Kiitos kun pilasit elämäni

Anonyymi-ap

Suoran varjoista kiitoksia paljon

11

287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten joku on pilannut elämäsi?

• Anonyymi

Vuosia vainonnut ja sabotoinut elämääni tämän sivuston kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosia vainonnut ja sabotoinut elämääni tämän sivuston kautta

Herran jestas kukaan tuttusi ei täällä kirjoittele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän että kirjoittelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skitsofreenikoilla on tapana elää harha kuvitelmansa totena, ehkä ajatuksessa on jotain perääkin, mutta kärjistettynä ja ylireakoituna toden tuntu on paremmin aistittavissa? Itsellä on kokemaa skitsofreenikosta ja yllätyin hänen harhoistaan ja samalla totesin, että olin ollut häntä kohtaan liian ymmärtäväinen/ auttavainen.

Hyvään uskovilla ja hyväntahtoisilla voi tällaisia kokemuksia tulla ja minusta tässä aloituksessa on paljon samaa? Vahvaa uskoa omaan mielikuvaan toisesta? Kuinka itse koki toisen ja josta synnytti niitä pelkotiloja, jotka vähemmän tosia. Näitä tuntemuksia on helppoa ruokkia täällä, jossa ihmiset tuo julki mielipiteitään asioista. Sivusta totean.

Totean vain, että se suurin haittatekijä näille tuntemuksille löytyy sieltä omien korvien välistä. Ehkä uhriutuminen synnyttää sitä huomion kaipuun korostumista, kun kärsii yksin olosta ja hakee näin sitä turvaa itselle. Etäisyyden otto kaikelle mikä näitä tuntemuksia synyttää on paras lääke minusta. En suosittele omimaan mitään täältä ja varsinkaan tätä kirjoitusta.

Kehittäkää itseänne immuuniksi asioille, jotka herättää ärtymistä. Itse ainakin olen lopettanut kaiken sellaisen lukemisen, joka ei mene omaan kaaliin järkevänä tai hyvänä juttuna. Mielenkiintoni ei riitä sellaiseen.

Samoin toisten mustamaalaaminen ja raukkamainen käytös muita kohtaan menee yli ymmärryksen. Yritän olla myös auttavainen mm tällaisissa asioissa, joissa koen jotain oppineeni ja jakamaan tietoani, ehkä siitä voi olla jollekkin apuakin? (kokemusasiantuntija)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skitsofreenikoilla on tapana elää harha kuvitelmansa totena, ehkä ajatuksessa on jotain perääkin, mutta kärjistettynä ja ylireakoituna toden tuntu on paremmin aistittavissa? Itsellä on kokemaa skitsofreenikosta ja yllätyin hänen harhoistaan ja samalla totesin, että olin ollut häntä kohtaan liian ymmärtäväinen/ auttavainen.

Hyvään uskovilla ja hyväntahtoisilla voi tällaisia kokemuksia tulla ja minusta tässä aloituksessa on paljon samaa? Vahvaa uskoa omaan mielikuvaan toisesta? Kuinka itse koki toisen ja josta synnytti niitä pelkotiloja, jotka vähemmän tosia. Näitä tuntemuksia on helppoa ruokkia täällä, jossa ihmiset tuo julki mielipiteitään asioista. Sivusta totean.

Totean vain, että se suurin haittatekijä näille tuntemuksille löytyy sieltä omien korvien välistä. Ehkä uhriutuminen synnyttää sitä huomion kaipuun korostumista, kun kärsii yksin olosta ja hakee näin sitä turvaa itselle. Etäisyyden otto kaikelle mikä näitä tuntemuksia synyttää on paras lääke minusta. En suosittele omimaan mitään täältä ja varsinkaan tätä kirjoitusta.

Kehittäkää itseänne immuuniksi asioille, jotka herättää ärtymistä. Itse ainakin olen lopettanut kaiken sellaisen lukemisen, joka ei mene omaan kaaliin järkevänä tai hyvänä juttuna. Mielenkiintoni ei riitä sellaiseen.

Samoin toisten mustamaalaaminen ja raukkamainen käytös muita kohtaan menee yli ymmärryksen. Yritän olla myös auttavainen mm tällaisissa asioissa, joissa koen jotain oppineeni ja jakamaan tietoani, ehkä siitä voi olla jollekkin apuakin? (kokemusasiantuntija)

Miten voi olla skitsofreenikko kun asiasta on todisteita? Eli siis tekin olette teoriassa juuri sellaisia kun kuvittelette tietävänne asioitani ja diagnosoitte täällä tuntemattomia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi olla skitsofreenikko kun asiasta on todisteita? Eli siis tekin olette teoriassa juuri sellaisia kun kuvittelette tietävänne asioitani ja diagnosoitte täällä tuntemattomia ihmisiä.

Olen vain oman kokeman varassa, todisteista harvemmin menen takuuseen sen Hannu Pikkaraisen tapauskin hyvin paljasti, että nainen uhriutumalla saa helposti tahtonsa läpi ja uskomaan jopa valheita, jotka perustuu hänen mielikuvaan tai kostoon jostain, mikä ei hänen mielestään mennyt maaliin?

Malmin tapaus taas oli toinen ääritapaus, jossa oikeus ei tuntunut menevät niin kuin voisi olettaa? Paha ei saanut palkkaansa? Hyviä ja huonoja asioita tapahtuu ja jos niitä tapahtuu omalle kohdalle niin hyvässä voi todeta olleensa onnekas ja huonossa tapauksessa uhri?

Itse en todisteihin oikein perusta, jollei ne ole seikkaperäisiä ja monelta kantilta todettuna ja todistettuna? Hannullekaan ei oikein oikeutta tuntunut löytyvän? Siksi olen itsekin vähän samoille linjoilla Hannun kokeman kanssa.

Seiskasta luin hänen kokemansa asiasta ja oli minusta uskottava perustelu ja näitä uskon tapahtuvan nykyisin paljon. Hannu tuskin on ainoa uhri, kostavan naisen vihan kohteena. Asioita voi nähdä monella tavalla, oikeudenmukaisuus ei aina toteudu, valitettavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan et maalaa kaikkia skitsofreenikoiksi. Hyvin harvoin monikaan käytös täyttää sen tunnusmerkkejä. Itse voin rakastuneena toimia todella impulsiivisesti ja ailahtelevasti, tuntea monenlaisia tunteita. Usein ne johtuvat pelosta, epätoivosta ja surusta.

• Anonyymi

Kuka pilasi ja kenen elämän?
      Yrititkö typerää ?
      Mitä teit itse käytännön tasolla että
      Teidän asiat etenevät?

• Anonyymi

En ole aloittaja mutta olen erään T miehen vainoama. Miksi haluat että asiat etenevät? Miksi haluat väkisin jonkun joka ei sinua halua? Minkälaista se sellainen elämä yhdessä olisi? En minä sinua halua ja tiedoksi minun elämä on oikein hyvää ilman sinua.

• Anonyymi

Monikin pilaa toisten elämää tavalla tai toisella mutta so what

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe