Kohtasin kaupassa kaksi pikkupimua

Anonyymi-ap

Hoikalla heistä oli "napapaita". No, katseeni eksyi napansa seutuville ja se oli söpö napa, joten refleksinomaisesta katseeni siirtyi hänen kasvoihinsa ja sitten silmiinsä, takaisin navan seutuville, ja taas silmiinsä. Siinä vaiheessa hän hymyili iloisena, kunnes nosti oikeaa polveaan sivuttain vasemmalle, vasemman polven eteen, sitten vilkaisi minua uudestaan silmiin ja hymyili hieman nolon oloisesti. En lähestynyt, aika selvästi #metoo viehe oli hän.

3

4220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Napapaita on tehokas keino olla viehättävä. Jo se, että se on ystävällisesti huomattu, kertoo tytölle, että hän on. Mutta hän pyrkii myös siihen, että herättäisi ystävällistä huomiota sellaisessa, jonka kanssa haluaisi enemmänkin.

• Anonyymi

Minä puolestani kohtasin vuosia sitten yhden pimun kirkonkylän Siwassa kassalla. Kävin usein iltaisin töistä tullessani kirkonkylän Siwassa ostoilla ja sinne oli tullut uusi nuori nainen töihin kassalle. Ihan mukava mimmi, kun juttelin hänen kanssaan siinä kassalla, ei ollut muita asiakkaita sillä hetkellä.

No, eihän se heti mihinkään johtanut, mutta hänellä oli niitä iltavuoroja kassalla, joten sitten tapasin hänet uudelleen ja taas juttua riitti. Muutaman kerran jälkeen vaihdettiin jo puhelinnumeroita ja siitä se sitten lähti.

Ihan mukava nuori nainen, ei tupakoinut ja oli ihan fiksu mimmi. En kiirehtinyt hänen kanssaan, niin siitä vaan edettiin pikkuhiljaa, ensin soiteltiin iltaisin toisillemme ja kyllä me sitten naitiinkin, kun olin hänen luonaan. Oltiin sitten vuorostaan minun luona pitkä viikonloppu, saunottiin ja naitiin.

Oli se kyllä mukavaa, vaikka meillä oli ikäeroakin aika paljon, mutta jotenkin vaan meillä meni ajatukset yhteen niin hyvin. Hän sanoikin minulle, että oli mukava etten vongannut heti pillua häneltä, vaan juteltiin vaan. Oli hän kyllä sitten sängyssä melkoinen, kun alkuun päästiin. Pienikokoisena hän tuli päälleni ratsastamaan ja sanoi heti alkuun, ettei hän tykkää jos hänen kanssaan pelleillään. En pelleillyt, vaan ajattelin heti pidempää juttua hänen kanssaan.

Ja kyllä me oltiinkin monta vuotta yhdessä. Oltaisiin varmaan vieläkin, jos vakava sairaus ei olisi vienyt häntä, hän sai parantumattoman syövän, se levisi nopeasti, meillä ei ollut paljoa yhteistä aikaa, kun tuo syöpä todettiin. Muistoja ei voi kukaan viedä pois, 18.6. on minulle aina kova päivä.

• Anonyymi

Voi, osanottoni! Minunkin miesystävä kuoli haimasyöpään, meillä oli ikäeroa 20 vuotta. En ole uutta miestä hankkinut, surusta olen jo hieman päässyt yli. Joskus tyydytän itseäni pilluani sormeilemalla ja kuvittelen olevani vielä mieheni kanssa.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4296
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2765
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe