Alkaa yö, päivä jo taakseen käy, aamu piankin sarastaa, työmiehen ovi aamulla narahtaa öitä
Taas joutui päivä
12
181
Vastaukset
- Anonyymi
Öitä!🙂
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Öitä työnaiselta.
- Anonyymi
Vai työmies 🤣
- Anonyymi
koko sunnuntai betonitaivas
poistui vasta illan tullen
häipyi tieltä illan sinen
nyt hämärää
ja yöllä yksin ilman valoa mietin
istuisko joskus näin kanssani kahden - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt hämärää
istuisko joskus näin kanssani kahden.. istuisitko. voi hitsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt hämärää
istuisko joskus näin kanssani kahdenhttps://m.youtube.com/watch?v=tf8BTS4tqwk&pp=ygUNWcO2bGzDpCB5a3Npbg==
Hyvää yötä 💫 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt hämärää
istuisko joskus näin kanssani kahdenTulen mukaan keskusteluun sillä vaikka taivas olisi betonia ja seinät sinun valamasi niin voisinko muuta toivoa kuin tulla luoksesi ja kanssasi tuon hetken jakaa, sulle valon kipinän toisin jos vain mun sä oisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt hämärää
istuisko joskus näin kanssani kahdenNyt on niin kylmä ettei paljon kannata istuskella eikä istumisesta makseta kuin päivärahat🤣
- Anonyymi
Aloittajagubbe ei käy missään töissä.
- Anonyymi
Ja tuska parahtaa 🤣
- Anonyymi
Vai työmies🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789