Mies tulee liian nopeasti

Anonyymi-ap

Epätoivon määrästä kertoo ehkä se, että täytyy täältä tulla kysymään kokemuksia. Minulla on ihana miesystävä, välittämistä ja kaikkea hyvää on paljon, mutta sängyn puolella rytmimme eivät kohtaa. Hän tulee usein liian nopeasti ja usein juuri, kun olisin vielä tarvinnut hieman lisää. Kehoni on tottunut pitkään, hyvään rakasteluun aiemmassa pitkässä parisuhteessa. Kehoni on siis kykenevä saamaan orgasmeja, mutta nyt lähes joka toinen kerta jään ilman. Miten tällaisessa asiassa voisi päästä eteenpäin, kun molemmat sitä kyllä haluaa.

6

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käsipelillä ja nuolemalla laittaa sinut ulvomaan.
      Eikä heti lopettaa kun olet tulemassa vaan reilusti jatkaa varmistaen.

• Anonyymi

Vaatii kovaa harjoittelua mihin molemmat osallistuu!

• Anonyymi

Toka kierros kestänee pidempään?

• Anonyymi

Lauantaina naitte aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Jos kesto ei pitene niin sama sunnuntaina.

• Anonyymi

Oletteko kokeilleet esimerkiksi penisrenkaita kalun ja kivesten ympärille? Ainakin paine tulee kovemmaksi ja se mitä olen itse kokenut on myös se että tuleminen kestää kauemmin kuin ilman renkaita.

Muutenkin pitkä esileikki varsinkin naisen suuntaan on kaiken A ja O. Mutta se varmaan on jo kokeiltukin.

Tsemppiä ja jaksamista, eiköhän siihen keinot löydy kun rauhassa etsii ja kokeilee eri vaihtoehtoja.

• Nuolemista paljon välillä sehän se on ihanaa antaa naiselle kieltä kunnolla ja imuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60