Miksi pyörillä ylipäätään pitäisi olla veroetu jonkun vieherpesuposeerauksen vuoksi. Itse olen aina polkenut pyörällä töihin ilman etuja. Ja mihin perustuu etuus, jonka arvo on 1500 € vuodessa? Posketon etu siihen nähden mitä pyörä maksaa. Itse olen ajellut 400 - 600 € pyörillä ja hyvin ovat kestäneet. Tosin ketjut, hammasrattaat ja päällyskumit joutuu vaihtamaan 5 000–8 000 km välein.
Miksei työkengille tai housunpersuuksille saa työsuhdevähennystä? Kuluuhan nekin seisoo tai istuu. Kepuvihervasureile pitäisi kaikki olla ilmaista.
Oppositiossa ja mediassa ja hirveä haloo veroedun poistosta työsuhdepyöriltä.
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Työsuhdepyörää ei hankkinut kukaan sellainen, joka ei muutenkin pyöräilisi. Sama pätee kuntosalikortteihin.
Kaikki kulttuurisetelit ym on vain niille, jotka palveluita muutenkin käyttäisivät. Olisi reilumpaa antaa se rahana ilman, suosii jotain tiettyä harrastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254999- 883744
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483215- 542687
- 2092675
- 522635
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322440- 1532360
- 311965
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1101577