minä kokeilisin..työllistämiseen

Anonyymi-ap

eli joillain työpaikoilla 7 päiväinen työviikko firmalle . työntekijällä vastaavasti 3,5 päivää viikko täydellä kk palkalla...näin työpaikat tuplaantuisi , ihimisille jäisi aikaa myös muuallekkin kuin työntekoon ja työnteko varmaan olisi paljon kiinnostavampaa ..kaikilla aloilla ei varmaankaan ole mahdollista mutta joillain varmaan olisi..verotulot olisi valtaisat valtiolle kun työpaikkoja lisääntyisi ..valtio voisi jotenkin avustaa firmaa ja työntekijää pörssin kautta..näin veron maksajien rahoja ei kuluisi..

4

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei varmaan yhtään nostaisi tuotteiden ja palvelujen hintoja?

Minusta ehdotuksesi on hyvä, mutta palkka tietysti leikkaantuu työajan suhteessa. Tai joku saattaa haluta tehdä kaksi, toinen viisi päivää. Joustavuutta tähänkin, niin hyvä tulee.

• Anonyymi

ei sitä palkkaa tarvitisi leikata täysi kk palkka ja valtio maksaisi osan ja osa pörssin kautta..

• Anonyymi

Aloittajan ehdotuksen mukaan palkaksi tulisi 70% TES:n mukaisesta kuukausipalkasta (3,5 pv/5 pv), kuten entisissä työllistämistukipaikoissa, jolloin kertyi ansiosidonnaista toisin kuin Satu-sedän reformissa.

Työaika 7 pv/vk heikentää hyvinvointia ja lisää sotekustannuksia, joten 3,5 pv/7 pv eli 50 % TES:n palkasta näkyy myöhemmin sotepalveluiden kysynnän (lue: valtionvelan) kasvamisena.

• Et varmaan ole koskaan edes onnistunut miettimään edes sitä, että palkkaa ei voida maksaa työajasta, koska sitä ei voida myydä eteenpäin, vaan se voidaan maksaa ainoastaan työn tuloksesta, koska siitä yrityskin ne rahat saa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe