Tämä on ilon päivä 😂
Stagala tyrmäsi ja nöyryytti Immun muutamassa sekunnissa
20
367
Vastaukset
- Anonyymi
Takala on sanansa mittainen mies.
- Anonyymi
Kaksi idioottia hakkaa tosiaan niin se on ilon päivä 🤣
- Anonyymi
Immu ei ehtinyt hakata kun oli jo kanveesissa. Naurusta ei tule loppua 😋
- Anonyymi
Tässä mestareiden matsissa vaan takala veti osumia immun kaaliin, immu löi ilmaan pari kertaa 10 sekan aikana ja nukahti kesken leikin.
- Anonyymi
Uskomatonta! Olin juuri tulossa kirjoittamaan tästä tänne, mutta tämä ketju olikin jo.
Naisvihamielinen, neitimäisenä pidetty Takala siis tyrmäsi tuosta vaan karskina pidetyn Immun. - Anonyymi
Immu lupasi muuttaa Kurdistaniaan
- Anonyymi
Immu on vanha ja hidas läski
- Anonyymi
EI KÄVELE ENÄÄ LIIKKUU RULLATUOLISSA SAATTOI TULLA AIVOVAURIO
- Anonyymi
Eiköhän jo ennestään ollut se aivovaurio äijällä?
- Anonyymi
Toivottavasti Immu ei jää ainoaksi maasta poistujaksi? Oikein
Hyvää matkaa!- Anonyymi
Tervmenoa Dubaihin ja ehkä sieltä löytyy vaikka tuttuja huumeiden käyttäjiä.
- Anonyymi
Kiitos Takala kun häpäisit pullapojun.
- Anonyymi
Immu on vitsi.
- Anonyymi
King Stagala 💪
- Anonyymi
King Stagala 💪
- Anonyymi
Minä arvostan Immua! Tekee hyviä YouTube tarinoita ja opastaa nuorisoa. Rikos ei kannata, käykää nuoret kouluja ja menkää töihin. Tsemppiä Immu ja voimia toipumiseen 👍
- Anonyymi
Huonoa on liivimiesten ja kamppailijoiden taso tässä maassa, kun pari kuukautta säkkiä hakannut pikkupoika vetelee kaupungin kovimman sepän rullatuoliin. Eihän tämä kävelevä donitsimainos saanut edes käsiä ylös, saati olisi osunut ja osannut lyödä. Mopo mc asekessu ja suomen kovin fighteri, mitä vittua, ala-asteella on kovempia tyttöjä!!
- Anonyymi
Sinua Immu vetelisi pataan vaikka 3 promillen kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua Immu vetelisi pataan vaikka 3 promillen kännissä.
Miten tollanen pullero ketään vetää pataan, korkeintaan kaatuu päälle. Jatkossa toi kuivalihan mainos pitää maalata mahaan, ei selkään, näkyy edes vähän kun lojuu selällään muutamassa sekunnissa.
- Anonyymi
Rahat eivät kelpaa 💸
"Raiskaustukikeskus ei ota vastaan Joni ”Stagala” Takalan tarjoamaa lahjoitusta"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125107
- 644959
- 884025
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv593101- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441814- 361688
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588