Olen jonkun tyypin vinkkisivuja kopioinut instassa (jakaa muutaman kk välein krypto sijoitusvinkin)
30€ sijoitin (tai oikeastaan ex mieheni auttoi ohjeiden mukaan)
Tuo sivusto näyttää arvon olevan nyt 98€ ja senttejä päälle. Miten saan nuo euroiksi muutettua 😵💫
Ilmeisesti tuo nykyinen kryptovaluutta pitäisi vaihtaa euroiksi, mutta en ymmärrä näistä!! Ja meneekö näistä verottajalle tieto automaattisesti?
-Julia
Olen aloittelija, miten saan voitot euroiksi?
4
140
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs tuo tuollanen vinkkipalvelu on? Instassa joku sivu?
- Anonyymi
Jos osaat auttaa, jaan sen ig osoitteen tähän ?!
Ensin täytyisi selvittää missä alustalla nämä nykyiset sijoitukset ovat. Kaikissa et voi konvertoida suoraan euroiksi.
Nyrkkisääntönä voisi sanoa, että jos olet lähettänyt alustalle euroja, niin voit myös nostaa niitä.
Muussa tapauksessa sun täytyy lähettää kryptot tollaselle isommalle alustalle. Muuntaa euroiksi ja nostaa sieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos osaat auttaa, jaan sen ig osoitteen tähän ?!
Ensin täytyisi selvittää missä alustalla nämä nykyiset sijoitukset ovat. Kaikissa et voi konvertoida suoraan euroiksi.
Nyrkkisääntönä voisi sanoa, että jos olet lähettänyt alustalle euroja, niin voit myös nostaa niitä.
Muussa tapauksessa sun täytyy lähettää kryptot tollaselle isommalle alustalle. Muuntaa euroiksi ja nostaa sieltä.Okei. Täytyy jatkaa yrittämistä.
@viljamijnauku on tuo mistä ollaan katottu töissä noita vinkkejä.
-Julia
- Anonyymi
Et sä sieltä mitään rahaa saa. Se on kusetus/pyramidihuijaus. Rahan saamiseen on muut keinot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061552
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup8981- 57896
- 63746
- 1740
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen67658- 41634
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta8619Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58617Nainen, olisitko minulle sitä kaikkea
mitä sinulta tarvitsen? Lista on pitkä ja olen vaativa. :/72592