Voiko toivoa toivomusten pankista et nyt olisi se hetki tulossa irl?
Miten on mussu
25
370
Vastaukset
- Anonyymi
S-pankki?
- Anonyymi
Yxi S eli mä en kutsu ketään mussuksi 😅
Tälleen selvennyksen vuoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yxi S eli mä en kutsu ketään mussuksi 😅
Tälleen selvennyksen vuoksi.Okei😅😆😃😃😃ha ha tosi hauska juttu. Mitä viä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei😅😆😃😃😃ha ha tosi hauska juttu. Mitä viä
Minusta toi voi olla lempinimi jollekin musajutulle? Musa-mussu/ mussa-mussakka- akka? Mussukko-musso- musson- susson, ehkä jotain hyvääkin? Oletusta vain? Sanoja joilla voi olla monenlaisia merkityksiä?
- Anonyymi
Vai peräti haarakonttorista käsin?
- Anonyymi
Ääääs pankki
- Anonyymi
Liittyks tämä palstasedän promoamaan market-aasiakkuuteen? Ristus sitäkin teatteria
- Anonyymi
Voi kunpa oiski...🥰😘🤗😍
- Anonyymi
Ihanista ihanin 👩🍒🍒🍒🍒🍒🍒🥰🍆💦
- Anonyymi
Ai tällä viikolla?
- Anonyymi
Oikea tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea tietää
Onnea teille 🥰
- Anonyymi
Sopii 👍
- Anonyymi
Aloittaja n vai m?
- Anonyymi
Anonyymi kysyy anonyymeiltä.
- Anonyymi
Murukin haluaisi sen hetken. Nyyh!
Mäkin keitin eilen perunoita, porkkanoita ja tein puunuijalla niistä mussua. Ja tuli hyvä mussu. Kun osais vielä tehä mureketta siihen, niin ois hyvä, ettei vaan laihdu ja laihdu. Alta 60 kg, niin aika heikko olo jo. Ei pelkällä mussulla liho, enkä tee mussua kun kerran viikossa.
- Anonyymi
Gubbella on toivomusten pankki🤣
- Anonyymi
Ehkäpä☺️
- Anonyymi
Tussu
- Anonyymi
Tuo mussu on niin luotaantyöntävä ilmaisu 🤮
- Anonyymi
Kyllähän voisi vähän mussutella, jos ei nyt niin pahasti olisi tilanteet kussu. Tosin niin kauan kun on elämää, voi myös nussutella.
- Anonyymi
Sinä tuskin vaikuttas että on sulla realiteetit ainakin hukassa empä ny ihan äkkiä keksi ketään joka mua ainakaan mussuksi sanois tykänny siitäkään kun oma mummi jokusen kerran sano mummin mussukaksi
- Anonyymi
Voi toivoa. Kuka tietää vaikka nukuttais samassa sängyssä nopeammin kun tiedetäänkään
- Anonyymi
Sitä odotellessa. Terkuin M- mussu (n)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522601
- 1971870
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91331- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901