Onko jotain mistä

Anonyymi-ap

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?

78

1184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

että emme enää kohtaa.... pelkään...

• Anonyymi

Olen huolissani jos hän suree takiani koska sitä en tahdo.

• Anonyymi

Miksi et puhu hänen kanssaan? Sivusta

• Anonyymi

Vähän hänen jaksamisestaan. Hän mies näyttää välillä väsyneeltä. Pelkään, että meidän tilanne ei suorastaan auta. Olen itsekin nukkunut pitkään huonosti.

• Anonyymi

Joo, siitä kun en oo varma onko lintu vai kala. Aiemmin oli omassa mielessä selkeä käsitys luonteesta, mutta nyt en enää tiedä.

• Anonyymi

Ja toinen, ettei koskaan lähesty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toinen, ettei koskaan lähesty.

Miten ajattelet hänen muuttuneen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ajattelet hänen muuttuneen?

En tiedä mitä ajatella tapahtuneen jälkeen. Onko mulla leikitty, onko mua manipuloitu, onko ollut tahallista jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitä ajatella tapahtuneen jälkeen. Onko mulla leikitty, onko mua manipuloitu, onko ollut tahallista jne.

Jos vaikka kysyisit häneltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaikka kysyisit häneltä?

Koen, että hänen pitäisi ottaa asia puheeksi.

• Anonyymi

Kertoo siitä et ole ollu hänen kanssa tekemisissä millään muotoa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo siitä et ole ollu hänen kanssa tekemisissä millään muotoa

Vai niin..

• Anonyymi

hänestä ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään. rakas.

• Anonyymi

Selviytyjä tyyppiä. Ei tarvitse olla huolissaan. Selviää mistä tahansa. Luulen.

Mutta itse olen aika usein allapäin. Siitä pitää päästä eroon.

• Haliruttu ...
        Kyllä sä viel piristyt ❤️

• Anonyymi
        Iceheartnarc kirjoitti:

Haliruttu ...
        Kyllä sä viel piristyt ❤️

Toivottavasti🤗sivusta

• Anonyymi

En oikeastaan, eikä sillä olisi hänelle mitään merkitystä.

• Anonyymi

Onko miten epävakaa luonne. 😬 Vähän ruvennut pelottaa ja ahdistaa nuo jutut.

• Anonyymi

Onko sinulla puhtaat alushousut jalassa 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla puhtaat alushousut jalassa 😬

On. Vaihdan ne aina iltasin ja seksin jälkeen. Pitäisi sun se tietää.

• Anonyymi

hieman olen huolissani kun emme kuitenkaan tunne oikeastaan toisiamme, kuinka hän kokee tilanteen?
      pidän hänestä, se on ihan selvää mutta kuinka se saadaan kummankin tietoon ja mitä me sillä tiedolla tehdään?

• Anonyymi

Kerro se suoraan mulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro se suoraan mulle

Emmie uskalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmie uskalla

Miksi jauhat asiaa sitten kun ei varmaan sinulle kuulu !

• Anonyymi

Toivottavasti hän voi hyvin

• Anonyymi

Kaipaus on suuri n>m

• Anonyymi

Olen joo, todella monesta asiasta. Huoli on melkein päällimmäinen tunne. Saattaa johtua myös siitä, etten tiedä hänen elämästään tarpeeksi. Mutta olen siis huolestunut hänen terveydestään ( fyysinen ja henkinen), riippuvuuksistaan ( peli-?, netti?,) , parisuhteestaan ( kyllä:D), työ-ja raha-asioistaan ( vaikken tiedä niistä mitään) , kaveruussuhteistaan, sukulaissuhteistaan ja siitä, miten minä olen vaikuttanut mahdollisesti osaan noista.:( Tämän takia ajattelen, että tekisin hänelle palveluksen, jos olisin mahdollisimman neutraali ja etäinen. Toisaalta tunnen itseni: olen ylihuolehtiva hössöttäjä ja häntä vanhempana asetun helposti äiti-moodiin. Mutta kun kysyit, niin tässä vastaus:D

• Anonyymi

ylihuolehtiva hössöttäjä ...... piruilija, poskensoittaja 😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ylihuolehtiva hössöttäjä ...... piruilija, poskensoittaja 😂😂😂😂

Onneksi sulla on kohta töitä loppu elämäksi.

• Anonyymi
        UUSI

Pysy omalla tontilla vaan. Tänne ei ole asiaa että lopeta mun miettiminen. 🤢

• Anonyymi
        UUSI

Miksi mun vastaukseen oli tullut kolme noin tunteikasta emojien koristamaa vastausta? En mitään pahaa kyllä meinannut vastauksellani.

• Anonyymi

Olen tietenkin. Mietin häntä usein. Toivon että hänellä on kaikki hyvin.

• Anonyymi

Hän tietää, että välitän.

• Anonyymi

Mistä hän sen tietää?

• Anonyymi

No, tuota, ihan kiitos palstan, olen alkanut epäillä että sekä oma että muidenkin mielenterveys taitaa lopultakin olla aika heikoissa kantimissa.

• Anonyymi

Mä olen jo vuosikymmeniä si todennu että vapaalla jalalla ei ole ainakaan mieleltään terveitä yhtään mu en vaivautunu asiasta edes välittään kun ei tuntunu kiinnostavan ketään muutakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen jo vuosikymmeniä si todennu että vapaalla jalalla ei ole ainakaan mieleltään terveitä yhtään mu en vaivautunu asiasta edes välittään kun ei tuntunu kiinnostavan ketään muutakaan

Mä olen aina pitänyt häntä erinomaisen _järkevänä_ ihmisenä, ja itseäni ainakin jossain määrin myös, mutta tuntuu että se taitaakin olla vain ohutta pintasilausta, joka ajan myötä hioutuu pois.

• Anonyymi

Joskus vielä muistelen häntä silloin kun käyn palstalla. Mietin mitä hänen elämäänsä kuuluu.

En jaksa olla hänestä huolissani. Omassa jaksamisessani on kylliksi.

Hänen kuvansa oli ilmestynyt kaveriehdotuksiin Facebookissa. Ei siis mitään Facebook ystävä pyyntöä. Tarkoittanee sitä, että meillä on toistemme yhteystiedot tallella.
      Hän on tärkeä ja jotenkin rakas ihminen edelleen minulle vaikka yhteyttä ei enää ole.
      🌾-kaisla

• Anonyymi

Ja hän varmasti ajattelee vieläkin etten tykkäisi hänestä oikeasti, mutta kyllä minä välitän. Olen tykännyt jo kauan. Mutta kaikki meni jotenkin höpöksi tai vaikka vituiksi .

• Anonyymi

Sydän on jo särkynyt. Mutta se särkyy lisää

• Anonyymi

Olen vain joku pikkupojan tasolle jäänyt ujo mies. En kukaan tärkeä. Ei hän välitä minusta, eikä hänen tarvitse välittää. En osaa olla normaali.

• Anonyymi

Äläpä nyt yötä vasten ala väheksyä itseäsi täällä!
        Voit myös kertoa samalla minkälainen on ns. normaali?

• Anonyymi

Hänellä menee hyvin. Jos bongaisin täältä,olisin ehkä huolissani.

• Anonyymi

Mahtavaa, että tiedät miten hänellä menee.
        Se on täällä aika harvinaista.

• Anonyymi

Hyvä kun sinulla menee hyvin hymysuu.

• Anonyymi

on paljonkin 😔 kaipaan häntä yötäpäivää 😥 ikävä on sanoinkuvaamaton 💔 oot todella ystävällinen, lempeä rauhallinen nainen 💝 oon elossa enää vain sua varten rakas, oot koko elämäni 🤍 pelkään etten näe sua enää koskaan 🫣 paljon haleja rakas muruseni 🤗 tuntuu että kuolen ikävään ❤️‍🩹 anteeksi että kirjoitin sulle rakas 💖🥀🎗✨
      M->N

• Anonyymi

🤗

🤍

😔

• Anonyymi

En usko että riittäisin hänelle tällä hetkellä. Mutta olen sinut sen kanssa. Lisäksi hän on varattu niin olen hyväksynyt ettei mitään ole. Ikävä puoli on vain, ettei hänen tasoisiaan naisia ole saatavilla.
      n-n

• Anonyymi

Tiesit varmaan hän oli hetero

• Anonyymi

Se miten tietyt kyseenalaiset valinnat tulee johtamaan hänen turmioon, ennemmin tai myöhemmin. Pitäkööt hauskaa niin kauan kuin voi koska sen hän kyllä osaa.

• Anonyymi

Huumeet, irtosuhteet ja alkoholi vai? Joku huono nainen kyseessä?

• Anonyymi

Johan se mikä lie turmio nähtiin jo täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan se mikä lie turmio nähtiin jo täällä.

Mitä hän täällä teki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumeet, irtosuhteet ja alkoholi vai? Joku huono nainen kyseessä?

Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän täällä teki?

Kerro kun tiedät !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies

Hanki elämä

• Anonyymi

Oon todellakin huolissani miehestä!
      Itseasiassa muutamastakin "palstalaisesta"...
      Ollut jo jonkin aikaa.

Jos näkisivät tän niin
      tietäisivät tän liittyvän just itteensä.
      Tietävät että kun musta tuntuu tälle
      niin on aihetta tähän huoleen.

Odotan viestiä,
      vaikka keskellä yötä sopii....
      Mä oon sitä varten olemassa.

• Anonyymi

Olet sitä varten olemassa, et saat tukea toista vaikka keskellä yötä? Onpa kilttiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sitä varten olemassa, et saat tukea toista vaikka keskellä yötä? Onpa kilttiä!

Tääei ollut mun häneltä, mut vetäsin sivusta, kun tykkäsin tuosta viestistä. 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä mitään mitä tarkoittaa sanat kaveri tai ystävä, kaivattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä mitään mitä tarkoittaa sanat kaveri tai ystävä, kaivattu.

Ei kaverin tai ystävän takia olla olemassa tai aina tavoitettavissa, kaivatun ehkä. Ellei toisella oo joku kriisi päällä, jolloin on ymmärrettävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin oon tärkeitä ja Rakkaita varten
        aina tavoitettavissa.
        Ystävät on sitä varten mun mielestäni.

Tuo oli samassa kaivatulle, sekä ystävälle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin oon tärkeitä ja Rakkaita varten
        aina tavoitettavissa.
        Ystävät on sitä varten mun mielestäni.

Tuo oli samassa kaivatulle, sekä ystävälle...

Mä en ainakaan pysty olemaan aina tavoitettavissa. Tarvii omaa rauhaa ja nollausta. Nyt kaipaisin kyl kaivatun kainaloa. On jotenkin sellanen olo, et vois olla siinä tosi kivaa! 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ainakaan pysty olemaan aina tavoitettavissa. Tarvii omaa rauhaa ja nollausta. Nyt kaipaisin kyl kaivatun kainaloa. On jotenkin sellanen olo, et vois olla siinä tosi kivaa! 😍

Mäkin kaipaisin kainaloon nyt.
        Tarttisin just nyt sellasta. 😔

En mäkään ihan kenelle tahansa
        ole tavattavissa koska vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaverin tai ystävän takia olla olemassa tai aina tavoitettavissa, kaivatun ehkä. Ellei toisella oo joku kriisi päällä, jolloin on ymmärrettävää.

Kyllä omat kaverit ja ystävät saa soittaa milloin vain tai laittaa viestejä 😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä omat kaverit ja ystävät saa soittaa milloin vain tai laittaa viestejä 😅😅

Voi kai soittaa, mutta se on sitten toinen asia kuka vastaa. Voi olla tärkeempääkin tekemistä. 😊

• Anonyymi

Se, kuinka paljon mä satutan itseäni ja häntä, jos annan tämän jatkua. Mun pitäisi tietää paremmin, mutta mä en voi näillectunteille mitään.

• Anonyymi

Levollista yötä. Klo:23.09.

Kaislalta 🌾

• Anonyymi

Onpa järkyttävää, miten osa ihmisistä voi ajatella niin itsekkäästi, että en voi olla ihan ketä vain varten, jos esim. yöllä joku tarvitsisi apua.
      Oikeasti olen järkyttynyt 😧
      Mitä te sitten teette? Jatkatte unianne tyytyväisenä? Mitä sitten, jos itse tarvitsisitte joskus yöllä apua?

• Anonyymi

Ei tarvii vastata soittoon tai viestiin jos ei jaksa tai huvita.

• Anonyymi
        UUSI

Voi soittaa myös hätänumeroon, jos on elämästä kyse. Iso osa ihmisistä pitää puhelimen öisin kiinni juuri sen takia, että öisin on tullut niitä ei-toivottuja soittoja. Varsinkin miehet soittelevat öisin kännissä, luullen sen olevan joku hieno rakkaudentunnustus. Yöllä baarista kotiin kontatessa nainen tulee mieleen, kun muuten ei illan aikana käynyt tuuria, että olisi päässyt jatkoille. Ei sellaisen kännisen äijän ölinöitä jaksa kuunnella. Ruikuttamista, itsesäälissä rypemistä ja katteettomia lupauksia, niitä sisältävät baari-öiden jälkeiset puhelut. Ei kiitos.

• Anonyymi
      UUSI

Tahtoisin huolehtia ja katsoa, että hänellä on kaikki, mitä tarvitsee. Tuntuu pahalta kaikki ikävät kommentit, kun täälläkin tahtoisin viedä hänet salaiseen puutarhaan ja pitää ikiomana hemmoteltavana vaan 🙂
      Tiedän, että hän myös tahtoisi tehdä jo ihan muuta, meidän rakkaus on ollut aina taustalla. Tämä kuluttaa. Keksitään me jotain.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ehkä hänellä mitään varsinaista huolenaihe, vaan usein mietin entä jos hän muuttanut mielensä suhteeni ja myös olettaa että olen luovuttanut suhteensa tilanteeni vuoksi. Säästän jopa häntä varten. Taidan tälleen odottaessa muutosta omassa tilanteessani liian huolissaan toisen erään miehen tunteista.

• Anonyymi
      UUSI

Olen huolissani siitä että mitä jos hän onkin katkera, ja haluaakin satuttaa minua?

• Anonyymi
        UUSI

Toksista kiinnostua jostakin, jonka epäilee haluavan satuttaa sinua. Mene terapiaan.

• Anonyymi
      UUSI

Pelkään että menetin ihanan rakkaan miehen omaa tyhmyyttäni. 💔

• Anonyymi
        UUSI

Mistä tuollainen pelko on tullut?Oletko tehnyt jotain väärin? Salaa selän takana?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      163
      1383
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      28
      1306
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1239
    4. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1184
    5. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1143
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1142
    7. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1131
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      978
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      17
      872
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      174
      824
    Aihe