Niin helpottaa❤️.
Vähän edes halimista
15
246
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen halaus hänellä on?
- Anonyymi
Hänen, miehen halauksessa olo on niin turvallinen.Siinä on niin hyvä olla, että joka kerta toivoo ajankulun pysähtyvän.
- Anonyymi
Kinky kehiin.
- Anonyymi
Panehan sitten parastasi 😁
- Anonyymi
Mä nään sut aina latexissa jostain kumman syystä, vaikka sulla on normaalit päällä. Korkakarit jalassa, punat huulissa ja käsiraudat sormessa.
- Anonyymi
😅 en kyllä itse näe ikinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅 en kyllä itse näe ikinä
Oot samanlainen ulkoa. Jäykkis. Nurkan takana ois helpompaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot samanlainen ulkoa. Jäykkis. Nurkan takana ois helpompaa.
Oli niin paskoja b-leffat 90-luvulla ne teinigeimit. Epämukava olo koko ajan kaikki ohjelmat samaa.
- Anonyymi
H3il.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H3il.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/de054af2-3631-4109-b262-db921f254467
Purkavat traumojaan.
- Anonyymi
Haliminen vaikeeta silleen. Mut saat sä halia.
- Anonyymi
Varmaan meinasit lämmitystä.
- Anonyymi
Halauksia sinne❤️🤗🤗🤗
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849