Katsokaa niitä liikennemerkkejä kun ajatte, noudattamista varten ne on sinne laitettu eikä muuten vaan koristeeksi!
Uskokaa nyt viimeisetkin pahvipäät että mm. kirkkokadun ja siltakadun risteyksessä on kirkkokatua ajaville kolmiot, se tarkoittaa sitä että kirkkokatua ajava väistää siltakadulta tulevia!
Jos ei ala mennä kaaliin niin lopetan tollojen varomisen ja opetellaan asiaa sitten peltikorjaamon ja kukkaron kautta.
Mikä on kärkikolmio!
5
78
Vastaukset
- Anonyymi
Joustavuutta, hyvä ihminen. Sinäkin teet virheitä.
- Anonyymi
Liikenneturvallisuus on sitä että varoo niitä jotka ei itse ymmärrä varoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikenneturvallisuus on sitä että varoo niitä jotka ei itse ymmärrä varoa.
Olen samaa mieltä. Laskin tuossa piruuttani muutaman kerran autoillessani Joensuun keskustassa, kuinka monta kolaria olisi yhdellä kaupunkikäynnillä sattunut kohdalle ellen olisi joustanut omista, lakiin perustuvista oikeuksista. Saldo oli 5-7 kertaa/ kerta a' n. 15 minuuttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Laskin tuossa piruuttani muutaman kerran autoillessani Joensuun keskustassa, kuinka monta kolaria olisi yhdellä kaupunkikäynnillä sattunut kohdalle ellen olisi joustanut omista, lakiin perustuvista oikeuksista. Saldo oli 5-7 kertaa/ kerta a' n. 15 minuuttia.
Kyllä se näin valitettavasti on. Liikenteessä on todella paljon tuurilla ja muiden varovaisuuden ansiosta hengissä selviäviä. Sitten nämä "kaupunkiliikenteessä sujuvasti autoilevat" vielä kehuvat olevansa hyviä ja kolarittomia kuskeja...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se näin valitettavasti on. Liikenteessä on todella paljon tuurilla ja muiden varovaisuuden ansiosta hengissä selviäviä. Sitten nämä "kaupunkiliikenteessä sujuvasti autoilevat" vielä kehuvat olevansa hyviä ja kolarittomia kuskeja...
Uskomattomia törppöjä kaupungilla näkee, ihan horiskojakin joilla ei edes pää käänny mutta ajamaan vaan pitää lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743