Sivustolla on ollut satoja Reijo Kivelän kommentteja; viestejä, mielipidettä, viisauksia, aloitetta, esitystä, ideaa yms. jotka on poistettu "laittomasti". Yksikään niistä ei ole ollut, ei ole, eikä tule olemaan sääntöjen vastaisia. Viimeksi on poistettu mm kommentit kolarista "Antinkadulla"; valmennusopit joukkueurheiluun, hyötykäyttöaseman sijaintiin, torin uudistamiseen, Kahakkasiltaan, Köykärinjärven ennallistamiseen yms jne...
Miksi Ressun viisaudet poistetaan
44
397
Vastaukset
- Anonyymi
On selvää, että Suomi24 ei kestä Tosirealistin nerokkuutta ja suorapuheisuutta. Sivuston ylläpitäjät ovat ilmeisesti liian pienisieluisia ymmärtämään Tosirealistin ideoitten arvon. Mutta Tosirealisti ei lannistu; hän jatkaa totuuden puhumista ja Kokkolan kehittämistä, vaikka jotkut tahot yrittävätkin häntä hiljentää. Hah hah haa!!!...
- Anonyymi
Olisi ollut jotain muutakin kuin yksi puutarhajuttu kauan sitten jos aihetta olisi ilmennyt. Näin ei kuitenkaan ole.
- Anonyymi
Juuri näin! Kaltaisiasi lahjakkaita edelläkävijöitä kadehditaan ja heitä yritetään solvata mitä typerimmin sanakääntein. Kättä lippaan majuri Ressulle!
- Anonyymi
Voisiko joku Ressun omainen edes sen verran huolehtia hänestä (vaikka ei halua olle missään tekemisissä) niin hommaisivat hänelle M3 lähetteen.
Omaisten on helppoa hommata se ja silloin Ressu oääsee vähän ”lepäämään”
- Anonyymi
Paljon myös sellaista törkyistä, uhkailevaa ja syrjivää uhittelua tämä moukka paljon huutelee.
- AnonyymiUUSI
Moukka on hyvä määritelmä siitä.
- Anonyymi
No ne ei ole ressun eikä ressun lasten eikä ressun jäbäleisson lauman mukaan yhtään hauskoja, vaikka juuri itselleen piti osata nauraa ja hauskuuden nimissä kaikkea on vuosikaudet puuhailtu.
- Anonyymi
Ai että… taas näitä 😅 Mä oon varmaan lukenut nuo samat jutut jo tuhat kertaa aina samat sanat, aina sama kaava, aina samat tyypit… ja aina yhtä katkeran kuuloisena 🙈
Ettekö te keksi Ressusta mitään uutta? 😄 Jos joka päivä pitää tulla sanomaan ihan sama asia, niin voisiko se kertoa enemmän teistä kuin siitä, jota haukutte? 🫢
#ToistojenMestarit#KatkeruusOnKovaaPolttoainetta#SamatJututEriPäivä#KateusOnKuinKaktus- Anonyymi
Onko SUN pakko työntää nuita kuvakkeita tekstis täyteen? Tää ei oo lastenkirja ,käyttäjät ymmärtää tekstiä.
- Anonyymi
Miksi se ressu ei keksi mitään uutta? Lienee samoja juttuja jankannut jo yli vuosikymmenen sekä vain ylistänyt itseään vuolaasti. Vain yksi puutarhajuttu siitä joskus oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko SUN pakko työntää nuita kuvakkeita tekstis täyteen? Tää ei oo lastenkirja ,käyttäjät ymmärtää tekstiä.
Siis hups, sori jos mun tyyli ärsyttää sua 🙈 Mä vaan kirjotan niin kuin mä oon vähän tunteella ja välillä ehkä liiankin fiiliksellä, mutta se tulee multa luonnostaan 💖
Musta jokaisella pitäis olla oikeus ilmaista itseään omalla tavallaan, niin kuin sullakin! Mä en pakota ketään lukemaan mun juttuja, mut en myöskään aio teeskennellä jotain muuta kuin oon 😊
Tää foorumi on meille kaikille, myös niille jotka haluu tuoda vähän väriä ja tunnetta mukaan ✨
#OonAitoItte #ErilaisuusOnRikkaus #SydänSanoissa 💞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se ressu ei keksi mitään uutta? Lienee samoja juttuja jankannut jo yli vuosikymmenen sekä vain ylistänyt itseään vuolaasti. Vain yksi puutarhajuttu siitä joskus oli.
Kyllähän se keksii, oot kyllä aika sokea jos et nää sitä 🙃✨
Luetko sä niitä juttuja ollenkaan vai vaan päätät valmiiks että ne on "samoja"? Ressu on ehdottanu uutta siltaa, kalahallia, luistelurataa, torin kehittämistä, luontopolkuja… lista on pitkä 💡🌿
#JosEtTajuuNiinEiSeMitään #RessunIdeatElää 💖
- Anonyymi
Niksi Pirjasta kopioitu juttuja Ressu eilenkin tänne kirjoitteli. Kopioituja nämä muutkin on mutta ukolla aika kuluu.
- Anonyymi
Me tavalliset Kokkolalaiset rakastamme ja kunnioitamme Ressua! Minun velikin sanoi eilen, ”kyllä se Ressu on todellinen Kokkolan kingsi.
- Anonyymi
Nero, nerompi, Ressu
- Anonyymi
Yksi puutarhajuttu ei neroksi tee.
- Anonyymi
Iskä aina innostuu itseään kehumaan pikku hiprakassa. Lääkkeet ja alkoholi ei sovi vanhalle miehelle mutta saa helpotusta elämäänsä näin viimeisinä vuosinaan kotona sillä hoitolaitoksessa sitten ollaan selvinpäin.
- Anonyymi
Riittävän mömmöissä takuulla pitävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittävän mömmöissä takuulla pitävät.
No mutta, Ressu ajelee autollaan yötä-päivää Kokkolaa kiertäen, ja muistiinpanoja tehden, kuvia ottaen kännykkäkamerallaan mm maahan vajonnoista venevajoista, autiotaloista, linnuista, luontokuvia taulujensa aiheiksi ym. Ja poliisi ryntää perään heti, kun joku hörhö soittelee muka epäilyttävästä ajotyylistä. Ressu on ajanut yli 3 miljoonaa kilometriä ympäri Suomea kolaritta, mutta on itse väistänyt yhteensä kymmeniä auto- ja hirvikolareita, puhumattakaan suojatielle ajaneita koululapsia.
Viimeksi eräs naiskuljettaja joutui poliisikuulusteluun perättömästä ilmiannosta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, Ressu ajelee autollaan yötä-päivää Kokkolaa kiertäen, ja muistiinpanoja tehden, kuvia ottaen kännykkäkamerallaan mm maahan vajonnoista venevajoista, autiotaloista, linnuista, luontokuvia taulujensa aiheiksi ym. Ja poliisi ryntää perään heti, kun joku hörhö soittelee muka epäilyttävästä ajotyylistä. Ressu on ajanut yli 3 miljoonaa kilometriä ympäri Suomea kolaritta, mutta on itse väistänyt yhteensä kymmeniä auto- ja hirvikolareita, puhumattakaan suojatielle ajaneita koululapsia.
Viimeksi eräs naiskuljettaja joutui poliisikuulusteluun perättömästä ilmiannosta...Ei ole voinut olla syytä ajella noin kolkosti. Yksi rupsukan usein toistamista valheista ainoastaan. Rivien välissä myös ilmeisen suora tunnustus, että on tullut sitten törtröiltyäkin pahemman kerran.
- Anonyymi
Uskaltaako alaikäisiä päästää ulos iltaisin jos tuo on vaarallinen? Porttikielto uimahalliin tuskin aivan turhaa annettiin ja vielä useita kertoja.
- Anonyymi
Lapset, naiset, ja jopa koirat rakastavat Ressua. Miehessä on jotain maagista, jonka vain luonnon eläimet, linnut, "elolliset" ja kansalaiset "haistavat" (ymmärtävät)...
Ressu on kiltti perheenisä, tuta; luonteva, hyväsydäminen, hyvälle tuoksuva; lähes raitis, eläinystävä, lintujen, ja hirvieläinten kanssa jutteleva, ja kaikenikäisten kansalaisten rakastama ja rakastava idoli... MOT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset, naiset, ja jopa koirat rakastavat Ressua. Miehessä on jotain maagista, jonka vain luonnon eläimet, linnut, "elolliset" ja kansalaiset "haistavat" (ymmärtävät)...
Ressu on kiltti perheenisä, tuta; luonteva, hyväsydäminen, hyvälle tuoksuva; lähes raitis, eläinystävä, lintujen, ja hirvieläinten kanssa jutteleva, ja kaikenikäisten kansalaisten rakastama ja rakastava idoli... MOT❤️ Ressu on paras ❤️
- Anonyymi
Kokkolan oma Jammu Siltavuori.
- Anonyymi
Ennemminkin Kokkolan oma James Bond.
- Anonyymi
Rupsukka tiedetään, nimitettiin sitten miksi tahansa. Ei se siitä kummene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupsukka tiedetään, nimitettiin sitten miksi tahansa. Ei se siitä kummene.
Vaikka sanoisi eri Tartsaniksi niin sama ressukka se on vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi
Okei, apua nyt taas... 😳🙈 Siis tää viesti oli niiin täynnä taikaa ja mystiikkaa että mulla meni ihan kylmät väreet kun luin ton kohdan "hirvien kanssa jutteleva". Ihan oikeesti Ressu, miten? 🦌✨
Mä muistan hämärästi lukeneeni joskus, ehkä jostain sun aiemmasta kommentista tai jonkun muun kertomuksesta, että osaisit myös lintujen kanssa "jutella"? 🐦 Ja nyt mun pää on ihan täynnä kysymyksiä haha siis miten se toimii? Onko se niinku sävelkulkuja, äänenpainoja vai jotain tiettyjä kutsuääniä, joilla sä saat ne reagoimaan? Vai ymmärrätkö sä oikeesti mitä ne vastaa? 😳
Ja siis totteleeko ne sua ihan oikeesti? Tuleeko linnut tai hirvet lähemmäs, kun sä puhut niille? Ja onko ne aina samanlaisia vai onko sulla joku erityinen “yhteys” tiettyihin yksilöihin? Mä haluaisin tietää niin paljon lisää! Tää kuulostaa jo ihan joltain sadulta… tai joltain elokuvan hahmolta, joka asuu metsän laidassa ja eläimet tulee sen luo.🥺✨
Sä sanoit tossa niin kauniisti että ”elolliset haistavat” ja musta se on just se tunne mikä susta huokuu… että sä oot joku, jonka lempeys ja viisaus näkyy ihan muillekin kuin ihmisille. Ei sitä voi teeskennellä. Mä uskon että oikea sydän näkyy tai siis tuntuu niille, jotka osaa aistia. Ja eläimet kyllä osaa. 💖
Tuo "hyvälle tuoksuva" kohta sai mut hymyilemään en tiedä miten se liittyy tähän kaikkeen, mutta tuli heti mieleen joku sellainen vanhanajan partavesi ja lämmin villa, semmonen rauhoittava ja turvallinen fiilis. 🧺✨
Jos sä joskus vielä kirjottaisit lisää noista sun kohtaamisista lintujen tai hirvien kanssa, niin mä lukisin kyllä tosi mielelläni 🥺✨ Ne jutut on niin kiinnostavia, ja ois ihan huikeeta kuulla vaikka jostain yksittäisestä hetkestä, jossa joku eläin tuli lähelle tai tapahtui jotain yllättävää.
#EläintenYstäväRessu #HirviKuiskuttaja #LaululinnutVastaa 💫🕊️🦌 - Anonyymi
Tällä sivustolla voit uskotella puhuvasi vaikka paavin kanssa päivittäin latinaa tai seurustelevasi omalla pihalla kengurun kanssa öisin. Kyllä aina löytyy joku vajakki vastailemaan tai jos ei niin aloittaja vastaa itselleen.
- Anonyymi
Ressun ja hänen juttujensa suosio ei laannuttaa vaikka kuinka jotkut yrittävät häntä lannista. Päivän piristyksiä.
- Anonyymi
Sehän tässä onkin merkille pantavaa, että Ressu kirjoittaa totuuksia, jotka kaikki ovat oikeiksi todistettu ja todistettavia. Reijo on saanut rehellisen kasvatuksen, kiitos lienee vanhempien, ja silloisen kansakoulun opettajien.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tässä onkin merkille pantavaa, että Ressu kirjoittaa totuuksia, jotka kaikki ovat oikeiksi todistettu ja todistettavia. Reijo on saanut rehellisen kasvatuksen, kiitos lienee vanhempien, ja silloisen kansakoulun opettajien.
Ressu ei vaan osaa edes yhtäkään rehellistä lausetta muodostaa. Jännä tapaus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Aiemmin (1940-1980 -luvuilla) REHELLISYYS oli hyve - kasvatuksen perusoppi - sääntö numero 1. KIITOS oli numero 2. ANTEEKSI numero 3.
Nykyään ne ovat välttämättömiä paheita, korjaan oikeuksia: Valehdella saa, kun se on niin "vähäistä". Ja näpistää saa, kun se on niin "vähäpätöistä" (= rikos)...
Hyvät käytöstavat, kohteliaisuus ja vanhempien kunnioitus lienee mennyttä aikaa. Lakia, sääntöjä ja ohjeita ei näköjään tarvitse noudattaa. Onhan tämä nähtävissä mm Kokkolan kaupungin uimahalli VesiVeijarissa. Miksi sääntöjä yleensä laaditaan, jos niitä ei tarvitse noudattaa, hah hah haaa!!!...
JK Nykyinen VesiVeijarin palvelupäällikkö (Ju Lu) on erotettava.
Tiedoksi: Suomen Urheiluliitto, Kokkolan kaupunki, liikunta- ja vapaa-aikatoimi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Aiemmin (1940-1980 -luvuilla) REHELLISYYS oli hyve - kasvatuksen perusoppi - sääntö numero 1. KIITOS oli numero 2. ANTEEKSI numero 3.
Nykyään ne ovat välttämättömiä paheita, korjaan oikeuksia: Valehdella saa, kun se on niin "vähäistä". Ja näpistää saa, kun se on niin "vähäpätöistä" (= rikos)...
Hyvät käytöstavat, kohteliaisuus ja vanhempien kunnioitus lienee mennyttä aikaa. Lakia, sääntöjä ja ohjeita ei näköjään tarvitse noudattaa. Onhan tämä nähtävissä mm Kokkolan kaupungin uimahalli VesiVeijarissa. Miksi sääntöjä yleensä laaditaan, jos niitä ei tarvitse noudattaa, hah hah haaa!!!...
JK Nykyinen VesiVeijarin palvelupäällikkö (Ju Lu) on erotettava.
Tiedoksi: Suomen Urheiluliitto, Kokkolan kaupunki, liikunta- ja vapaa-aikatoimiSääntöjä tulee noudattaa, mutta ei voi olettaa että kaikki aina sääntöjen mukaan säntillisesti toimivat. Siellä on ressukin hiukan toiminut omavaltaisesti sekä sääntöjä hiukan soveltaen tulkinnut kuten aina.
- AnonyymiUUSI
Siis OIKEESTI?! 😤💔 Mä en kestä tätä enää, jos toi pitää paikkansa että Ressu on saanut porttikiellon VesiVeijariin vaan sen takia että hän on yrittänyt pitää siellä JÄRJESTYSTÄ!! Siis anteeks nyt vaan, mut tää maailma on mennyt ihan nurinpäin! 😡
Jos joku käyttäytyy asiallisesti, huolehtii muiden turvallisuudesta ja varottaa jos joku rikkoo sääntöjä, niin sitä pitäisi KIITTÄÄ eikä potkia pihalle!! Mä oon itsekin kokenut siellä VesiVeijarissa tilanteita, missä meininki on ollut ihan pielessä kerran oli porukka, joka melkein hyppi mun päälle altaassa. 😣 Mä en edes uskaltanut sanoa mitään, koska pelkäsin että saan itse vaan vihaiset katseet.
Jos Ressu olis ollut siellä silloin… mä tiedän että olisin tuntenut oloni turvatuksi. 🥺✨ Että joku katsoo, että kaikki toimii, että nuoret osaa käyttäytyä eikä ketään ahdistella tai pompoteta.
Mä en tiedä kuka sen palvelupäällikön sinne on laittanut, mutta nyt pitäis jonkun kyllä katsoa peiliin. Jos sääntöjä ei valvota, ja vieläpä rangaistaan niitä jotka yrittää tehdä oikein, niin mitä siitä jää jäljelle?
#VesiVeijariTarvitseeRessun #JärjestystäEiPorttikieltoa#RessullePääsyTakaisin#LiisaOnRaivoissaan 😤💦💖- AnonyymiUUSI
Asiakkaan ei ole soveliasta alkaa vahtimaan ja paimentamaan näkemyksensä mukaan toisia. Ilman muuta tällainen häirikkö on poistettava uimahallista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asiakkaan ei ole soveliasta alkaa vahtimaan ja paimentamaan näkemyksensä mukaan toisia. Ilman muuta tällainen häirikkö on poistettava uimahallista.
Siis anteeks nyt vaan mut mitä!? 😤🙃
Onko oikeesti sun mielestä häiriköintiä, jos joku vaan huolehtii että säännöt ja turvallisuus toteutuu? Ressu ei oo mikään randomi paimentaja, vaan majuri, oikeusupseeri ja kouluttaja, joka on tottunut ottamaan vastuuta vaikeissakin tilanteissa. 💪🏼✨
Ja sori mut mun mielestä jos henkilökunta ei tee mitään silloin kun altaassa riehutaan, hypitään muiden päälle tai käyttäydytään törkeästi, niin kyllä mä valitsen sata kertaa mieluummin sen, että paikalla on joku joka näkee, sanoo ja toimii. 🙋🏼♀️💖
Ja varsinkin nuorena naisena mä sanon että jos Ressu ois ollut paikalla sillon kun mä itse jouduin ahdistavaan tilanteeseen siellä, niin oisin tuntenu oloni turvalliseksi, en pelokkaaksi ja yksin. 🥺✨
Tässä ei oo kyse mistään vahtaamisesta, vaan välittämisestä.
#RessuTurvaksi #TurvallisuusOnOikeus - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis anteeks nyt vaan mut mitä!? 😤🙃
Onko oikeesti sun mielestä häiriköintiä, jos joku vaan huolehtii että säännöt ja turvallisuus toteutuu? Ressu ei oo mikään randomi paimentaja, vaan majuri, oikeusupseeri ja kouluttaja, joka on tottunut ottamaan vastuuta vaikeissakin tilanteissa. 💪🏼✨
Ja sori mut mun mielestä jos henkilökunta ei tee mitään silloin kun altaassa riehutaan, hypitään muiden päälle tai käyttäydytään törkeästi, niin kyllä mä valitsen sata kertaa mieluummin sen, että paikalla on joku joka näkee, sanoo ja toimii. 🙋🏼♀️💖
Ja varsinkin nuorena naisena mä sanon että jos Ressu ois ollut paikalla sillon kun mä itse jouduin ahdistavaan tilanteeseen siellä, niin oisin tuntenu oloni turvalliseksi, en pelokkaaksi ja yksin. 🥺✨
Tässä ei oo kyse mistään vahtaamisesta, vaan välittämisestä.
#RessuTurvaksi #TurvallisuusOnOikeusEi saa alkaa villiksi vartijaksi, taikka kurinpitäksi kukaan asiakas. Useasti on merkille pantu ja täysin syystä porttikieltoja annettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa alkaa villiksi vartijaksi, taikka kurinpitäksi kukaan asiakas. Useasti on merkille pantu ja täysin syystä porttikieltoja annettu.
Hmm… ehkä tää on just se hetki, kun pitäis vähän kuunnella meitäkin, jotka ollaan siellä altaassa. 🫧🙈 Ja siis tarkoitan nyt ihan kirjaimellisesti meitä nuoria naisia, jotka ei aina tunne oloaan niin turvalliseksi, varsinkaan silloin kun ympärillä on vähän liikaa riehuntaa tai epäkunnioittavaa käytöstä.
Mä en usko että sua hirveesti häiritään siellä altaassa veikkaan että oot mies, niin kuin kirjoitustyylistä päätellen ehkä voikin aavistaa. 😅 Mut jos kysyttäis vaikka multa, että tuntuisko turvallisemmalta jos siellä olis joku, jolla on rauhallinen mutta tarkka katse, kokemusta johtamisesta ja silmää sille, mitä ympärillä tapahtuu… Mä ainakin voisin rehellisesti sanoa, että jos Ressu ois altaan reunalla valvomassa (tai no, vaikka ihan siellä vedessäkin vähän lähempänä…), niin mulla ois paljon rauhallisempi ja turvallisempi olo. 🙈💧
#RauhallinenKatseRiittää #AltaassaTurvassa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmm… ehkä tää on just se hetki, kun pitäis vähän kuunnella meitäkin, jotka ollaan siellä altaassa. 🫧🙈 Ja siis tarkoitan nyt ihan kirjaimellisesti meitä nuoria naisia, jotka ei aina tunne oloaan niin turvalliseksi, varsinkaan silloin kun ympärillä on vähän liikaa riehuntaa tai epäkunnioittavaa käytöstä.
Mä en usko että sua hirveesti häiritään siellä altaassa veikkaan että oot mies, niin kuin kirjoitustyylistä päätellen ehkä voikin aavistaa. 😅 Mut jos kysyttäis vaikka multa, että tuntuisko turvallisemmalta jos siellä olis joku, jolla on rauhallinen mutta tarkka katse, kokemusta johtamisesta ja silmää sille, mitä ympärillä tapahtuu… Mä ainakin voisin rehellisesti sanoa, että jos Ressu ois altaan reunalla valvomassa (tai no, vaikka ihan siellä vedessäkin vähän lähempänä…), niin mulla ois paljon rauhallisempi ja turvallisempi olo. 🙈💧
#RauhallinenKatseRiittää #AltaassaTurvassaHyvä että laittoivat laittomalle toiminalle stopin. Tuollainen villi kyttääjä saa aikaiseksi ainoastaan epäviihtyvyyttä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että laittoivat laittomalle toiminalle stopin. Tuollainen villi kyttääjä saa aikaiseksi ainoastaan epäviihtyvyyttä.
Ei sitä järjestyksenvalvontaa todellakaan pidä suoda kellekään omin päin hoidettavaksi.
- AnonyymiUUSI
Rupsukka on vain pelkkä höppänä narsisti.
- AnonyymiUUSI
Siis hupsista vaan mutta alanko mä olla ainoa jota vähän epäilyttää että täällä kirjoittelee just ne samat tyypit, jotka on siellä Veskarissa saanu Ressulta tiukan katseen tai pienen palautteen kun ovat riehuneet? 🙃
Aika jännästi löytyy aina heti joku ”epäviihtyvyyden asiantuntija” puolustamaan sitä että kukaan ei saisi sanoa mitään, vaikka sääntöjä rikotaan tai toisia häiritään… hmm, mikähän siinä niin kirpasee? 😏
Mä en ehkä osaa sanoa kuka on kuka täällä, mutta voin sanoa sen että mulle turvallisuus ja rauha on tärkeempää kuin joidenkin epämääräisten tyyppien vapaus huudella ja hyppiä toisten päälle. Ja sori vaan mut jos joku siitä muistuttaa, niin ei se oo ”villi kyttääjä” vaan aikuinen ihminen joka osaa katsoa pidemmälle kuin omaan peilikuvaansa. 🙄✨
#JärjestyksestäEiSaaRangaista #EpäviihtyväVoisKatsoaPeiliin 💦🙈- AnonyymiUUSI
Mikään taho ei takuulla ottaisi ressua kyttäämään sääntöjen noudattamista ja uimahalli todellakin olisi vähiten soveltuva paikka tällaiseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517033Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414774HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002718- 1411989
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161479
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki211263mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111153