Mies, miksi käyt ikävä-palstalla?

Anonyymi-ap

Ihmetyttää erittäin suuresti.

39

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos on ikävä? Eikös se ole palstan aihe?

• Anonyymi

Mut jos se mies rakastaa vain itseään ja laukee vain omalle kädelleen niin kuinka se voi ikinä löytää parempaa. Se eksä sen jo jätti. Vai onko se vaan sitä täällä kyttäämässä. Ainut paikka tavoittaa joku jos ei muuta yhteyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos se mies rakastaa vain itseään ja laukee vain omalle kädelleen niin kuinka se voi ikinä löytää parempaa. Se eksä sen jo jätti. Vai onko se vaan sitä täällä kyttäämässä. Ainut paikka tavoittaa joku jos ei muuta yhteyt?

Koita niellä katkeruutesi, jos et kelvannut ja älä päästä mielikuvitusta noin laukalle, että kuvittelet täällä jonkun tietyn tyypin kirjoittelevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita niellä katkeruutesi, jos et kelvannut ja älä päästä mielikuvitusta noin laukalle, että kuvittelet täällä jonkun tietyn tyypin kirjoittelevan.

Koitahan sinäkin palstasedän horinoiden kautta erästä yksilöä maalittava emäntä päästä yli omasta katkeruudesta. Älä kuvittele tietäväsi kenelle muka kirjoittelet tai miksi ym. Voimia tuksari.

• Anonyymi

Se on mun viimeinen pahe, kaikki muut on menny.

• Anonyymi

Sithän sulla hyvin asiat! 🩷

• Anonyymi

Jaa varsinaisesti käy millään palstalla kuhan muutoinvaan lueskelen nuita keskusteluja ihan yleisesti tieltä

• Anonyymi

Miksi itse käyt ? Olen jo pitkään tätä ihmetellyt.

• Anonyymi

Suren rakkaitani...

00

• Anonyymi

Sinä se jaksat jäljittää tätä palstaäijän tekstien tulvaa ja kuvitella määritteleväsi sillä jotain toista yksilöä

• Anonyymi

Varmaan sama syy kun sinulla

• Anonyymi
    • Anonyymi

No en ainakaan sinun takia!

• Anonyymi

Kaksi tuttua haukkuvat, matkivat, levittävät irl sanomiani asioita tänne ja mustamaalaa täällä niin tarkkailen tilannetta.

• Anonyymi

💊💊💊💊💊💊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

💊💊💊💊💊💊

Koetko sinä poju olevasi toinen näistä henkilöistä joista palstaäijä puhelee? Kovasti olet lesoillit takki auki olevasi hyvä levittämään peepuheita ja olevasi joku joukkokyttäämisen primus motor. Ristiriitainen kaveri olet🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko sinä poju olevasi toinen näistä henkilöistä joista palstaäijä puhelee? Kovasti olet lesoillit takki auki olevasi hyvä levittämään peepuheita ja olevasi joku joukkokyttäämisen primus motor. Ristiriitainen kaveri olet🤭

No mutta tämähän on ilmeisesti Vissiin niinkö yks linja vetää pirkanmaalaista pikanttia propagandaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei oo kaikki inkkarit kanootissa 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yksi airopari puuttuu. Eikä ne kaikki inkkarit muutenkaan mahdu yhteen kanoottiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä säkin luulet tietäväs ihmisten sukupuolen ja poikuudet?🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yksi airopari puuttuu. Eikä ne kaikki inkkarit muutenkaan mahdu yhteen kanoottiin.

Eikä tällä oo edes kaikki piirakat Karjalassakaan💊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun täytynee markkinoida tätä entistä paremmin sit. Alahan touhuamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sulla oo ketään kaveria kannustamassa ettei mene ihan monologiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tällä oo edes kaikki piirakat Karjalassakaan💊

Sinäkö sen rypyttäjä, eli palstasetä tiedät?

• Anonyymi

mussutan

• Anonyymi

Käyn koska olen pohjimmiltani rakkautta vailla ja edellinen mies koitti minua tyyliin vuoden ja lopulta tuli ovelta hakemaan sitten oltiinki vuosia kimpassa. Nyt olen siinä tilanteessa että olen eronnut ja yksinäisyydestä ikävissäni mutta en tiedä miten lähestyä siinä mielessä ketään. Tämä on oikeasti tuhoon tuomittua että saisin jotakin aikaan oikeassa elämässä. Koen olevani kiva tyyppi mutta menen solmuun aloitteen tekemisessä. :d

• Anonyymi

Kannustatko sinä naisena esiintyvä setä muita sinnikkyyteen asiassa ku asiassa vai mikä hommelson?

• Anonyymi

en tule tänne enää.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta.

• Anonyymi

Teit siis sellaisen johtopäätöksen

• Anonyymi

Oon rakastunut ja kaipaan häntä. Mitäpä muutakaan.

• Anonyymi

Tietenkin siksi, että on ikävä.

• Anonyymi

Huokailen aina välistä elämäni rakkauden perään ja kirjoittelen tyhmiä juttuja. Kyllä se tästä vähenee hiljakseen, kun alkaa olla enemmän rohkeutta irl.

• Anonyymi

Sielunkumpparin kanssa vaihdetaan kuulumisia tätä kautta ja heitetään huulta aina välillä. Kunhan ei vaan luule, että veetuilen hänelle tai olen muuten ilkeä, koska täällä helposti voi upota siihen suohon.

• Anonyymi

Ai peehana, tää olikin miehelle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai peehana, tää olikin miehelle...

Voi ei, samaa just katoin kans

• Anonyymi

Kai sitä vähän kannattaa varoiksi paukauttaa?

• Anonyymi

Juuri niin- mies, mitä täällä tirkistelet

• Anonyymi

Bad lies bad lies, what’s you gonna do when they come for you

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17023
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4764
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2696
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      141
      1979
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1589
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1522
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1459
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      20
      1234
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1119
    Aihe