Miksi pyörillä ylipäätään pitäisi olla veroetu jonkun vieherpesuposeerauksen vuoksi. Itse olen aina polkenut pyörällä töihin ilman etuja. Ja mihin perustuu etuus, jonka arvo on 1500 € vuodessa? Posketon etu siihen nähden mitä pyörä maksaa. Itse olen ajellut 400 - 600 € pyörillä ja hyvin ovat kestäneet. Tosin ketjut, hammasrattaat ja päällyskumit joutuu vaihtamaan 5 000–8 000 km välein.
Miksei työkengille tai housunpersuuksille saa työsuhdevähennystä? Kuluuhan nekin seisoo tai istuu. Kepuvihervasureile pitäisi kaikki olla ilmaista.
Oppositiossa ja mediassa ja hirveä haloo veroedun poistosta työsuhdepyöriltä.
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Työsuhdepyörää ei hankkinut kukaan sellainen, joka ei muutenkin pyöräilisi. Sama pätee kuntosalikortteihin.
Kaikki kulttuurisetelit ym on vain niille, jotka palveluita muutenkin käyttäisivät. Olisi reilumpaa antaa se rahana ilman, suosii jotain tiettyä harrastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562647
- 1971900
- 701667
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91361- 731047
- 811030
- 951009
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191934- 67901