ahdistaa ja pelottaa 🫣 pienenä ihmisenä pelkään stagaloita 😔 koen että stagalan voitto antaa väärän viestin suomen nuorisolle joka on mielestäni jo valmiiksi eksytyksen tiellä 😥 oon tosi ujo ja arka ihminen enkä enää tiedä miten me pieni vähemmistö naiset js lapset enää selviämme elossa huomiseen saakka 💔🥀🎗✨
immu hävis stagalalle
Anonyymi-ap
3
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan mukava ja lepposa mies se Joni on, älä suotta peljästy
- Anonyymi
Jassoo!!! Olisiko olosi turvallisempi jos pahoinpitelyjä, huumekauppaa ja väkivaltaa lapsesta asti harjoittanut ammattirikollinen olisi voittanut??? Siinä sitä olisi esimerkkiä nuorille.
- Anonyymi
Sääliksi käy Immua, sai reppana kunnolla selkäänsä - ja se Stagala, miksi se meni vanhan ukon noin törkeästi pahoinpitelemään. Pari isällistä litsaria olisi riittänyt sille vanhalle köntykselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135173
- 674994
- 904064
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753570Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603148- 432761
- 152277
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461848- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608