Taitaa olla taas uusi rattijuoppo kylällä, jatkuvasti kyseinen auto jommankumman baarin pihassa, sen toisen sinisen auton tavoin. Nyt tosin näytti että olisi ollut Krouvin parkkipaikalla yötä kyseinen lelu, olisiko joku estänyt ajamaan lähdön, vai peräti oma järki toiminut🤔
Sininen pieni "urheiluauto"
10
205
Vastaukset
- Anonyymi
Olksö rasisti kun persuja haukut ?
- Anonyymi
Kuka tässä ketään haukkunut on? Ja miten persut saadaan mukaan ainakin 98% keskusteluista?
- Anonyymi
Soita poliisit.
- Anonyymi
Mitkä poliisit? Olisko numeroa antaa? Ja tiedät kyllä sinäkin, miten whatsapprinki toimii tällä kylällä, täällä suojellaan rattijuoppoja. Se sinivalkoisella Amerikan autolla liikkuva pariskunta on oikein esimerkki, miten mitään pelkoa ei ole, eivät jää ikinä kiinni, autoja romuksi vaan ja muut joutuu pelkäämään 😡
- Anonyymi
Ei ravintoloissa aina tarvitse viinaa juoda??
- Anonyymi
Tieteellisesti 98% ravintolaan menijöistä käyttää alkoholia eri määriä. Autoja hylätään parkkiiin kun määrät ylittyy. Joskus niillä sitten lähdetään ajamaan kohtalokkain seurauksin. Ilmoitus kannattaa aina jos epäilee juopumusta. Ei tarvitse sääliä.
- Anonyymi
Tieteellisesti 😃😃😄
- Anonyymi
Kyllä siellä Mersuillakin ajellaan...
- Anonyymi
Kukaa ny pöhnäs aja.
- Anonyymi
Vettä vaan ja Viledaa. Muuta et tarvitse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789