Ei tarvetta. Koskaan emme tule yhteen päätymään. 👍🏻
Asia saa sinällään olla vaan. Joskus unohdan hänet.
- Anonyymi
Ihan oikein tiedät. Olisin onnellisempi kanssasi.
- Anonyymi
Minä, eli aloittaja olen nainen ja viesti on osoitettu varatulle P: lle.
- AnonyymiUUSI
Ootko sinäkin nainen P ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sinäkin nainen P ?
En vaan M- nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En vaan M- nainen
Ok .
- Anonyymi
Hän on varmaan onnellinen. En tiedä,minä en. Meistä ei tullut me,tuli jotain muuta.
- Anonyymi
Laitanko kirjaimia. En kai. Ei johda mihinkään eikä yhteyttä ole.
- Anonyymi
Laita kirjaimia niin varmistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita kirjaimia niin varmistuu.
Ei ole koskaan niihin kirjaimiin täällä tullut kommenttia. Laittakoot muut.
- Anonyymi
Turhaa odotat
- Anonyymi
Olen onnellinen kyllä. Hyvää loppuelämää.
- AnonyymiUUSI
Jos olet S kunhan rikastun tavataan sitten.
- AnonyymiUUSI
Kuka S? Nainen vai ? Oliko joku nainen vaatinut sinut ensin rikastumaan. En ainakaan minä. n S
- AnonyymiUUSI
No miksi ihmeessä? Enhän minä edes ole kiinnostunut rikkaista miehistä. Sitäpaitsi enemmän mulla on kokemusta persaukisista miehistä. Mieluummin persaukinen kuin rikas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No miksi ihmeessä? Enhän minä edes ole kiinnostunut rikkaista miehistä. Sitäpaitsi enemmän mulla on kokemusta persaukisista miehistä. Mieluummin persaukinen kuin rikas.
Lisään vielä tähän kun huomasin että taisi ollakin P mieheen liittyvä aloitus, että en kaipaa P miestä joten edellisen kommenttini voi sivuuttaa. Mulla ihan muut kuviot eri nuoremman miehen kanssa. Jatkakaa… xD
- AnonyymiUUSI
En ole kenenkään kanssa.
Mutta alan kaivata seuraa.
Olen toki vaikka minkä ikäinen, mutta odotan samankaltaisuutta.
Enää en halua epäonnellisuutta rakkaudessa.
Et varmaan sinäkään.- AnonyymiUUSI
Oletko P, kenelle aloitus oli suunnattu?
- AnonyymiUUSI
Olen siinä luulossa, että olet jonkun kanssa.
Juoruja kuulevat ne, jotka viihtyvät laumoissa.
Siispä virallisesti, hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
😯 tuo oli osoitettu mulle 😔
- AnonyymiUUSI
No tuskin oli 😬
- AnonyymiUUSI
Siis tuo aloitus 😲
- AnonyymiUUSI
Miksi niin luulet. Sopisi moniin, itsekin voisin kirjoittaa vähän vastaavan. Tosin ei aivan.. en ole sinkku. Aloittaja on, joten älä usko mitä luet täältä.
- AnonyymiUUSI
En usko, että kukaan voi minulle onnea antaa, se on löydettävä itsestä.
- AnonyymiUUSI
Nyt olet ymmärtänyt hyvin keskeisen asian itseesi liittyen! Juuri noin se on!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet ymmärtänyt hyvin keskeisen asian itseesi liittyen! Juuri noin se on!
Jos jostain syystä ei tule onnistumaan ei elämäni siihen kaadu. Olen vahvempia kuin koskaan ennen. Tämä miehelle H
- AnonyymiUUSI
Pidettävä kiinni omista rajoista, tehdä sitä mistä eniten tykkää, olla mukava muille, pyrkiä nauttimaan pienistäkin asioista ja puhutella itseä kauniisti.
- AnonyymiUUSI
Pitää olla sujut itsensä kanssa ja hyväksyä itseensä sen jälkee voi hyväksyä ja rakastaa muita
- AnonyymiUUSI
Kristoffer Kolumbus ei tarvinnut ajo-ohjeita, emmekä tarvitse mekään. Löydämme kyllä toisemme 🤭🤗❤️
- AnonyymiUUSI
Mutta tuota se luuli Amerikkaa Intiaksi🤔
- AnonyymiUUSI
Sinuu ei kukaan kauaa katsele,otahan lääkkeet ja nukumaan!
- AnonyymiUUSI
Siis gubbee!👆
- AnonyymiUUSI
Sitä oli aina ajatellut että rakkaus on ulottuvilla ja sitten kun onni ei koittanutkaan siinä mihin hulluudessaan päätyi alkoi jo arvella erehtyneensä. Vain sydämen pohjalla saattoi odottaa jotakin tapahtuvaksi. Etsi haaksirikkoisen tapaan valkoista purjetta horisontin usvasta. Tietämättä mikä mikä tuuli sen toisi ja mille rannalle veisikään. Kun on aina pitänyt rakkautena jotakin salaman lailla sokaisevaa, myrskytuulta pyyhkäisemässä pois tahdon kuin lehden edeltään niin kohtuulliset tunteet ovat tuntematon maa. Ehkä tästä kurjuudesta turtuneena alkaa jo sekoittaa tuntemani vastenmielisyyden häneen haluun sinua kohtaan. En tosiaan tiedä. Vuodet kuitenkin vierivät, ja on kuin tunteet alkaisivat menettää määräysvaltaansa kun kyllästyminen kaikkeen kutoo hiljaa verkkoaan sydämeni sopukoihin.
- AnonyymiUUSI
Minun tunteet loppuivat jo useita vuosia sitten!
- AnonyymiUUSI
Siis et oo ittes oot toisen kalat, siitä Jopo oo imporyantee
- AnonyymiUUSI
Jopo L saloon juu fiilistelee kyynelii 😂🥱🥱hohoh ku kyynel
- AnonyymiUUSI
Kaboom
- AnonyymiUUSI
Siis mitään siis yks rizzla iso ristiin jatkaa toisesta päästä kaks ohutta tai fimaa yks kakskokonaist rizzlaa
- AnonyymiUUSI
Siis munkit suurimmat fanit lojuu kolossa kymmenen vuotta kunnes tytär tulee esiin vai ??? 😂😂 Siis siellä takana siellä mennyt he mut just tytön tytön L Jopo tiimi tuty kota msja mita kulu 1x + 2x soitta
- AnonyymiUUSI
Pääse jo heei nyt irti ja juhlii estradille !!
- AnonyymiUUSI
Estradien tarjoilevat palmupuun lehtien heiluttajat vain he on
- AnonyymiUUSI
Ämmään V niinku veR*Kosto -- ajoin kaljux pään nyt , siis oikeesti mikä vuosi tuolta on puhjennut ihaaan siis monet on jo siel ihhhaaan jossa nytte oikeesti ni kaduttaa
- AnonyymiUUSI
Siis lyhyitä mutta kyl nekin tääl menee mut noita kiloja ihmettelen miltäl kelil on ruokaa saatu !!!😂😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain1651395- 281326
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611239- 781184
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751152Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031143Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!661142- 54988
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans17882Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per174834