Ihmetyttää erittäin suuresti.
Mies, miksi käyt ikävä-palstalla?
39
506
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on ikävä? Eikös se ole palstan aihe?
- Anonyymi
Mut jos se mies rakastaa vain itseään ja laukee vain omalle kädelleen niin kuinka se voi ikinä löytää parempaa. Se eksä sen jo jätti. Vai onko se vaan sitä täällä kyttäämässä. Ainut paikka tavoittaa joku jos ei muuta yhteyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos se mies rakastaa vain itseään ja laukee vain omalle kädelleen niin kuinka se voi ikinä löytää parempaa. Se eksä sen jo jätti. Vai onko se vaan sitä täällä kyttäämässä. Ainut paikka tavoittaa joku jos ei muuta yhteyt?
Koita niellä katkeruutesi, jos et kelvannut ja älä päästä mielikuvitusta noin laukalle, että kuvittelet täällä jonkun tietyn tyypin kirjoittelevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita niellä katkeruutesi, jos et kelvannut ja älä päästä mielikuvitusta noin laukalle, että kuvittelet täällä jonkun tietyn tyypin kirjoittelevan.
Koitahan sinäkin palstasedän horinoiden kautta erästä yksilöä maalittava emäntä päästä yli omasta katkeruudesta. Älä kuvittele tietäväsi kenelle muka kirjoittelet tai miksi ym. Voimia tuksari.
- Anonyymi
Se on mun viimeinen pahe, kaikki muut on menny.
- Anonyymi
Sithän sulla hyvin asiat! 🩷
- Anonyymi
Jaa varsinaisesti käy millään palstalla kuhan muutoinvaan lueskelen nuita keskusteluja ihan yleisesti tieltä
- Anonyymi
Miksi itse käyt ? Olen jo pitkään tätä ihmetellyt.
- Anonyymi
Suren rakkaitani...
00 - Anonyymi
Sinä se jaksat jäljittää tätä palstaäijän tekstien tulvaa ja kuvitella määritteleväsi sillä jotain toista yksilöä
- Anonyymi
Varmaan sama syy kun sinulla
- Anonyymi
En käy Ikävä-palstalla, en ole ikävä, eikä minulla ole ikävä. Seuraan palstaa: https://keskustelu.suomi24.fi/suhteet ja kaikki Ikävä-palstan kakatukset näkyvät siellä.
- Anonyymi
No en ainakaan sinun takia!
- Anonyymi
Kaksi tuttua haukkuvat, matkivat, levittävät irl sanomiani asioita tänne ja mustamaalaa täällä niin tarkkailen tilannetta.
- Anonyymi
💊💊💊💊💊💊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💊💊💊💊💊💊
Koetko sinä poju olevasi toinen näistä henkilöistä joista palstaäijä puhelee? Kovasti olet lesoillit takki auki olevasi hyvä levittämään peepuheita ja olevasi joku joukkokyttäämisen primus motor. Ristiriitainen kaveri olet🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko sinä poju olevasi toinen näistä henkilöistä joista palstaäijä puhelee? Kovasti olet lesoillit takki auki olevasi hyvä levittämään peepuheita ja olevasi joku joukkokyttäämisen primus motor. Ristiriitainen kaveri olet🤭
No mutta tämähän on ilmeisesti Vissiin niinkö yks linja vetää pirkanmaalaista pikanttia propagandaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei oo kaikki inkkarit kanootissa 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yksi airopari puuttuu. Eikä ne kaikki inkkarit muutenkaan mahdu yhteen kanoottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä säkin luulet tietäväs ihmisten sukupuolen ja poikuudet?🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yksi airopari puuttuu. Eikä ne kaikki inkkarit muutenkaan mahdu yhteen kanoottiin.
Eikä tällä oo edes kaikki piirakat Karjalassakaan💊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun täytynee markkinoida tätä entistä paremmin sit. Alahan touhuamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla oo ketään kaveria kannustamassa ettei mene ihan monologiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tällä oo edes kaikki piirakat Karjalassakaan💊
Sinäkö sen rypyttäjä, eli palstasetä tiedät?
- Anonyymi
mussutan
- Anonyymi
Käyn koska olen pohjimmiltani rakkautta vailla ja edellinen mies koitti minua tyyliin vuoden ja lopulta tuli ovelta hakemaan sitten oltiinki vuosia kimpassa. Nyt olen siinä tilanteessa että olen eronnut ja yksinäisyydestä ikävissäni mutta en tiedä miten lähestyä siinä mielessä ketään. Tämä on oikeasti tuhoon tuomittua että saisin jotakin aikaan oikeassa elämässä. Koen olevani kiva tyyppi mutta menen solmuun aloitteen tekemisessä. :d
- Anonyymi
Kannustatko sinä naisena esiintyvä setä muita sinnikkyyteen asiassa ku asiassa vai mikä hommelson?
- Anonyymi
en tule tänne enää.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Teit siis sellaisen johtopäätöksen
- Anonyymi
Oon rakastunut ja kaipaan häntä. Mitäpä muutakaan.
- Anonyymi
Tietenkin siksi, että on ikävä.
- Anonyymi
Huokailen aina välistä elämäni rakkauden perään ja kirjoittelen tyhmiä juttuja. Kyllä se tästä vähenee hiljakseen, kun alkaa olla enemmän rohkeutta irl.
- Anonyymi
Sielunkumpparin kanssa vaihdetaan kuulumisia tätä kautta ja heitetään huulta aina välillä. Kunhan ei vaan luule, että veetuilen hänelle tai olen muuten ilkeä, koska täällä helposti voi upota siihen suohon.
- Anonyymi
Ai peehana, tää olikin miehelle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai peehana, tää olikin miehelle...
Voi ei, samaa just katoin kans
- Anonyymi
Kai sitä vähän kannattaa varoiksi paukauttaa?
- Anonyymi
Juuri niin- mies, mitä täällä tirkistelet
- Anonyymi
Bad lies bad lies, what’s you gonna do when they come for you
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517023Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414764HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982696- 1411979
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161459
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201234mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101119