Vanhempi herrasmies haluaa nuolla naista oikein kunnolla.
Mikä olis parempaa,kun litimärkä pillu ja kieli klitalla...nam...
Herrasmies haluaa nuolla.
28
977
Vastaukset
- Anonyymi
Olen Sari 55v kouvolasta antaisin itseni sinun käyttöön
kiihoittuisin kun tutkisit alapäätäni "erosin ukostani voit tehdä pillulle mitä
haluat jos haluat työntää esim pullon sisääni kiihittuisin kyllä.- Anonyymi
Seppo lopeta jo!
- Anonyymi
Hyvällä mielikuvituksella löytyy monia muitakin esineitä mitä työntää sisääsi.
- Anonyymi
Kuinka Sari sinuun saisi yhteyttä. Mies 65v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka Sari sinuun saisi yhteyttä. Mies 65v.
Sari = Seppo
- Anonyymi
Kuopionmies1974 kirjoitti:
Ihana Sari tule Kuopioon työnnellään kaikkea sisään.
Mitä kaikkea haluaisit työntää sisään?
Sari55
Sari,tutkin mielelläni sun alapäätä. Ota yhteyttä KIK roppis06
- Anonyymi
Kouvolan mimmi alkoi kiinnostaa. M49
- Anonyymi
Haluaisitko ottaa kiimasta valuvaa märkää hyvin sileäksi posliiniksi ajeltua kyrpää himokkaasti suuhusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko ottaa kiimasta valuvaa märkää hyvin sileäksi posliiniksi ajeltua kyrpää himokkaasti suuhusi?
Imetkö myös sileitä posliini palleja hellän ahnaasti
- Anonyymi
Se olis ihanaa M49
Sari,ota yhteyttä
- Anonyymi
Missä päin olet? Mun pillu kaipaisi kiihkeää kieltä mikä nuolisi ahnaasti klittaa ja märkää pillureikää.
- Anonyymi
Tuskan rämeet sano sika kun spedeä nai.
- Anonyymi
Oon Loimaan läheltä haluttais nuolla.
- Anonyymi
Varsinaissuomi voisin sormettaa ja nuolla märkää pilluasi panokin tietysti mennään luontoon jos lämmintä.Minulla myös siisti mukava paikka.Mies 60v.
Loimaan lähellä.
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaisiko.
- Anonyymi
Oot liian kaukana muuten olisi pillua ollut nuoltavana.
Paikka löytyy,asun yksin. Miten saan yhteyttä sinuun? Olen huomenna Loimaalla asioilla.Ehdota paikka ja aika.
- Anonyymi
Ootko mies vai nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko mies vai nainen.
Transu.
Mies
Hetero mies.
- Anonyymi
Jyväskylässä olisi intohimoinen kielimies valmiina 😋
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4303624Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1162673Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32411Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422239Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne132172Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv192020Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941617Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k471555Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541445