on juuri sellainen nainen jota en haluaisi elämääni mistään hinnasta. Olisin mielummin vaikka koko elämäni yksin. Hän on juuri se pinnallinen nirppanokkainen materialisti joka lähtee heti jos rahat loppuu. Eli ei ole rakkautta vaan prostituutioon verrattava hyötymissuhde joka perustuu rahaan. Näitä on paljon ja luojan kiitos minun ei tarvitse heidän kanssaan olla. En voisi ikinä kuvitella että olisin naisen kanssa joka kiinnostuisi minusta auton tai rahojen yms takia. Ne ei koskaan ole aitoja suhteita. Esitän aina köyhempää mitä olen ja näin varmistan että saan aidon tyypin en mitään Sukarin horoa.
Topi Sukarin vaimo
Anonyymi-ap
2
102
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se ole parasta että Topi tykkää.
- Anonyymi
Ei edes minkään näköinen vaikka rahaa on laittaa itseensä , typerän näköinen suttura.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135143
- 664973
- 904054
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603128- 432751
- 152277
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️451837- 381720
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598