Sun halaus on mun Taivas maan päällä.
Taivas maan päällä
14
286
Vastaukset
- Anonyymi
ihana :). oispa kiva saada hali :”)
- Anonyymi
saat halin :)
00
- Anonyymi
Miehelle varmaan?
- Anonyymi
Kyllä miehelle menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä miehelle menee.
Milloin haluat astraalihalauksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin haluat astraalihalauksen?
Mielummin haluan häneltä huomenna ihan livehalauksen, jos hän vain uskaltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin haluan häneltä huomenna ihan livehalauksen, jos hän vain uskaltaa.
Voisin uskaltaa☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin uskaltaa☺️
Näin todellakin toivon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin todellakin toivon!
Onks meillä joku paikka mis nähdään vai annetaanko universumin johdattaa meitä?😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks meillä joku paikka mis nähdään vai annetaanko universumin johdattaa meitä?😘
Me kyllä näemme viitenä päivänä viikossa samassa paikassa, missä ei pysty kahdestaan olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä miehelle menee.
Miehelle palstasedältä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me kyllä näemme viitenä päivänä viikossa samassa paikassa, missä ei pysty kahdestaan olemaan.
Ei nähdä
- Anonyymi
Kauniisti todettu!!! Kyllä kunnon haluava halaus muistuttaa taivaan läsnäolosta. Se on kuin palapeli jossa jokaiselle muodolle on oma vastakohtansa, vielä kun saa asettaa kasvonsa kasvoja vasten, ja tuntea hengittävänsä pehmeiden hiuksien lävitse, saa suonensa täyteen mielihyvää tuottavaa kemiaa, eikä käsissä tuntuva notkea ja kaunis naisen vartalo, lämpimine ihoineen voi tuntua täydellisemmältä.
https://www.youtube.com/watch?v=il0LtX0SxiY - Anonyymi
oi kiitos rakas 🥰 kaipaan sua yötä päivää 😔 oot todella ystävällisen oloinen rauhallinen lempeä nainen 💝 en voisi elää ilman sua 🤍 ja mul on aivan jäätävä ikävä sua 😥 oikein rauhallista ✨ siunattua 🙏 kesän alkua rakas muruseni ❤️🩹 paljon haleja 🤗 kuolen ikävään, anteeksi rakas 🫣💔🥀🎗✨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849