Purra ja Orpo hallituksineen perustelevat isotuloisia hyödyttävää vero aleaan sillä, että näin saadaan Suomen talous kasvuun.
Heidän mukaansa Suomeen rynnii isopalkkaisia asiantuntijoita ulkomailta. Ei rynni. Se on varmaa.
Korkeasti koulutetut, isopalkkaiset eivät tule Suomeen, kun heillä on varaa valita valtioiden välillä.
He eivät tule rasistiseksi tiedettyyn, räntä- pakkanen ilmastoiseen ja synkkämielisiksi kuvattujen suomalaisten joukkoon. Ja mikä tärkeintä, moni ymmärtää mitä Suomen sijainti sotaa käyvän, länsivihamielisen Naapurin vieressä merkitsee. Varmasti tajuavat.
Suomi varustautuu kuin hengenhädässä aseellisesti, Presidentti vaeltaa ympäri maailmaa huutamassa ettei Venäjän Putiniin voi luottaa.
Kai tuostakin jo fiksu ihminen ymmärtää pysyä poissa sellaisesta maasta. Mainostipa Purra - Orpo koalitio veroaleaan vaikka miten paljon! Turhaa työtä tekevät !
Kotimaiset rikkaat ja hyvätuloisetkin pyrkivät täältä pois. Ainakin varautuvat siihen.
Eivät sijoita Suomeen, eivät osta kiintistöjä tai muuta kallista, mitä ei voi mukaansa ottaa, jos pahin tapahtuu. Joten veroalen rahat menevät takuuvarmasti, suurimmalla osalla hyvätullisista, säätöön tai sijoituksiin ulkomaille.
Myös lomailu ja ostokset ulkomailla lisääntyvät.
Purra -Orpo hallitus , älkää pitäkö ihmisiä, myöskään köyhiä, tyhminä. Teidän selityksenne eivät enää mene läpi. Niitä on liikaa ja ne ovat täyttä puppua.
Hallituksen perustelut ontuvat
6
50
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen järkevä ymmärtää, että tämä hallitus on tyrinyt. Monessa asiassa, itse asiassa kaikessa, ja rajusti tyrinyt onkin.
- Anonyymi
Kyky pyolue Kokoomus on osoittautunut täysin kyvyttömäksi. Persut taas tyhmiksi. Ja mikä pahinta Kritilliset ovat olleet hirveä pettymys. Ahneita, Israelia sokeasti puolustavia ääliöitä, pahin on Essayah. Kävelköön jorpakkoon.
- Anonyymi
Ilmeisesti Purra persut kuvittelevat, että he ovat tehneet Suomesta houkuttelevan valtion. Eivät ole. On käynyt juuri päinvastoin.
Äärioikeistolaisuus tekee valtioista epämiellyttäviä ihan samoin kuin niitä kannattavista ihmisistäkin. Näkeehän tuon nyt Jenkeissäkin. Trumppilaiset häpäisivät koko maan. - Anonyymi
Purra kuvittelee, että kaikki äänestäjät ovat tyhmiä kuin persut. Rouvalle tiedoksi, ettei näin ole.
Mitään mitä Purra sanoo, EI kukaan järkevä ihminen enää usko. - Anonyymi
Kylläpä Purra on taas loukkantunut. Voi hellanlettas !
- Anonyymi
Silmäpussit ovat Purran älykkyyden merkki. Hih,hih,hiiiiiii….ja ne senkun kasvavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832