Rahattomaan pesään, sotaveteraanin ja ensimmäisen miehensä sodassa menettäneen äidin perheeseen syntneenä, nyt vanhana minua alkaa vasta vituttaa.
Metsurina ja tehdastyöläisenä rahotin tiukkarytmisen opiskeluni ja loin menestyksekkään uran. Nyt seuraavien sukupolvien hoitamana käynnistämäni yritykset työllistävät pitäjällisen verran väkeä ja maksavat miljoonatolkulla veroja.
Tähän saakka olen hieman harmissani ymmärtänyt raskaat verot.
Mutta nyt en enää ymmärrä, sillä te jumalattomat, sielunne politiikalla mädättäneet elätettävät ette hyväksy, että kohtuuttomia veroja pienennetään.
Luuletteko tosissanne, että nyt innostuneena maksan veroni Suomeen. Nyt tiedätte, mutta ette vaan halua uskoa, että isoraha ja giganttiveronmaksajat hakevat ulos lähtöä ja kohdetta, jossa osataan arvostaa varallisuutta, josta koko yhteiskunta hyötyy.
Tänne Suomeen on kasvatettu kaiken mädättävä kateuden henki, joka estää järjen käytön kaikessa kohtuullisuusharkinnassa. HP!
Eikö teille mikään riitä?
7
132
Vastaukset
- Anonyymi
Mielipidekysely osoittaa, että enemmistö haluaa toisten elättävän itseään. Ihmettelen vaan, että näin on voinut jatkua pitkään. Mutta, samalla uskon, että pää tulee vetävän käteen. Orpo ja Purra ovat tämän riskin tunnistaneet. Sen sijaan SDP:n ja Vasemmistoliiton johto kulkee kateudesta sokeana kohti kaivantoa.
- Anonyymi
Ei oo sossujen vika jos orpopurra antoi veroale jytkyn eliitille . Mikset sinä ole eliittiä , ei ole sossujen vika , vaan sinun oma aikasi .
- Anonyymi
Demarihan se ei anna naulaakaan lainaksi oman kylän rakentamiseen, mutta vinkuu avustuksia ja veronalennuksia!
- Anonyymi
Demari on itsekkäin ja tyhmin luomus, johon uppoaa purnaus ja kapinahenki kaikkien pahaksi! Sitten ulistaan demokratiaa, ollaan ateisteja, mutta hyödynnellään kaikki kirkolliset vapaapäivät; esnahan silsoja!
- Anonyymi
Persun ei tarvitse olla älykääpiö, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
- Anonyymi
"Eikö teille mikään riitä?" Sanoi yritysjohtaja televisiossa muutama vuosi sitten, kun oli puhe työehtosopimuksista. Joillakin on juuri sellainen tunne, että työntekijät ovat vain välttämätön paha, joka tulee alistaa pieneksi ahkeraksi palloksi. Pitäköön sitten yhteiskunta huolta, kun ei jaksa enää tehdä töitänsä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82385- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3042113- 381839
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461508- 1411477