Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
Milloin viimeksi
74
1010
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen viimeksi.
- Anonyymi
24 kevät
- Anonyymi
Minkälainen tilanne?
- Anonyymi
En muista edes, siitä on niin kauan.
- Anonyymi
En muista
- Anonyymi
Varmaan jos näkisin hänet niin ehkä silloin
- Anonyymi
Aina kun me nähdään tai ajattelen sua.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Tänään🦋🦋
- Anonyymi
perhosia riivaa paha kateuden tauti ja ahneus :/
- Anonyymi
Niin olen sen arvellut olevan! Mutta EVVK stalkkerille!
- Anonyymi
Tänään,eilen,toissapäivänä..
- Anonyymi
Joka kerta kun näen ikäiseni tummatukkaisen miehen!
- Anonyymi
Kohta kun tapaan rakkaani❤️ salarakas, surkeaa valehdella miehelle
- Anonyymi
Se sulle kokoajan tiedät sen, tuun hakemaan sua kohta nopealla hopealla rakas enkeli😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sulle kokoajan tiedät sen, tuun hakemaan sua kohta nopealla hopealla rakas enkeli😍
Mä odotan sitä on innolla😜🔥😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä odotan sitä on innolla😜🔥😘
Puolituntia Ritarini😍❤️
- Anonyymi
Aina kun näen punaisen auton lähestyvän
- Anonyymi
Aina kun tiedän näkeväni hänet tai aikaisemmin kun ajattelin soittaa hänelle. Iso perhosparvi vatsassa.
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Ajattelen vain sinua 9 vuotta vanhempi tuttu nainen, kohta saadaan toteuttaa kaikki❤️olen otottannut sinua enkelini niin kauan….
- Anonyymi
Niin mäkin oon odottanut. Ai vaan 9. Mä ku luulin et 10...
- Anonyymi
Ihanaa❤️🔥😘
- Anonyymi
❤️❤️❤️ aina niin tarkka numetoissa
- Anonyymi
Miten tämä vastasi aloituksen kysymykseen?
- Anonyymi
Joka kerta, kun nähdään siellä.
- Anonyymi
Aina, kun ajattelen häntä tai näen hänet.
- Anonyymi
Sama. Eikä kukaan usko kuinka iso mies voi jännittää toista, kun on tämmösiä tunteita. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Eikä kukaan usko kuinka iso mies voi jännittää toista, kun on tämmösiä tunteita. sivusta
Hänkin jännittää mua. En kyllä ole varma syystä.
- Anonyymi
Viime syksynä, sitten ne loppuivat.
- Anonyymi
Lespo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lespo!
Hetero mies, tuli vieroitusoireet niistäkin, vatsa oli kai tottunut, sitten vaan loppui ja viileni,,normi
- Anonyymi
Tyhmä puhuu tässä
- Anonyymi
Eilen voimakkaasti 😘🤗
- Anonyymi
❤️
😘
- Anonyymi
Silloin kun ei tarvinnut olla ilman häntä.
https://www.youtube.com/watch?v=o1kF4gZ0D6A - Anonyymi
Epämiellyttävää. Ton tunteen takia en syö hyönteisiä.
- Anonyymi
Maistuuki pahalta
- Anonyymi
Mieluummihan niistä nauttii kattomalla kun ne lentelee luonnossa
- Anonyymi
🤣👍
- Anonyymi
Tänään illalla eräässä parkkihallissa ja vähän muutenkin. En kehdannut liikaa vilkuilla tai tuijottaa 🙈
- Anonyymi
Kokoajan perhosia miehen takia ❤️❤️❤️. Surua myös.
- Anonyymi
Lauantaina pienen hetken ❤️
- Anonyymi
Pate Mustajärvi: Rolling stone
https://youtu.be/jRUPcTpQI-8?si=eEnSUEDnMW7iSbeY
(Sivusta) - Anonyymi
Jojo Moyes: Ne, jotka ymmärtävät kauneutta
kirjassa taisi perhosia lennellä. - Anonyymi
En ole koskaan analysoinut niin tarkkaan, että kouraiseeko vai lepattaako, riittää että toinen tuntuu mielenkiintoiselta johon tutustua tarkemmin.
- Anonyymi
Aiheuttaako kesäaika ihan hillittömän energiabuustin? Koko ajan sellanen innostunut ja levoton olo, vähän ku ois perhosia vatsassa, herää spontaanisti ennen kuutta into piukeena, voimatasot kasvaa ja on jotenki sellanen lomafiilis vaikka on normaalisti töissä. Fiiliskin on onnellinen, en tosin tiiä johtuuko se kesästä vai jostain ihan muusta.
- Anonyymi
Intohimoinen rakkaus ja rakkaus läheisiin ihmisiin tuntuu kehossa kaikkein voimakkaimmin.
- Anonyymi
Tällä viikolla yhtenä iltapäivänä.
- Anonyymi
Tänään tuli kuravellit pönttöön
- Anonyymi
Aina, kun näen hänet jossain, eli viimeksi tänään.
Menen kuitenkin useimmiten ihan puihin hänet nähdessäni. Tänäänkään en edes pahemmin uskaltanut vilkaista häneen, ettei hän pysty lukea kasvoiltani mitään, sillä en voi kuvitella hänen olevan minusta kiinnostunut, vaikkakin näin hänen vilkaisevan minua. Ärsyttää oma ajattelu ja käytös, kun en ole mikään nuorikaan enää. 🤦♀️ - Anonyymi
Joka kerta kun näen tietyn tummatukkaisen lyhyen miehen.
- Anonyymi
Nää taitaa enempi olla naistenvaivoja kun miesten
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Niin… miehiä vaan pelottaa perhosten sijaan niin paljon, etteivät nykyään uskalla lähestyä ketään. Pelkuruus ei nosta pisteitä.
- Anonyymi
Ja luultavasti jännityksestä johtuvaa
- Anonyymi
Ne lensi pois jo aikoja sitten. Vatsa on saanut olla ihan rauhassa.
- AnonyymiUUSI
v. 2013 viimeksi itsellä ajattele :(
- Anonyymi
Kävin Liperin K-kaupassa, S...😍
- Anonyymi
Tänään oli enemmänkin sellasta värinää, mistä tuli hyvä olo 🙂
- Anonyymi
Se oli kaunis kesä vuonna 73. Olimme ystäväni Jorman kanssa saunan jälkeisillä istumassa, satoi vettä ja sain elämöni ensimäisen ajatuksen alkaa homoilemaan kaljapäissä. Jormalla oli kiharat hiukset ja karvainen huuli. Onneksi kaikki purkautui vain röyhtäyksenä.
- AnonyymiUUSI
Joka päivä, kun ajattelen sinua
- AnonyymiUUSI
Sama❤️
- AnonyymiUUSI
Olen valvonut. Hyviä öitä😴
- AnonyymiUUSI
Harvemmin..peruskauraa mulle. oon hitaasti syttyvä ihmisten suhteen. elän enemmän omissa keloissa musiikissa ylipäätään taiteessa. se kutkuttaa mua paljon enemmän kuin yksikään ihminen. helpointa mun on rakastaa lapsia. tai eläimiä. siihen on useita syitä. ainoa rakkaus mikä on aitoa ja pyyteetöntä.-anomalukki
- AnonyymiUUSI
voi olla pelotttavan kauniita kun työllisuus oaklvelu-jutuaaa niin kai jotain harmaahapsisia mummeleita paljon... sitten niin kun itse pela älyrrömällä puhelimella jotain peliä niin tulee ympärille tyttöjä jaaha tässä saapi pelaillakin
Vartija on kopiaan valvoo - AnonyymiUUSI
Itse koen usein pelkoa ihastuessani, koska tiedän millaisiin syvyyksiin tunteeni voivat minut viedä ja miten mielialat voivat elää mukana ääripäistä toiseen. Myös pettymykset ja vastoinkäymiset ravistelevat normaalia voimakkaammin.
- AnonyymiUUSI
Tänään aamulla, kun olit mun eka ajatus.
- AnonyymiUUSI
Säkin mun, ja oot myös illan viimeinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säkin mun, ja oot myös illan viimeinen.
Rakastuneet on kyl pöhköjä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No vähän 🤭🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sanos muuta😜😘
- AnonyymiUUSI
Viimeksi kun nähtiin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869