Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Anonyymi-ap

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan

98

1393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkin

• Anonyymi

Itsekin olen joskus luullut näin, että sanaton viestintä, jossa paljon kohtaamisia voisi sitä tarkoittaa? Ja et toinen hakeutuu/ suosii paikkoihin, jossa kohtaamiset todennäköisiä? Totuus vaan voi olla toinen? Aika voi myös olla haittatekijä.

Temperamenttinen, herkkä, jolla taipumusta myös uhriutumiseen, kun asiat eivät mene/ etene hänen tahtojensa mukaan voikin muuttaa mieltään, kun asiat eivät etene? Hän menettää hyvän itsessään, kun kokee, että toinen vaikeuttaa olemassa olollaan hänen kokemuksiaan muista miehistä?

Aktivoituu kostamaan kärsimänsä vatvomisen ja flirttailee kanssasi ja siten houkuttelee sinut ansaan, jossa pääsee syyttämään sinua vainoamisesta, kun osoitat uteliaisuutta häntä kohtaan. Mielikuvasi toisesta voi olla liian myönteinen ja siten harhaanjohtava. Älkää synnyttäkö toivoa liikaa, vaan ottakaa kontaktia puhumalla asioista.

Hänen kokemansa haitta kaikelle on mielikuvissa (menneet kokemukset miehistä), jotka kokee itselleen haitaksi ja siten voit olla syyllinen hänen henkisen minän kehitykselle haittatekijänä? Tällainen on mahdollista tänä päivänä, vaikka, ette olisi yhtään aggressiivista kohtaamista kokeneet yhdessä tai uhkaa ja pelottelua.

Tämä vain tiedoksi, että puhukaa toisillenne, älkää roikkuko unelmissanne ja toivoko sitä parempaa hetkeä, jossa puhuminen voisi olla helpompaa. Jännittäminen on ihan normaalia silloin, kun tunteet ovat läsnä vahvana. Kannattaako tällaista sanatonta viestintää ylläpitää kuinka pitkään? Ei kannata, on mun mielipide. Halu ymmärtää tai väärin ymmärtää, sillä on merkitystä.

Onko toinen oikea sinulle, sen selvität parhaiten vaihtamalla mielipiteitä ja ajatuksia toisen kanssa. Erehtymisen vaara voi olla suuri jos kaikki perustuu vain olettamuksiin. Uhriutuvia naisia on markkinoilla paljon, traumat ja ikävät kokemukset menneisyydessä ruokkii halua kostaa toiselle, jos pelko epäonnistua toisen kanssa kasvaa ajan myötä?

Hyvä uskoisuus ja hyväntahtoisuus eivät pelasta aina, jos näkemyksenne ovat toisistanne liian erilaisia. On naisia, joilla on haluja riidellä ja sellaiset naiset voivat jopa hakea tilanteissa vastakkain asettelua ja silloin ikävät kokemukset ovat mahdollisia, vaikka olisit kuinka syytön toisen pahaan mieleen. Koston haluinen on säälimätön ja raukkamainen. Mielikuva on heille helppo synnyttää.

Teoilla ei ole silloin suurta merkitystä vaan toisen synnyttämillä mielikuvilla sinusta (harhakuvitelmilla). Toisen tunteilla ei kannata leikkiä, pahimmillaan olet itse syytettynä vainoamisesta, varsinkin jos toisella on ollut aiempia kokemuksia tulla hyväksikäytetyksi (prinsessana, unelmien prinssiä jahdatessa). Näiden asioiden kanssa ei kannata leikkiä.

• Anonyymi

Jollain tasolla... Ja vielä kai? Kehtaat epäillä edes.

• Anonyymi

Ei ollut minulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minulta.

Miksi hoet tällaista tähän palstaäijän monologiin, luuletko tämän olevan joku muu ehkäpä?🥱

• Anonyymi

Jollain tasolla kai ??????

• Anonyymi

Ei ollut minulta tämäkään.

• Anonyymi

Kyllä joo ja just näin.

• Anonyymi

• Anonyymi

tykkään mä susta tykkään.. ei siitä pääse minnekkään. en lähe tietääkseni varattua miestä härnäämään. ja kukapa mua haluis enää. kyllä se siitä sitten

• Anonyymi

Tietääkseni varattua? Otapa kuule likka selvää 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkseni varattua? Otapa kuule likka selvää 🤔

Eiköhän tämä sinun ns selvän ottaminen näitä palstaäijän tekstejä konsumoimalla oo jo nähty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tämä sinun ns selvän ottaminen näitä palstaäijän tekstejä konsumoimalla oo jo nähty

Siinä voisit keksiä itsellesi parempaa tekemistä kuin jankuttaa muiden tekstien väliin omia aivopierujasi. Ei sinusta mitään psykologia koskaan tule!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä voisit keksiä itsellesi parempaa tekemistä kuin jankuttaa muiden tekstien väliin omia aivopierujasi. Ei sinusta mitään psykologia koskaan tule!

Tulee kuule tällainen arkielämän psykologi nimenomaan suvereenisti ja itseoikeutetusti anonyymeja kirjoittajia ”anaalisoiden”. Otan muista mallia vaan täällä

• Anonyymi

MIKÄ on kestänyt?!

• Anonyymi

Tykätään me, mutta tämä on kyllä kummallisinta tykkäämistä ikinä ☺️

• Anonyymi

Tästä varmaan samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä varmaan samaa mieltä

Oon täysin samaa mieltä

• Anonyymi

🤭😂❤️🤩😚😚😚😚💋

• Anonyymi

Muistan silloin aikanaan mun olis tehnyt hieroa kakkua hänen naamaan. Tosi hellästi olisin tehnyt sen, mutta silti se ärsyyntymisen määrä oli sitä luokkaa. Ah, olisin todella pyöritellyt sitä kakkua hänen nenään 😊 ui ui, se olis ollut mukavaa 😁

• Anonyymi

Mä oon miettnyt kans kakku leikkejä!

• Anonyymi

Mitä nyt yhdestä hoitajista on väliä... Työtään vaan teki...😵‍💫😑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon miettnyt kans kakku leikkejä!

🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä nyt yhdestä hoitajista on väliä... Työtään vaan teki...😵‍💫😑

Hoitaja ei kuulu tähän mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitaja ei kuulu tähän mitenkään.

Ei guben elämässä muita naisia pyöri kun noita hoitajia siis mielenterveyshoitajia…😵‍💫. No tuolla Guben omassa mielikuvitusmaailmassa varmaan toki vaikka mitä naisia…😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei guben elämässä muita naisia pyöri kun noita hoitajia siis mielenterveyshoitajia…😵‍💫. No tuolla Guben omassa mielikuvitusmaailmassa varmaan toki vaikka mitä naisia…😆

Sivusra: aika koomillinen kommentti kun tietää millaisessa mielikuvitusmaailmassa gubbeluulija asuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusra: aika koomillinen kommentti kun tietää millaisessa mielikuvitusmaailmassa gubbeluulija asuu.

Onko tullut sinulle koskaan mieleen että tuolla vanhalla ukolla ne vasta onkin mielikuvitusmaailmat valloillaan naisista. Ei taida olla mitään irl naisia jotka olis kiinnostuneita mutta täällähän sitä saa kommentteja heitellä kaikenlaisia joista voi sitten ammentaa harhoillensa lisää vahvistusta. Se on kyllä melkoisen säälittävää elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tullut sinulle koskaan mieleen että tuolla vanhalla ukolla ne vasta onkin mielikuvitusmaailmat valloillaan naisista. Ei taida olla mitään irl naisia jotka olis kiinnostuneita mutta täällähän sitä saa kommentteja heitellä kaikenlaisia joista voi sitten ammentaa harhoillensa lisää vahvistusta. Se on kyllä melkoisen säälittävää elämää.

Olen tästä täysin samaa mieltä, mutta epäilen tämän gubbeluulemisesta jurnuttavan olevan gubbe itse. Tai joku muu jonka elämä on kiinni tavalla tai toisella sen naisteattereista, mistä näistä himmelistä voi tietää

• Anonyymi

En mä tätä uskalla omia. Tai mitään muutakaan täältä palstalta. Välillä on ihan hyviä keskusteluja täällä saanut käydä. Sillain ihan sivistävästikin jopa. Itse haaveissani haluaisin, että hänen kaipauksensa olisi yhtä suurta ja odottaa vain sopivaa ajankohtaa. Sitten taas rysähdän maanpinnalle ja vähän niin kuin pää edellä ja sattuu paljon. Sitten vaan totean että se oli siellä jossain menneisyydessä. Ei sitä ole enää. Nyt on nyt. Haluan päästää irti.

• Anonyymi

❤️
        ❤️

• Anonyymi

Niin...miks tää meni näin

• Anonyymi

Rakastan sinua...

• Anonyymi

Taidetaan olla jo ohi sen tykkäämisen, sehän olisi jo haihtunut..

• Anonyymi

No niin olisi mennyt. ❤️

• Anonyymi

Tykkään enemmän kuin hän. Ystävää en ole hakemassa ja olit varattu.

• Anonyymi

🤏😆

✋ 🫲
      💞

• Anonyymi

Nyt ei kyl aukene...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei kyl aukene...

Noi alemmat kädet oli paljon kauempana toisistaan ja ei ollut ihan vastapari, niin noin sitten. Eli käsien leveydeltä tykkäystä, suomeksi paljon.
        Selkiskö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noi alemmat kädet oli paljon kauempana toisistaan ja ei ollut ihan vastapari, niin noin sitten. Eli käsien leveydeltä tykkäystä, suomeksi paljon.
        Selkiskö?

No nyt selkis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei kyl aukene...

Aitko taas tänäänkin ravata nämä kaikki palstasedän itselleen kirjoittamat vastaukset ja ”anaalisoida” niitä? TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkiskö?

🫸🫷
        Näinkö? 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🫸🫷
        Näinkö? 😆

No nii just 🤣 hyvin mä vedän 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nii just 🤣 hyvin mä vedän 👍

No niin vedät kyl ja mä kans👍😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aitko taas tänäänkin ravata nämä kaikki palstasedän itselleen kirjoittamat vastaukset ja ”anaalisoida” niitä? TT

Ehkäpä🤣😂

• Anonyymi

Niin, varmaan jollain tasolla tykätään toisistamme edelleen, vaikka ei olla nähty. Olisi kiva kuulla, mitä sinulle kuuluu ja oletko elämääsi tyytyväinen.

• Anonyymi

Ssma juttu

• Anonyymi

Kuinka kauan kun ollaan nähty ? Ootko mies?

• Anonyymi

En omi yhtäkään tykkäämis tai rakastamisviestiä, on meillä ihan yksipuolista tämä touhu.
      Voi Mies huokaista helpotuksesta 🙂

• Anonyymi

Olet sinä naisia esittävä tykkäys- ja kaipaamistodellisuudessa elävä äijä sitten aikamoinen juustokuutio

• Anonyymi

Tykkääminen liian laimea sana. Enemmän kuin tykkään.. ❤️🤗🤩

• Anonyymi

Kuin myös. T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös. T

😘💖🤗

• Anonyymi

Tässä kun mietin taas että toipumiseen menee sen pari viikkoa näkemisestä. Niin kertooko tuo siitä, etten ole ihan terve päästäni? Vai kertooko siitä, että olen herkkä ja tunnen vahvasti, enkä mahda sille yhtään mitään? Vai voiko nuo kaksi esimerkkiä liittyä vielä toisiinsa? Mutta tällainen mä nyt vaan olen. Enkä tarkoituksella alunperin erakoitunut kaikesta, vaan mun oli pakko tehdä se oman jaksamisen takia. Yht'äkkiä ei lenneltykään tuolla enää, kaikki jäi. Uudet kaverit ei kaikki ollut kivoja. Oli monenlaista hämärää joukossa.

• Anonyymi

No sehän on jo sitten kovin räyhäkkä tulkinta, palstasetä

• Anonyymi

Yks rakas nainen. En ole vieläkään unohtanut sinua. m>n

• Anonyymi

❤️

n>m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️

n>m

❤️❤️

• Anonyymi

Moni asia on kestäny pitkään, kuten ummetustaipumus.

• Anonyymi

Jaa sinusta ja hänestä en tiedä eikä kuuluu mulle jostain syystä välitän kai liikaa ettei itseään satuta mu en mä siltikään tee muuta kun varotan itse se olen minäkin päättäny mitenkä olen elämäni eläny mitä enemmän äiti pienenä kielsi sitä suuremmalla uhmalla tein sen mitä kiellettiin empä tie montaan jotka niin ois tehny koska mulla oli varma tieto että selkää saan jos en tottele

• Anonyymi

Kyllä se minustakin on.
      Se on enemmän kuin tykkääminen, tiettyä miestä kohtaan kun on niin kauan kestänyt ja vahvistunut.
      Onko kohdallasi kuinka kauan?

• Anonyymi

17 vuotta ja se on pitkä aika kaivata

• Anonyymi

Muutaman kuukauden tai ehkä enemmänkin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutaman kuukauden tai ehkä enemmänkin..

6 kuukautta päälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

6 kuukautta päälle

Täsmää minuunkin.. 😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

17 vuotta ja se on pitkä aika kaivata

On pitkä aika, mieleeni tuli tuosta eräs mies.
        Voin sanoa että juteltu ollaan ja katseet kohtasivat. Olosuhteitten vuoksi oli pakko vain jättää sivuun.
        Silti sellaista ei unohdu ikinä. Yhä miettii onko onnellinen ja entä jos… eli sekin oli 17v sitten.

Satunnaisesti nähty kyllä sen jälkeen ja ollut vaikea katsoa suoraan, koska se olisi silloin liimautunut ja vaikeampaa sieltä lähteä.

• Anonyymi

Kyllä. Mut ei tarpeeksi, jotta uskallettaisiin.

• Anonyymi

M ainakin tykkään hänestä monellakin tasolla. Huonosti pystyn sen näyttämään, mutta hän varmaan tietää miksi on ollut vähän vaikea osoittaa.
      Enkä ole varattu, ennen kuin joku sitä alkaa huutelemaan.

• Anonyymi

Piti olla mä, vaikka olenkin myös M.

• Anonyymi

Olen 17 v. kaivannut häntä. 🩷 Tapailimme ja emme varsinaisesti seurustelleet.
      n ->m

• Anonyymi

Nyt osui ja upposi.. mulla sama homma. Oot mun kaksoisliekkini ja kohta saamme toisemme. Vihdoinkin. Johan sitä on odotettu..❤️🔥+🔥=🔥

• Anonyymi

En ole samaa mieltä. Minun tykkäämiseni loppuvat helposti, jos mitään todellista ei tapahdu. Omasta puolesta voin sanoa, että se kaikki tuntui vain sellaiselta leikiltä, mistä en ymmärtänyt juuri mitään!

• Anonyymi

Tykkään poskettomasti miehestä, jonka tapasin viimeksi v. 2013.

• Anonyymi

Jollain ehkä joo. Tykkään muistoista ja omasta mielikuvastani. Oikeasti oot karmea ja ilkeä kiusaaja nykyään ja en pidä. Oon hyvä tahtoinen ihminen en olisi kanssasi missään tekemisissä.

• Anonyymi

Mä en voi puhua kuin omasta puolestani, niin kuin et sinäkään, ei ole "meitä".

• Anonyymi

Minä ainakin. Eihän sen tarvitse olla molemminpuolista ymmärrän toki.
      Ystävälliset välit ja se että pystymme puhumaan asioista pintaa syvemmältä kertoo jo paljon keskinäisestä luottamuksesta ja ymmärryksestä.
      Ilman turhia odotuksia ja painetta yrittää olla tietynlainen tullakseen hyväksytyksi sellaisena kuin on, sopii meille.

• Anonyymi

sitä en tiedä kuka oot, mutta eräästä pidän tosi paljon. Sait toisen osuman, iski taas päähän, en erottanut kuka, mutta lisänä joku ämmä kristallipallon kanssa, sait osuman tuohon kristalliin ja tuohon kivun lähettäjään ja pään koskijaan, kunnon tujaus oli. Loppu heti

• Anonyymi

en tiedä muistatko, tällä jolla oli pilli suussa oli mustat pitkät hiukset ja hoikka kroppa. En erottanut oliko nainen vai mies, et löynyt kuin irrottamaan otteen ja pysäytit, imun, en saa yhteyttä jäikö henkiin. Mieleeni tulee näitä pitkälettien porukka, tai Sussu vai ovatko samaa, tai siten mielleyhtymä on sivuasti tai suoraan intiaani.

• Anonyymi

tietävät kyllä ketä ovat, tänne laitettu, lähettäkööt apua niin jäävät henkiin.

• Anonyymi

Usein siellä taustalla on arka sydän ja uskallus heittäytyä rakkauden vietäväksi, mutta kyllä se kesto kertoo oman koruttoman totuuden. Kesä saattaisi tuoda helpotuksen oikealla tavalla, läheisyys vajeeseen.

https://www.youtube.com/watch?v=ejkoomjUUM8

• Anonyymi

Tai jotain inhonsekaista uteliaisuutta, sitä sen tapaista kun ei joskus vaan pysty kääntämään katsetta jostain onnettomuudesta.

• Anonyymi

Haluaisin niin sinut lähelleni. Voisit pöräyttää pumpat naamalleni.

• Anonyymi

Mikähän ”tämä” on kestänyt kauan. Jos Irl:ssä ei oo mitään ja palstailu ei nyt oo kyllä yhtään mitään. Vai kenen kanssa täällä kuvittelet viestitteleväsi prinsessojen vai keijukaisten. Molemmat kuuluu satuihin ja olis hyvä jos sinäkin tajuaisit eron irl ja palstailun kenen tahansa kanssa.

• Anonyymi

Et tykkää musta yhtään. Pidä se ruma vaimos

• Anonyymi

Välillä asiat menee näinkin päin. Se on tilastollista, mutta varmasti harmillista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välillä asiat menee näinkin päin. Se on tilastollista, mutta varmasti harmillista.

kuka nyt puolisoaan jättäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuka nyt puolisoaan jättäisi

Sitäkö toivot? Että jättäisin?

• Anonyymi

Yks katse ja mielessä oot.

• Anonyymi

Sama 😍 varsinkin sellanen pehmeä katse.

• Anonyymi

Ihan varppina tykkäsin sinusta.
      En vaan enää jaksa mitään ylimääräistä omassa yksinäisessä elämässäni.

• Anonyymi

Ei kukaan jaksa sitä iänikuista selitystä ei mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan jaksa sitä iänikuista selitystä ei mistään.

Niinpä. Mikähän se iänikuinen selitys oikein on?

• Anonyymi

Ihastun oravaakin että...

• Anonyymi

Voi kurre parkaa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kurre parkaa 🤣

Kurre on saanu hyvää palvelua.

• Anonyymi

kaikki on ohi mies..
      Älä muistele pahalla!
      Naiselta

• Anonyymi

Mä en ymmärrä näistä tunteistani enään yhtään mitään. Tuntuu että yhtä kaaosta kaikki. Sattuu sieluun nämä tunteet. Tämä rakkaus. Oon niin solmuun mennyt ja oon hukannut itseni samalla. Voi kun vois jutella sun kanssa edes. Oot mun kaksoisliekkirakkaus 🪽🔥

• Anonyymi

mikset vois jutella?

• Anonyymi

Siis mikä on kestänyt pitkään? Sinun itse keksimäsi vuoropuhelut jonkun mielikuvitus naisen kanssa eikä irl ole yhtikäs mitään? Et ole millään tavalla sellainen joka kiinnostais. Olet vanha sairas ukko. Yrittäppäs gubbe se jo tajuta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      33
      1365
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1361
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1309
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      316
      1077
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe