Neljännesvuosisadan ihmisiä päivittäin johtaneena ymmärrän hyvin paljon asiasta. Ymmärrän mm sen ettei Marin ole oikea kokonaisnäkemyksen omaava johtaja. Sipilä sitävastoin on.
Ossi, oikea johtaja ja aito SOTILAS
Johtamisesta
17
134
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä tuolla "ymmärrykselläsi" teet?
- AnonyymiUUSI
Sairaseläkkeelle passitettu, harhainen, rivikouluttaja. Aktiiviurallaan kuulyi heikompaan kolmannekseen.
- AnonyymiUUSI
Heebo jäi ylilutina eläkkeelle.
- AnonyymiUUSI
Kauheaa! HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Voi pikku sovinistia kun vahvat naiset pelottaa.
- AnonyymiUUSI
Hallintotieteiden maisteri pyyhkii rottakoulun käyneellä pöytää.
- AnonyymiUUSI
Minä olen harjaantunut ihmisten johtaja. Marin ei sitä ole pienimmässäkään määrin, sanoo nuippuasiantuntija
Ossi, oikea SOTILAS - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen harjaantunut ihmisten johtaja. Marin ei sitä ole pienimmässäkään määrin, sanoo nuippuasiantuntija
Ossi, oikea SOTILASMene lääkäriin. Et ole terve.
Ihmisten johtaja ei päivittäin solvaa elämänsä.ehtoopuolella olevaa vanhusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene lääkäriin. Et ole terve.
Ihmisten johtaja ei päivittäin solvaa elämänsä.ehtoopuolella olevaa vanhusta.Missä solvaus Munakarva. Ei ikä sinua suojaa, se on pikemminkin raskauttava asianhaara koska luulisi tuossa iässä jo osaavan edes käyttäytymisen alkeet. HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä solvaus Munakarva. Ei ikä sinua suojaa, se on pikemminkin raskauttava asianhaara koska luulisi tuossa iässä jo osaavan edes käyttäytymisen alkeet. HO HOO, HO HOO!
Ja hienosti tulit todistamaan millainen herjaaja ja valehtelija olet. Näiden takiako sinun urasi johtajana jäi noi lyhyeksi?
- AnonyymiUUSI
Kapitalisti huijari Sipilä teki pahaa Suomelle ja kepulle .
- AnonyymiUUSI
Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa.
- AnonyymiUUSI
Yksi viesti poistettu. HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksi viesti poistettu. HO HOO, HO HOO!
Jo kaksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jo kaksi
kolme
- AnonyymiUUSI
Avohoito ei ole riittävä tämän tapuksen kohdalla.
- AnonyymiUUSI
"Tsadi" Missio voisi mennä Paloheinään. HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi388362Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313914168- 884130
- 2973676
- 562895
- 632873
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne392795- 1532560
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1532228- 322144