Epätoivon määrästä kertoo ehkä se, että täytyy täältä tulla kysymään kokemuksia. Minulla on ihana miesystävä, välittämistä ja kaikkea hyvää on paljon, mutta sängyn puolella rytmimme eivät kohtaa. Hän tulee usein liian nopeasti ja usein juuri, kun olisin vielä tarvinnut hieman lisää. Kehoni on tottunut pitkään, hyvään rakasteluun aiemmassa pitkässä parisuhteessa. Kehoni on siis kykenevä saamaan orgasmeja, mutta nyt lähes joka toinen kerta jään ilman. Miten tällaisessa asiassa voisi päästä eteenpäin, kun molemmat sitä kyllä haluaa.
Mies tulee liian nopeasti
6
239
Vastaukset
- Anonyymi
Käsipelillä ja nuolemalla laittaa sinut ulvomaan.
Eikä heti lopettaa kun olet tulemassa vaan reilusti jatkaa varmistaen. - Anonyymi
Vaatii kovaa harjoittelua mihin molemmat osallistuu!
- Anonyymi
Toka kierros kestänee pidempään?
- Anonyymi
Lauantaina naitte aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Jos kesto ei pitene niin sama sunnuntaina.
- Anonyymi
Oletteko kokeilleet esimerkiksi penisrenkaita kalun ja kivesten ympärille? Ainakin paine tulee kovemmaksi ja se mitä olen itse kokenut on myös se että tuleminen kestää kauemmin kuin ilman renkaita.
Muutenkin pitkä esileikki varsinkin naisen suuntaan on kaiken A ja O. Mutta se varmaan on jo kokeiltukin.
Tsemppiä ja jaksamista, eiköhän siihen keinot löydy kun rauhassa etsii ja kokeilee eri vaihtoehtoja. Nuolemista paljon välillä sehän se on ihanaa antaa naiselle kieltä kunnolla ja imuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645