Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita!
Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
Tarkkanäköisyys
95
1109
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin
- Anonyymi
Silmäpussitkin
- Anonyymi
Pettämisen, nälvimisen, kylmyyden ja sitä rataa.
- AnonyymiUUSI
Menis vaik niinq roskiin sit vai mikä onkelma
- Anonyymi
Ootko huomannu mun ihastumisen? 🤣
- Anonyymi
En huomannut ☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huomannut ☹️
Et oo sit kovin tarkkanäköinen 🤔
- Anonyymi
Miehet on todella huonoja peittämään sitä, kun näkevät jotain ihastuttavaa. Silmistä tulee typertyneen, pohjattoman näköiset ja niissä on tietynlainen kiilto. Myös koko olemus muuttuu kuin hidastetuksi. Osalla juuttuu puhe, eikä mitään tule ulos. Ei pysty olee huomaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on todella huonoja peittämään sitä, kun näkevät jotain ihastuttavaa. Silmistä tulee typertyneen, pohjattoman näköiset ja niissä on tietynlainen kiilto. Myös koko olemus muuttuu kuin hidastetuksi. Osalla juuttuu puhe, eikä mitään tule ulos. Ei pysty olee huomaamatta.
Ihastumisen voi peittää halutessaan, mutta rakastumista ei pysty peittämään, se näkyy katseesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastumisen voi peittää halutessaan, mutta rakastumista ei pysty peittämään, se näkyy katseesta.
Tämä on niin tosi kuin olla voi.
- Anonyymi
Työtön espoolainen siellä paskoo joka langan täyteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saalistavilla rasvasimmilla se kiilto on voimakasta myös silmissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saalistavilla rasvasimmilla se kiilto on voimakasta myös silmissä.
Mää en tykkää semmosesta pervosta irvistyksestä jos jollain on joku mirage get the f off of my lawn when you can
- Anonyymi
Joo olen huomannut. Riennät aina toteuttamaan toiveeni ennen kuin kerron niistä.
- Anonyymi
Mä luulen että tämä kultakimpale puhuu sisäisistä asioista
- Anonyymi
Teit yllättävän oikean analyysin luonteestani lyhyen tuttavuuden jälkeen. Tai hän siis teki.
- Anonyymi
Älykäs tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykäs tekee.
Kysyin että arvaa mitkä on mun luonteen peruspilarit ja hän luetteli ihan oikein. Täytyy sanoa että hämmästyin. Oli kuitenkin tunnettu vasta kaksi kuukautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin että arvaa mitkä on mun luonteen peruspilarit ja hän luetteli ihan oikein. Täytyy sanoa että hämmästyin. Oli kuitenkin tunnettu vasta kaksi kuukautta.
Ihan mahdollista jos on elämänkokemusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mahdollista jos on elämänkokemusta.
Paitsi ehkä tukareilla?
- Anonyymi
Intuitio
- Anonyymi
Oon huomannut ja tiesin. Mäkin oon oppinut sen
- Anonyymi
Oon hyvä piru, jess
- AnonyymiUUSI
Tarinoiden kertojako?
- Anonyymi
Niin minäkin, luen kaikki sun mikroilmeet
- Anonyymi
Hyvä, jos niin, koska oon aika jäässä 🤣 ehkä niistä sitten näkyy niitä oikeitakin fiiliksiä.
- AnonyymiUUSI
Minä kans tuijotan ja luen, enkä peräänny
- Anonyymi
Sama, vähän liiankin hyvä
- Anonyymi
Älkää luottako liikaa arviointikykyynne. Jotkut ovat huippunäyttelijöitä. Esimerkiksi osa narsisteista voi vetää ihan terveen roolia pitkäänkin tarvittaessa.
- Anonyymi
Sairaat ihmiset yrittävät peittää sairautensa, oli se sitten fyysistä tai psyykkistä. Monelle häpeä.
- Anonyymi
Narsissi mies menee itse hierojalle ja nainen hoitaa lapsia kotona kipeänä. Niin se menee. Ei enää koskaan. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaat ihmiset yrittävät peittää sairautensa, oli se sitten fyysistä tai psyykkistä. Monelle häpeä.
Narsistien peittelyyn on yleensä syynä uuden uhrin etsiminen tai fasaadin ylläpito tietämättömälle hyödyllisille henkilöille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistien peittelyyn on yleensä syynä uuden uhrin etsiminen tai fasaadin ylläpito tietämättömälle hyödyllisille henkilöille.
Se onkin ihan eri asia, kuin.nuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsissi mies menee itse hierojalle ja nainen hoitaa lapsia kotona kipeänä. Niin se menee. Ei enää koskaan. Sivusta
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Narsissi mesoaa kumppanille miksi tuo lapsi huutaa yöllä. Kääntää kylkeä ja laittaa kuulosuojaimet. Hyödyttömiä siis monessakin mielessä. Eikä koskaan ittessä pienintäkään vikaa. Mut se on kun empatiakyky uupuu kokonaan. Alusta asti oppii pärjäämään yksin kun toinen on mikä on eli nolla. Elikä siksi tämä äpärien suunsoitto ei paljoa paina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsissi mesoaa kumppanille miksi tuo lapsi huutaa yöllä. Kääntää kylkeä ja laittaa kuulosuojaimet. Hyödyttömiä siis monessakin mielessä. Eikä koskaan ittessä pienintäkään vikaa. Mut se on kun empatiakyky uupuu kokonaan. Alusta asti oppii pärjäämään yksin kun toinen on mikä on eli nolla. Elikä siksi tämä äpärien suunsoitto ei paljoa paina
Jos se lapsi on nähnyt vaikka pahaa unta tai vaippa pitää vaihtaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Sä olet palstasedälle naureskeleva naikkonen naurettava luantokappale. TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet palstasedälle naureskeleva naikkonen naurettava luantokappale. TT
Luulisi jopa niiden muidenkin näkevän kuinka alhaiseksi Pispalan prinsessan touhu on mennyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi jopa niiden muidenkin näkevän kuinka alhaiseksi Pispalan prinsessan touhu on mennyt
Aivotonta naureskelua sheimaamisHarjoissa kaikelle perheväkivallasta in*sestiin🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen sen ajatellut olevan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen sen ajatellut olevan!
Niin luulis, mutta kaksinaismoralismi kukkii usein. Ehkä tällaiset ihmiset osaa jotenkin ontua itsensä näyttämään uhrilta tms, eVVk. Esim väittää itse olevansa kiusattu sun muuta, vaikka ihan vaan pienten korjausten takia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos se lapsi on nähnyt vaikka pahaa unta tai vaippa pitää vaihtaa?
Olet selvästi huomaavainen ajattelija..👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin ihan eri asia, kuin.nuo.
Niin että mieluummin pommittaa yhtä ja samaa targettia vuosikymmenen? Siitä olis jo aikaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin että mieluummin pommittaa yhtä ja samaa targettia vuosikymmenen? Siitä olis jo aikaa
Anna mul vielä pari päivää sano ruinaajat
- Anonyymi
Varmaankin näin.
- Anonyymi
Minä taas opetan sitä muille jo nykyään☺️
- AnonyymiUUSI
They see me rollin they hatin’
- Anonyymi
Narsismin voi havaita ulkoisen korostamisesta. Narsistin elämä pyörii rahan, maineen ja ulkonäön ympärillä, koska mitään sisäistä ei ole olemassa. On vain olematon itsetunto, jota on jatkuvasti pönkitettävä muiden kustannuksella. Narsistit sopivat yhteen toisten narsistien ja sosiopaattien kanssa. Myös psykopaatti voi tavallaan sopia narsistin kumppaniksi, mutta psykopaatti alistaa narsistin koska ei ole haavoittuva, kuten narsisti on. Narsistit eivät sovellu tavallisen terveen ihmisen kumppaniksi. Narsistin valitettavasti tunnistaa yleensä vasta siinä vaiheessa kun on ns. liian myöhäistä.
- AnonyymiUUSI
Esim isoja korvakoruja tai muita käätyjä? Heh
- Anonyymi
Narsisti: Minulla on mahtava idea!
Psykopaatti: Saatko useinkin mahtavia ideoita?
Narsisti: Jatkuvasti! Kaikki pitävät ideoitani mahtavina ja saan niistä aina paljon rahaa.
Psykopaatti: Vaikutat todella älykkäältä, kerro tarkemmin ideoistasi ja voimme kehittää niitä yhdessä (voin pyörittää tuota kahjoa miten haluan mielistelemällä).- AnonyymiUUSI
Vau, olipa sniikki toi loppukaneetti hihi
- Anonyymi
Tarkka-ampujalla pitää olla silmä kunnoaa jos ammuaskwlwwkin toisia sotilaita talojen katoilta laskuvarjojääkäreitä tappaa
- AnonyymiUUSI
Nii esim Afganistanissa ampuivat vahingossa omia rauhanturvaajat aikoinaan, jonnet ei varmaan ehkä niinkö muista
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
joopah minähänlainen peli olisiko jokuin tetris, tai seksimus, Hullux- pwlin nimi Halox...
Seksimus pelinnimeksin iimpä, MulkuX... joo en tiedä pippwlirönX- AnonyymiUUSI
Kerro millä kaikilla tavoilla pippelillä voi pelata?
- Anonyymi
Diktaattorit on narsisteja. Kuinka moni presidentti?
Niitä on ihan liikaa nykyisin, esim T, P, E, K, O jne.... Näitä riittää ja loppua tuskin näkyy tulevaisuudessakaan.- AnonyymiUUSI
En tunne, mut varmaa kuspäitä tai jotain ku kerran näi kerrot
- Anonyymi
jollekin, kiitos. sait kunnon osuman sinne, helpotti heti. joku pilli sillä oli, (ei lapsi) ja typerynyt ilme. otti muuten semmoisen tällin 😜
- Anonyymi
Mitäs siinä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs siinä tapahtui?
Mitäs joikailtavaa sinä taas haet täällä näistä palstaäijän höpötyksistä? Näkyy läpi aloituksen teemaa myätäillen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs joikailtavaa sinä taas haet täällä näistä palstaäijän höpötyksistä? Näkyy läpi aloituksen teemaa myätäillen
Ihanaa päivää sulle. Toivottavasti pääset yli hankalista pohdinnoistasi...pusi pusi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää metodi on muute kopsattu meitilt palstasedän johdattelun suhteen. Hommoillaan vaa🧐joo no hyvä jos joku anturi virittyi
- Anonyymi
Miten voin selvitä jos joudun narsistin uhriksi?
- Anonyymi
Katkaise välit totaalisesti HETI kun tajuat olevasi tekemisissä narsistin kanssa. Hakeudu traumaterapiaan. Mikäli et ole lapsuudessa traumatisoitunut, saatat kuntoutua entisellesi terapian avulla. Jos olet traumatisoitunut ennestään, tie on paljon vaikeampi ja pidempi, mutta saat kuitenkin terapiasta hyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkaise välit totaalisesti HETI kun tajuat olevasi tekemisissä narsistin kanssa. Hakeudu traumaterapiaan. Mikäli et ole lapsuudessa traumatisoitunut, saatat kuntoutua entisellesi terapian avulla. Jos olet traumatisoitunut ennestään, tie on paljon vaikeampi ja pidempi, mutta saat kuitenkin terapiasta hyötyä.
Kerro ihmeessä mitä hyötyä siitä terapiasta on muille kuin terapeuteille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä mitä hyötyä siitä terapiasta on muille kuin terapeuteille?
Terapia on on yksi tapa parantua esimerkiksi psyykkisistä traumoista. Terapiaprosesseja on erilaisia, jos aihe kiinnostaa niin kannattaa etsiä tietoa, sitä on hyvin saatavilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terapia on on yksi tapa parantua esimerkiksi psyykkisistä traumoista. Terapiaprosesseja on erilaisia, jos aihe kiinnostaa niin kannattaa etsiä tietoa, sitä on hyvin saatavilla.
Miksi hakisin tietoa kun tiedän jo vastauksen kokemuksesta? Psykiatria ei ole muuta kuin pas*anjauhantaa ja ajanpelaamista. Niillä kyllä aikaa riittää siinä missä muut tekee kaikki oikeat työt ja kärsii traumoista. Jos niillä olisi parantamispakko tai ei palkkaa makseta niin äkkiä huomattaisiin että täysin turha ammattikunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä traumatisoitunut keski-ikäinen hoitsu jakelee toisille neuvoja, kun itse on vaan autisti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hakisin tietoa kun tiedän jo vastauksen kokemuksesta? Psykiatria ei ole muuta kuin pas*anjauhantaa ja ajanpelaamista. Niillä kyllä aikaa riittää siinä missä muut tekee kaikki oikeat työt ja kärsii traumoista. Jos niillä olisi parantamispakko tai ei palkkaa makseta niin äkkiä huomattaisiin että täysin turha ammattikunta.
No hyvä jos ette aikapeliä kuiten pelannu
- Anonyymi
Minä tunnen yhden joka omasta mielestään tietää asioita. Väärin ne yleensä menee mutta kova tarve selitellä muille.
- Anonyymi
Se voi olla, että selitykset loppuu ku seinään jossain vaiheessa. Esim patologiset valehtelijat tuntuu aidosti kokevan jokaiseen asiaan löytyvän pakotien. Ajatus vain ihan yleisellä tasolla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla, että selitykset loppuu ku seinään jossain vaiheessa. Esim patologiset valehtelijat tuntuu aidosti kokevan jokaiseen asiaan löytyvän pakotien. Ajatus vain ihan yleisellä tasolla
Kärpäsestä härkänen esim tsoukista
- Anonyymi
et muuten usko, sisälle tuli yli 5 cm ampiainen jonka minä tapoin. sitten kaatui eräs pöytä mitä ovat himoinneet, onneksi vähän meni rikki. tai horjahdin siihen 🙂 eivät varmaan hetkeen seuraa ha vie 😘🤫😜
- AnonyymiUUSI
Hyönteisen ainakin pystyt surmaamaan, palstasetä? Palkka-armeijaa varmaan mietit?
- Anonyymi
saamassani kuvassa sen ämmän kristallipallo räjähti 😘
- AnonyymiUUSI
Sää et vissii tykkää tietäjistä?
- Anonyymi
mitä enemmän ne hakkaavat ilman syytä ihmisiä tai että muut saisivat ja tekevät kiusaa, sitä mukaan he saavat huonoutta elämäänsä, tähän ja seuraaviin. olisi vaan kannattanut lopettaa se "joukkohakkaaminen"ja "uhraaminen". tietojen väkisin revintä ja niidenkin tulkinnat väärin, ja valehtelu päälle. toivottavasti elämä tuo sitä samaa teille mitä ootte tehnyt ja ollut mukana tekemässä.
- AnonyymiUUSI
” tietojen väkisin revintä ja niidenkin tulkinnat väärin, ja valehtelu päälle. ” Sehä ois kyl palstasetä aika dystooppista
- Anonyymi
Toki aika ajoin osut kuin osutkin oikeaan. Mutta minä, minä taasen olen pitänyt itseäni sinä salaperäisenä joka ihastuttaa kuin kuu lainavaloisella loistollaan. Saaden ympärillään olevat kyseenalaistamaan itsensä.
- AnonyymiUUSI
” Saaden ympärillään olevat kyseenalaistamaan itsensä.” Sehä voisi olla jopa itsetuhoista
- Anonyymi
Kun on tämä nähdyksi tulemisen tarve niin yritän kyllä parhaani mukaan tietyissä asioissa ollakin melko yksiselitteinen. Ja tiedostan myös sen miten olen sekoitus aitoja piirteitä ja omaksuttuja selviytymistapoja, jotka eivät heijasta todellista minääni lainkaan, vaan sen menetystä. Olen historiani tuote mitä suurimmassa määrin siis. Siitä ei pääse mihinkään. Syvimmät pelkoni ja piilotetuimmat haluni, niihin sinulla on vielä matkaa kuljettavana. Ja sitä paitsi kaiken paljastava kirkkaus tahtoo sokaista. Joskus on hyvä jättää jotain pimentoon.
- AnonyymiUUSI
Minä myös syytön ympäristöä pikkusen mun huumorista tuli musta ja se pelottaapi🤔
- AnonyymiUUSI
Lopeta valehtelu
- AnonyymiUUSI
kuola valuu jo nähdä sinut ja elämäsi hakattuna, ja joka Vitun ämmä ja äijän, odottavan aika voi olla pitkä mutta, takuuvarma ja hyvässä iässä, että saadaan kunnolla pahaa ja, estoa. ja miten ikinä pystyn ja jokainen pystyy niin tuhoan ja hakkaa takaisin ja kaikkea 😂
- AnonyymiUUSI
Kannattaisko palstaäijä ottaa vähä myös nopeita kun on tämä dynaaminen moodi pääl
- AnonyymiUUSI
pidit minua täällä, estot etten saa kunnon mieltä ja järjestit muille hyvää. nyt tapan sut ja ne ämmät joille veit. ja tuhotaan kunnolla myös työ sakkia ja hakataan rahaa. ryssät hoitaa turpaan ja tuhoaa isommin 😜 niin paljon vahinkoa kun ikinä pystytään tekemään se varmasti tehdään. ja hakkaa kaikkien noiden ömmien elämää, rahaa, töitä ja äijiä myös. tapetaan muutamia 😘😂
- AnonyymiUUSI
Oletko palstasetä ollut koskaan myös lääkärin akuuttitarkkailussa? Ja päässy silti puhtain paperein?
- AnonyymiUUSI
systemsattisesti hakataan kyllä se onnistuu ja saadaan vahinkoa takaisin ja väkivaltaa ja, kaikkea inhottavaa ja huonoa. lähetä pahaa, missä ikinä menevät ja mitä tekevät, lähetä huonoa ja pahaa ja tuhoa 😂 kiusaa ja huonoa fiilistä kaikkea huonoa 😘😂😜🤫
- AnonyymiUUSI
Tarviks sä palstasetä jostain syystä tähän shamanismiisi tämän keskustelupalstan?
- AnonyymiUUSI
Hold my beer, bro
- AnonyymiUUSI
Tämä taisi saada mikrohermoromahduksen jo nyt. Suhteessa otsikkoon- niin? Mikä ois ongelma?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä taisi saada mikrohermoromahduksen jo nyt. Suhteessa otsikkoon- niin? Mikä ois ongelma?
Tai että ekkö sä käy koskaan kalastamassa
- AnonyymiUUSI
siniswn säcyr
Ultramariini on eräs sinisen värin sävy sekä väriaine. Sana ultramariini tarkoittaa merten takaa. Oltramarino oli alun perin tekninen termi, joka viittasi moniin tuontitavaroihin, ei ainoastaan väriaineisiin. - AnonyymiUUSI
Nii kyl mäki. Ja kyllä mä oon kuunnellu kaikkee sitä ajatusta. Välillä ajatuksella ja välillä hermot riekaleina. Tunnutte veljiltä ja ootte pitäny mua pystyssä. Halaisin teitä jokaista jos voisin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683218Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91861- 1111750
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869