Aivan turhaa nostaa meteliä TAKSIIN SAATAVUUS ONGELMASTA VARSINKIN MAASEUDULLA...... Soitto naapuriin, ainakin eläkeläiselle niin kyllä kyyti järjestyy tietysti maksua vastaan SE ON VARMAA.
Taksien saatavuus maaseudulla....ongelmako ?
11
179
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin naapuri lähtee 25€ viemään sairaalaan 80km päähän?
- Anonyymi
Ei aloittajalla ollut kyse kelakyydeistä . Kuka päivystää ilman jotain maalaiskylän kuppilaa. Lähetään tapahtumiin missä ihmiset liikkuu. Tietysti ne ketjut jotka lupaa 24/4 ,ovat velvollisia .
- Anonyymi
Maksaahan dieselillä 160 km 15 e, jää vielä kymppi törsättäväksi. Pitäs pikkukylillä nostaa naapuriapu kunniaan. Itse ainakin muistan nuoruudestani, että ei tarvinnu iso houkutin olla, pääasia, että pääsi ajelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksaahan dieselillä 160 km 15 e, jää vielä kymppi törsättäväksi. Pitäs pikkukylillä nostaa naapuriapu kunniaan. Itse ainakin muistan nuoruudestani, että ei tarvinnu iso houkutin olla, pääasia, että pääsi ajelemaan.
Ei jää. 25€ on veronalaista tuloa, josta pitää maksaa, vero, sosiaalikulut ja eläkemaksut. Tämänhetkisten lakien mukaan tappiota tulee noin 1000€, kun ne on maksettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jää. 25€ on veronalaista tuloa, josta pitää maksaa, vero, sosiaalikulut ja eläkemaksut. Tämänhetkisten lakien mukaan tappiota tulee noin 1000€, kun ne on maksettu.
Voihan asiasta tehdä vaikeankin.
- Anonyymi
Miksi ennen 2018 lakiuudistusta kannatti päivystää yöllä mutta nyt ei kannata?
Oliko ennen asiakkaita enemmän?- Anonyymi
Kekkoslovakian aikaan Kela-kyydit vielä kannatti. Tavallaan Kela tuki satunnaisten juoppokyytien pakkopäivystystä syrjäkylillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kekkoslovakian aikaan Kela-kyydit vielä kannatti. Tavallaan Kela tuki satunnaisten juoppokyytien pakkopäivystystä syrjäkylillä.
Toisin sanoen ennen lakiuudistusta kela maksoi yöpäivystyksen!
- Anonyymi
Juopot ovat loppuneet jokapaikasta! Satunnaiset kaljanhakureissut kauppaan ei elätä ketään. Ravintolat kiinni moni lopullisesti. Käteisajot ei elätä ketään paitsi matkailukeskuksissa. Piste.
- Anonyymi
Rahalla saa taksin minne vain ja koska vain. Taksi ei ole tarkoitettu pummeille, paitsi Bolt ja Uber.
- Anonyymi
Ei saa höpö höpö.. jos taksia ei ole niin ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600