mutta mitäpä sille voi jos toisen tunteet on toisessa💔
Sattuu ihan kamalasti
17
433
Vastaukset
- Anonyymi
Tänäänkö tapahtunut jotain?
- Anonyymi
tällä viikolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tällä viikolla
Nyt on maanantai pösilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on maanantai pösilö.
Palstaäijällä on vaikea pysyä linjassa kun se tehtailee näitä tekeleitä aamusta iltaan, anna sille anteeksi ”ihminen”
- Anonyymi
Ota Burana.
- Anonyymi
Ai sinäkin olet mm tämän palstaäijän suhteen ns tuff loven kannattajia? Sulla on mun luonto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinäkin olet mm tämän palstaäijän suhteen ns tuff loven kannattajia? Sulla on mun luonto
Sitä et varasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä et varasta?
Sen verran hyvällä tuulella, että en
- Anonyymi
Voi kun tietäisin että liittyykö tää nyt mun ja hänen tilanteeseen mut en voi sanoa mitään kun en ole varma vaikka perjaatteessa osuu… oletko mies?
- Anonyymi
een
- Anonyymi
No jos on sinulle niin onko sinun tunteet toisessa? Kirjoitit kuitenkin itse aloituksen että pääset vihjailemaan. Mikset sano selkeästi, kiusaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos on sinulle niin onko sinun tunteet toisessa? Kirjoitit kuitenkin itse aloituksen että pääset vihjailemaan. Mikset sano selkeästi, kiusaaja.
Toivottavasti olet tätä jargonia kirjoitteleva palstaäijä, eli aapee, etkä kukaan toinen yhtä vakavasti sekava ns
- Anonyymi
mulla ei ole tyttöystävää, kavereita kyllä on.
00- Anonyymi
Nyt mä vasta tajusin, että noi on nollia. Onko sillä sitten merkitystä, niin en tiedä.
- Anonyymi
Voi ne tunteet viidennessäkin olla 🤔💊
- Anonyymi
Ajattelee vain sitä
- Anonyymi
Sinua varoitettiin jo aiemmin mutta lähdit silti sen pukin pyöritykseen. Hän sai mitä halusi, vain sitä yhtä asiaa ja lähti pois kun pääsi housuihisi. Ole viisaampi ensi kerralla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144