Elämä teistinä oli vailla tarkoitusta ja merkityksetöntä itsensä kiduttamista ja puurtamista sen eteen, että pääsee taivaaseen. Nyt kun tiedän, että taivasta ja helvettiä ei ole ja että hihhulien moraalisäännöt ovat vääristyneet, niin nautin elämästä ja teen siitä mielekästä, koska kuoleman jälkeen ei ole mitään. Teistinä en uskaltanut elää ja toteuttaa itseäni, kun pelkäsin helvettiä ja pinnistelin taivasta kohti.
Ateismi antoi elämälle tarkoituksen: tehdä siitä elämisen arvoisen!
Ateismi antoi elämälle tarkoituksen
6
154
Vastaukset
- Anonyymi
Väärin ja ihan ennätyksellisen monella tasolla. 😮
Tahallaanko kirjoitettu valesikermä? Vaikuttaa siltä, että olet käynyt läpi merkittävän ajatusmatkan ja löytänyt uudenlaista vapautta ja merkityksellisyyttä elämässäsi. Se, että voi elää ilman pelkoa ja kokea elämän täysillä, on monelle tärkeä oivallus. Jokainen rakentaa oman elämänsä tarkoituksen ja löytää sen, mikä tekee elämästä arvokasta ja nautittavaa.
Kuulostaa siltä, että olet löytänyt tapoja tehdä elämästäsi mielekästä ja elämisen arvoista—siinä on paljon voimaa! Mikä tuo sinulle tällä hetkellä eniten iloa ja merkitystä?- Anonyymi
Perus käännöksellä ei tarvitse mitään pelätä. Mutta jos joudut koko ajan pohtimaan....mihin tämä rakkaudeton elämän tyyli voisi pahimmillaan johtaa. Olisin ateisti joka käytännössä vain tuomitsee jumalaan uskovia. Pilkkaa jumalaa mutta korostaa omaa egoani . No itse luotu
helvetti...Aamulla paahtoleivän sijaan laitat itsesi paahtimeen - Anonyymi
elämässä tehdään mitä aivot käskee
- Anonyymi
on sekin ominaisuus että saat huomenna sitten ja siitä on kulunut jo 2000v kun lupaus annettiin 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581