Onko tullut aika jättää hyvästit Kosulan tubettajille ja unohtaa heidät syömään perintöjään?
Annetaan metsuripojille vuoro tienata tubettamisella, uudet kesärenkaat ja maksamakkaraa leivän päälle.
Metsätyö on rankkaa.
https://youtu.be/f0sF4ZGcAfI?si=h2hKCTxuUQqCD_eO
Onko hyvästien aika
23
324
Vastaukset
- Anonyymi
Meehän papparainen ulos haukkaamaan raitista ilmaa äläkä nyhjötä sisällä.
Siinä saattaa sinunkin mieli virkistyä niin ettei isoin mielenkiinto ole muiden tienaamisissa..- Anonyymi
Millä se metsämanikin tienaa?
Kukaan ei nälkään kuole jos jättää metsämanin videot katsomatta, oppii vain elämään vähemmällä roinalla ja rahan tärvyyllä.
- Anonyymi
https://youtu.be/jwhxdNsLakg?si=W10N8a01S0_M6yDO
Koko suku näyttää olleen samanlaisia roinan kerääjiä- Anonyymi
Aitan lattian aluskin on täynnä rojua.
- Anonyymi
Vi##u per##le saa##na Primeran peräkontissa rotanpesä!
Varmasti ruuantähteitä varastoinut Nissanin takakonttiin. - Anonyymi
Eikö nyt ole aika aloittaa kuolin siivous ja laittaa kierrätykseen kaikki turha ja tarpeeton roina?
Se niin kova ja suuritöinen urakka kuolinsiivous, että tuollakin roinamäärällä kestää amatöörillä vuosia kun jokaisen reuhkan ja rinkulan historialliset muistot käsissään ja mielessään vätvöö unohduksiin - Anonyymi
Kivoja videoita tekevät.Saa nauraa kippurassa😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Metsämanin videot kiinnostavat niitä jotka pystyvät vain haaveilemaan maa- ja metsätiloista.
Ja lisäksi niitä joilla on hirmuinen hinku esitetellä omaa tai sukulaisten roina repertuaaria.
"Poika tilasi Saksasta mittatilaustyönä valmistetun BMW moottoripyörän.
Voi kuinka tunnen suurta ylpeyttä". - AnonyymiUUSI
Siis nuo metsän raivaajat.Ei metsäman!
- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/Ulbi4XLRqFA?si=WXCR69sysVFJmgMT
Tuo ei ole näytelmää vaan totisinta totta.
Kuvittelee olevansa hauska koska nousi suosioon lisvapiipeillään ja suistohuorillaan.
Oli niin rohkea ja suorapuheinen, että bisneksen tekijätkin huomasivat tilaisuutensa tulleen hyötyä maalaismiehestä jolla oli rohkeutta ilmaista tunteensa.- AnonyymiUUSI
Unohtamatta Suomen pelastanutta kuppaa Putinin otsaan. Siihen ei pysty edes valtio johto.
Mestarille kunniamitali.
- AnonyymiUUSI
Seuraavana tulee riettaista puheista puhdistautumisvideo jossa marski saa annoksen lässytystä.
Kommentti kentän sättinaisilla kostuu mummopöksyt ja silmäkulmat.
Pirrekin käy kiittelemässä. - AnonyymiUUSI
Muistan ikäni kun sanoin pienenä poikana naapurin tytölle:
"Huora"
Olin kuullut sen sanan satoja kertoja hevosenpieksäjältä.
Sen sanan sanominen vaivaa vielä vanhakin.
Ja jos joskus vielä kohtaan maailmalle lähteneen naapurin tytön niin pyydän anteeksi.
Koska kyllä minä jo silloin pienenä tiesin mitä sana huora tarkoittaa.- AnonyymiUUSI
Sanoin "huora", koska halusin olla naapurin tytön silmissä rohkea aikuinen mies.
- AnonyymiUUSI
Mikä se estää etsimästä ja pyytämästä. Taas saarnaaja jauhaa paskaa mutta ne teot ovat vain puhetta.
- AnonyymiUUSI
Heti kun olin sanonut sanan "huora" iski katumus ja tunsin olevani pelkkä kärpäsen jätös.
- AnonyymiUUSI
Oletpa rehellinen!
- AnonyymiUUSI
Kyllä on mennyt lopunkin maine keikoilla mainostajalta, kun pitää vidduunnuksissaan laittaa tuommoista kuvatusta ja määkimistä yleiseen jakoon. Hyi yäk, loppu häämöttää. Kauankohan tämä pysyy täällä, ennenkuin kunkunkunkun.....
- AnonyymiUUSI
Saisi jo YouTube poistaa nuo videot.Pelkkää tuhoa saa aikaseksi😡
- AnonyymiUUSI
Ottokin elää jo järvellä, eikä metsämanilla ole ketään läheistä joka muistuttaisi tavoista.
On vain kasvottomia hyötyjiä, hyväksi käyttäjiä ja yllyttäjiä ympärillä. - AnonyymiUUSI
Metsäman nyt miehen pahimmassa iässä, viidenkympin villityksen viime metreillä räyhäämmällä ja ruokottomilla puheillaan yrittää näyttää vielä olevansa mies ja huutaa kiimaansa.
Vielä muutama vuosi niin saa meloa yksin rauhassa järvellä.
Kukaan ei tule kysymään, miltä nyt tuntuu.- AnonyymiUUSI
Vanha kitkuinen ukon könttyrä, kuka semmoisella mitään tekee?
Pelkkä riesa vanhalle naiselle.
Ei yhteisiä nuoruuden muistoja, ei mitään, pelkkää kusta, paskan hajua ja öösenpikkiä.
- AnonyymiUUSI
"Immeisenpaskoo" sylkee suustansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743